Öljykrematorio Kehä III:lla

dfdfdsfdsfa

26

529

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hirveitä autoja. uudetkin volkkarit kuluttavat öljyä aivan järkyttävästi vaikka joku trolli väitti että ongelma korjattu vuosia sitten, eipäs ollutkaan.

      • eikestäkäyttöäVWaudi

        TM kyllä kertoi että uusissa samaa ongelmaa

        TM 19/2017


      • Anonyymi

        Ei ole ongelmia uusien autojen kanssa, turha väittää.
        Toyotan ruostuminen sen sijaan on faktaa ja se on jatkunut jo reilut 10 vuotta ja jatkuu......


    • Öljymäki

      Ja Skoda kauppa käy, kitka kumeilla!

      • saastekohujatkuuskodaTDI

        Ja velkaiset kuskit ajaa loppuun arvonalennus TDI autot sekä oljytuho tsi tfsi


    • öljykannemyösVWaudi

      vieläkö lisää näytillä vw autoja?

    • Hyisatan

      Kauheita romuja noi folkkarit, voi jesus sentään!

    • tmkertoiVWskodaöljyt
      • tfsiaudiöljyttsiVWskodas

        TDI ja TSI myynti pysähtynyt?


    • Verraten

      Meillä on Chrysler Sebring vm.06, ajettu 230tkm ja Audi A6 vm.12, ajettu 68tkm. Sebring on huollatettu säännöllisesti ja kulkenut tosi huolettomasti kokoajan, kun taas Audimme on kanssa huollatettu merkkikorjaamolla ajallaan, mutta vikoja tulee vaan usein esiin ja ovat yleensä kalliita sellaisia. Moottori vaihdatettiin takuuseen reilut 40 tkm ajettuna, automaatti korjattu kahdesti, kun tuli jotain tunnistin häikkää. Kolmesti Audi on jättänyt tienpäälle ja ei se luottamusta kyllä lisää, eli en kyllä lähde ainakaa pitempää matkaa sillä ajamaan, vaan otan Jenkin aina pidemmillekkin reissuille mukaan. Kun Audi ostettiin, niin kaverit sanoivat että nyt sulla on oikee laatu preemiumi alla, eikä mikään surkee Jenkkilotja. Nyt kun noita autoja vertaa keskenään, niin Jenkki on kyllä se oikee laatu preemiumi ja toi Audi se onneton laatua vaillaoleva lotja.

    • Toyota_Hybrid1

      neljä litraa tuhannelle kallista moottoriöljyä on aivan hyväksyttävä kulutus merkkiliikkeen mukaan, 29€/litra öljykulut lisätään polttoainekuluihin niin avot, halvemmaksi tulee ajaa wartburgilla eikä kulu kuin litra kaksitahtiöljyä tuhannelle.

      • Anonyymi

        Wartburg olikin Audiin verrattuna edistyksellinen.


    • Anonyymi

      Mikä liike rovaniemellä korjaa VWaudi öljytuhot

      kuulee väkisinkin vihaisista omistajista

    • Anonyymi

      Kyljessä hauskat tekstit.

    • Anonyymi

      hyshys skoda samavw

    • Anonyymi

      Laakkonen luopuu?

    • Anonyymi

      Suomessa häviää kymmenentuhatta tonnia vuodessa öljyä jonnekkin. Mitkä sitä mahtaisivat polttaa luvattomasti? Voisin kyllä arvata.

    • Anonyymi

      Voiko urpompaa merkkiä enää olla, AUDIIIIIIIIIIIIIII!!!!

    • Anonyymi

      Audi - edistyksellistä tekniikkaako? Onko öljypoltinkattila pellinalla edistyksellistä.

      • Anonyymi

        skodassa sama pata porisee


    • Anonyymi

      AIvan mahtavaa kun noita TFSI quattrolla saa niin edullisesti ja pienellä panostuksella siitä saa luotettavan ja mahtavan auton 300 hv/400 Nm. Tuollakin jo ehtii.

      • Anonyymi

        mitäpäs ne 10000e remontit jokavuosi rahamiehillä haittaa

        ajavatko tojotalla sillaikaa kun auditvw pajalla?


    • Anonyymi

      Audi on öljynsyöjä.

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1566
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      422
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe