Pueraria mirifica rintojen kasvu miehelle?

Isommat_rinnat

Hei. Olen 36-vuotias mies joka on haaveillut isommista rinnoista itselleni. Ylipainoa on hieman ja tämän takia rinnat ovat hieman pyöreät, haluaisin kuitenkin sellaiset pyöreämmät naismaiset rinnat.

Auttaisikohan kyseinen luontaistuote kasvattamaan rintoja isommiksi? Tavoitteena olisi iso A kuppi tai pieni B.

Suomesta ei taida enää olla saatavilla kyseistä luontaistuotetta. Mistähän voisi hankkia laillisesti? Olisiko helpommin saatavilla kuin estrogeeni, mikä vaatii reseptin ja tulee muitakin sivuvaikutuksia kuin rintojen suureminen,

Ulkomailta jos tilaa niin jää tulliin haaviin ja saa pian sakkoa tuon takia.

11

1176

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Turhaa_rahanmenoa

      Yleensä nämä luonnontuotteet eivät tehoa edes naisillakaan kovin hyvin. Kun vielä miehellä testosteroni blokkaa sen heikonkin tehon niin rahat menee hukkaan.

    • Moobs

      Kyllä se toimii kun annos on sopiva, itse olen eBay:tä tilannut eikä mitään ongelmia
      Pitää vaan muistaa ettei tapahdu hetkessä, kasvaahan ne naisillekin vuosia.
      Breastnexus.com on hyviä vinkkejä
      Malttia vaan.

      • Isommat_rinnat

        Jääkö tulliin jos tilaa Ebaysta ja jos jää niin kuinka isot on sakot?

        Kuinka monta pitää ottaa päivässä ja tapahtuuko rintojen kasvu kuinka nopeasti?


      • NuoOvatTäysin
        Isommat_rinnat kirjoitti:

        Jääkö tulliin jos tilaa Ebaysta ja jos jää niin kuinka isot on sakot?

        Kuinka monta pitää ottaa päivässä ja tapahtuuko rintojen kasvu kuinka nopeasti?

        huuhaa aineita. Rintojen kasvuun toimii vain estrogeni.


    • Anonyymi

      Minä miehenä haluan rinnat ja aloitin Pueraria mirifica pillereiden syönnin viikko sitten. Syön annoksena 3000mg päivässä. Vuoden ajan kokeilen, jos jotain tulosta tulisi. Ja jos tulee, niin jatkan syöntiä. Saas nähdä, miten käy

      • Anonyymi

        Minä oen ajan kanssa saanut sellaiset kivat b-kupin rinnat. Se akoi ensin koestroi- ja verenpainenääkkeiden sivuvaikutuksena. jonkun verra. Sitten sain neuvon akaa hieromaan niitäsieen kainaanol ata yöspäin eteen monta kertaa päivässä. Nyt on niin, että kudoksen aa ovat myös rintaihakset ja eräs ystävä neuvoi minua akamaan kehittämään niitä, jolloin jo kehittyneet rinnat saava tukea sietä sisältä päin. Ten siis seaisen lihaksen puristysliikkeitä jännittämää rintaa, niin, että se nousee pari senttiä jokaisella puristuksella ja näin useita kertoja päivässä. Nyt on ihan hyvät rinnat ja se kehittynyt lihas tuntuu hyvin kun rintoja puristeee. Varsinkin vaimoni pitää niiden puristelusta.


    • Anonyymi

      Pueraria toimii mainiosti täysin samalla tavalla kun estrogeenikin. Aikaahan prosessi vaatii yhtä pitkään kuin estroillakin. Thaimaassa joka on maailman edelläkävijä transihmisten asioissa,hoidetaan suurinosa transprosesseista puerarialla eikä synteettisillä estrogeeneilla. Itselläni on reilussa kahdessa vuodessa tullut reilut b ehkä pieni c kupin rinnat. Olin lähtötilanteessa täysin lauta. Myös iho on pehminnyt ja kasvojeni muoto naisistununut. Antiandroina käytän lakkakääpää sekä saw palmettoa. Itse tilaan suoraan thaimaasta puerarian eikä tullin kanssa ole omalla kohdalla ollut ongelma vaan aina on paketti viikossa saapunut. Estrogeenin syöttäminen miehelle on liian riskaabelia haittavaikutuksien takia jotta edes harkitsisin moista. Myös rintojen pumppaaminen rintapumpulla auttaa rinnan muodon saamiseen. Omat nännini ovat kasvaneet pienistä herneistä sellaisiksi luumun kokoisiksi ja hyvin terhakoiksi.

      • Anonyymi

        Saanko kysyä mikä on sukupuoli-identiteettisi?


      • Anonyymi

        Olisikohan tuo Thaimaan Pueraria todellisuudessa estroja (tulee paremmin tullista läpi).


      • Anonyymi

        Rintapumpun säännöllinen käyttö käynnistää prolaktiinin tuotannon, mutta se loppuu kun pumpun käyttö tai muu manipulointi lopetetaan.


    • Anonyymi

      Jotain pulveria ostin tallinnasta. Ei sillä rinnat kasvanut mutta kun pulveria sekoitti veteen niin sai muotoiltua seoksesta melkein aidon näköiset tisut🥰

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      354
      4041
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1759
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1530
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1497
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1338
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1315
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1312
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      199
      1282
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1187
    Aihe