Lokakuu....

Syksy_

Mitä jäi kesästä kätösiin ?

33

4284

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tottajokasana

Pari arpea ja känsät.

• Muutaeitarvita

Ei mitään. Ja se on hyvä niin, niin se pitää ollakin. On hyvä elää juuri sitä hetkeä, mikä on käsillä, ei mennyttä eikä tulevaa. Kumpaakaan ei ole olemassa. On vain nykyhetki. Liiallinen keskittyminen esm menneeseen ei ole hyväksi mielelle. Ei varsinkaan, jos muistelot ovat negatiivisia. Tee nykyhetkistäsi mukavia, itsellesi, ja nautit elämästä enemmän.

• Kivasti kiteytetty

• Minulle jäi kyllä viime kesästä hyviä muistoja, joskaan ne eivät liity mihinkään romanttiseen.

Olen siitä samaa mieltä kanssasi "Muutaeitarvita", ettei meillä ole muuta todellista kuin nykyhetki; mennyt on mennyttä ja tulevaisuudesta emme tiedä.
        Voi olla, että tulevaisuus toteutuu aivan erilaisena kuin pelkäämme tai haaveilemme tai jää jonkun kohdalla paljon lyhyemmäksi kuin hän itse toivoo ja uskoo.

Monen olisi todella hyvä oppia elämään nykyhetkessä vahvemmin, mutta itse ainakin mietin ja murehdinkin aina myös tulevaa.

• Tekstisi ensimmäinen lause kyllä hiukan häiritsee minua nimimerkki "Muutaeitarvita",
        koska menneisyytemme tapahtumat (omine valintoinemme) ovat ne, jotka ovat tuoneet meidät siihen, missä nyt olemme.

Kaikella on historiansa: paikoilla, rakennuksissa, puolueilla, yrityksillä, yhteisöillä, ideologioilla, henkilöillä. Mikään on harvoin syntynyt "tyhjästä"
        ja muovautunut ilman menneitä vaiheita, siksi mitä on.

Niin kyllä minulle, jää aina muistoja "käteen" menneestä, niin vahvasti en nykyhetkessä elä. Ja aina myös elän mielessäni jo tulevaa, enhän varmaan olisi
        muuten "sortunut" käymään ennustajallakin 7-8 vuoden välein, ellen miettisi tulevaa...

• yksiJmies

Paskaa

• Jos olet vuoden 1977 alkuneljänneksellä syntynyt tumma mies,
        niin kaikki sinuun kohdistuvat tunteeni ovat pelkästään MYÖNTEISIÄ
        ja pelkästään LÄMPIMIÄ. (Näin ei ole enää tuntenut ketään muuta kaksilahkeista kohtaan - moneen kuukauteen.) En edes saa itsessäni syntymään negatiivisia tunteita sinua kohtaan, jos siis olet tarkoittamani henkilö.

• pistääelimistönsekaisin

Menikö kesä ryypätessä ja nyt ripuloit jatkuvasti?

• Lotosta

Ei tullut edes Kymppitonnia:(

• eipämuuta

Ruikulispermat.

• VirkistynytMieli

Mä olin tosi stressaantunut huhtikuussa. Aivan ylikierroksilla. Mennyt vuosi oli ollut raskas ja missään kohtaa ei löytynyt aikaa kunnolla niin pitkään lepoon kuin tilanne olisi vaatinut.

Kesä meni stressitasoja laskien, leväten, itsestäni huolta pitäen.

Treenasin
      Harrastin mielenrauhoittamista
      Nukuin hyvin
      Nautin rauhasta ja kiireettömyydestä
      Nukuin riittävästi
      Hoidin mieltä ja kehoa
      Laihdutin

Hoidin kotini rempallaan olleet asiat pois päiväjärjestyksestä. mm. kaappien siivouksen, huonekalujen uudelleen järjestyksen, muutamat korjaustyöt

Sain myös upeita kuvia otettua. mm. Sateenkaaresta. Salamasta joka juuri iskee alas maata kohden.

Sain myös tehtyä kauan odottaneen prosessin muutaman vaikean asian kanssa joka jonotti mielessäni hetkeä kun on aikaa käydä ne läpi. Itkua sisälsi kesäni myös paljon liittyen niihin asioihin. Treenaus auttoi kuitenkin kohottamaan mielialaa aina.

Toisinaan kesällä sain voimakkaita ahdistuneisuuden hetkiä ja epäilinkin hetken että minulle on kehittynyt ahdistuneisuushäiriö sillä olin jatkuvasti huolestunut ja levoton peläten omituisia asioita kuten pesukoneen käynnistämistä kuoleman pelossa. Liittyi pään sisäisiin prosesseihin jotka olivat odottaneet hetkeä jolloin niiden käsittelyyn olisi aikaa

Sain paljon painajaisia ja pelkotiloja. Itkin ja olin tuskainen.1-2 kk sitä kesti ja sitten se prosessi oli käyty.

Kesästä jäi käteen onnistunut mielen ja kehon hoito virkistysloma johon tippaakaan alkoholia ei kulunut

Kesän lopulla kiitin itseäni että olin onnistunut tekeen kesällä juuri ne asiat joita tarvitsin. Vaivaamatta muita asioillani

• Kesästä jäi kätösiin vain työkokemus.
      Parempi sekin kuin ei mitään.
      Ai niin toki muistoja siitä ajasta tietenkin. :D
      Ehkä ens kesä voisi yrittää vähän enemmän :P

• fb.kukkatyttö.10

Ai. "Työkokemus". Vankilassa, vai. ;)

• fb.kukkatyttö.10 kirjoitti:

Ai. "Työkokemus". Vankilassa, vai. ;)

Joo :P
        Totta kai.
        Sullakin tais olla hauskaa vankilassa kesällä?;P

• eimuuta

Ei niin yhtään mitään. Haukut sain.

• eipäjuurimuuta

Työelämään kuntoutusta. Tosin kuukauden loma/tauko joka oli yhtä tyhjän kanssa ku ei mitään kivaa tapahtunut :/

• NainenTöistä

Kesä oli yksi parhaista ikinä.

• Pitkästäaikaa

Hyvä päätös syyskuulle. Uusia ihmisiä ja tutustumista. On perhosia mahan pohjassa ja luovuus taas kirjoittamiseen. Tosi hyvällä mielellä ja vailla mitään paineita kohti talvea.

• Lommaasenpillaa

Kesästä jäi kyllä mieleen lämpö, mitä ei moniin vuosiin aiemmin ollutkaan. Kätösiin ei jääny varsinaisesti mitään. Lomalla ollessa työt ei häirinny tänä vuonna.

• YksinäinenJoulu

Kilpakosijat voitti

• näistäeiselvitä

Laskut.

• 4881

Kohta on synttärit, mutta kesästä jäi hyvä mieli kun sain vihdoin ja viimein häädettyä meiltä sen vanhan ukon joka kävi meillä joka kesä. Oli huolissaan meidän seksi elämästä ja juorusi meidän asiat pitkin kylää ja pisti omiaan lisäksi, kantoi omia lääkkeitä meille ja oli niin lääkäriä, sain kieltää omalla pihallani sen tekemisiä joita se teki kielloista huolimatta, kaiken lisäksi se lääppi minua koska sillä ylilihavalla ja haisevalla ukolla ei ollut minkäänlaista naista. Olen tosi iloinen että se paskiainen on nyt poissa meiltä ja toivon etten sitä enää ikinä näe.

• Herpesalapäässä

No hitto, sukuelinherpeksen.. siinäpä sitä muistoo kerrakseen. Tarkista saitko sinäkin?

• Ihmetellään

Vanhan naisen tyhjentämä papan lompsa. Ei edes 5 centtiä jätetty.

• Virhe.Käsittelyssä

Erilaisia kokemuksia, muistoja monenlaisia. 🙄

• Juuuupajuu

Justjust

• Virhe.Käsittelyssä
        Juuuupajuu kirjoitti:

Justjust

Just-just, olet oikeassa.
        Nii-iin...

• tyhjää_

Ei kyllä mitään..

• esimiestöistä

Kivoja muistoja. Haikein mielin muistelen, mutta täytyy yrittää mennä eteenpäin.

• Koettu

Vaikka mitä paras kesä vuosikausiin

• Tpuujalka

Arska

• Tapahtumia

Lukuisat hellepäivät kokemuksineen aah..

• Aurinkoa

Odotellaan lämmintä syksyä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksoisliekki-ihmiset

Kun olette tavanneet kaksoisliekkinne, miltä se on tuntunut? Ole tosi utelias tietämään.
      Ikävä
      205
      1403
    2. Milloin olette tavanneet ekaa kertaa?

Ap vastaa: Viime keväänä maalis/huhtikuun vaihteessa se varmaan oli.
      Ikävä
      83
      1273
    3. Osta säkin sellainen

Osta säkin sellainen makkaratakki
      Ikävä
      19
      1069
    4. Lupaa mulle nainen rakas

Että otat minuun heti yhteyttä jos jotain sattuu. Pyydän, että et kuvittele olevasi yksin. Minä haluan olla sinulle joku
      Ikävä
      50
      968
    5. Oletko jo saanut apua mt-ongelmiisi?

Ja onko harhat helpottuneet? Vieläkö tunnet että sinua seurataan, ja kotonasi käydään poissa ollessasi?
      Ikävä
      146
      904
    6. Et voi pettää minua nainen

Niin kauan kun ei olla yhdessä. Silti tykkään sinusta. Ehkä me vielä päädymme yhteen, mutta en voi toivoa sulta nyt mitä
      Ikävä
      73
      904
    7. Rikos keskellä päivää Suomussalmella

Kaksi henkilöautoa törmäsi Suomussalmella viitostiellä taajaman kohdalla, kun kuljettaja ajoi yllättäen STOP-merkin taka
      Suomussalmi
      39
      896
    8. Autoilijan epäillään ajaneen useiden ihmisten päälle Ylöjärvellä Mikkolantiellä

Suora lähetys kello 10.40: Ilves/2 isännöi Tampere Unitedia harjoitus­ottelussa – katso peli selostettuna Ihmiset: Toimi
      Ylöjärvi
      35
      862
    9. Menetit hyvän miehen.

Paluuta ei ole. 😱
      Ikävä
      48
      810
    10. Mikä kaivattusi

Huumorintajussa on niin erityistä? Mikä hänestä tekee hauskan?
      Ikävä
      49
      737
    Aihe