Katsotko tähtien tansseja ?

pettynytkatsoja

Minulta meni maku koko ohjelmasta, kun hyvin tanssinut Aikku Saarinen pudotettiin ensimmäisenä. Oli siellä monta huonompaa, miksi näin kävi ?

24

366

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ramoona_

      Ainahan minä Tähtien tanssit olen katsonut ! On niin kiinnostavaa seurata tanssioppilaiden kehitystä ja puhkeamista kukkaan. Tutut tuomarit ovat onneksi kannustavia, mutteivat lepsun kritiikittömiä, maallikkotuomaria ei kaivata. Ompelimo osaa säväyttää, on glamouria ja huumoria asuissa. Erityisesti arvostan Sami Pitkämön orkesteria solisteineen, tällä kertaa erityisesti sykähdytti valssi "Oot mun kaikuluotain" , suomalainen versio John Denverin huikean ihanasta laulusta Annie´s song. Itse pidän kyllä enemmän Ressu Redfordin laulamista sanoista "Taas aurinko nousee".

      Olisin minäkin suonut Aikun jatkavan, uskon että hän olisi vapautunut huippu-urheilijan kurinalaisesta roolistaan. Melko vähäeleinen hänen opettajansa oli, mutta toisaalta vähäeleisyys ja vaatimattomuus kaunistaa, kuten parhaat pisteet saanut näyttelijä Hannes Suominen todistaa. Yleisöäänestys tuottaa yllätyksiä, ja se on tämän pelin henki. Vappu voisi kyllä hiukan sanavarastoaan laajentaa...

    • Paras oli Edis ja Katri, huonoin Pekka ja Jutta, paras musiikki oli ”Oi jos oisit kultaseni sokerpalanen” jonka tanssija Marja Hintikka oli jäykkä, kumarainen.
      Aino-Kaisa oli jäykkä ja eläytymätön kuten monet muutkin, paitsi tietysti nämä taitavat opettajat.
      Pekka Pouta oli heikoin, ihan kamala, huonokuntoinen ja hikoili kun saunassa 😁

      • Saattaapa olla etten katsoisi koko juttua jos ei olisi Jorma U:TA ja kauniita pukuja sekä hyvää musaa. Niin ja tanssia. Taidot voisi olla minullakin hyvät jos on hyvä viejä, kuntokin riittäisi noin lyhyelle pyrähdykselle, kun treenaisi. Rytmitaju on minulla erinomainen 💃🕺


    • arki_on_juhlaa

      Paskan marjat!
      Yhtä diivailua koko homma.

    • tanssija

      Ei kannattaisi kirjoittaa kirjaa ja haukkua kilpasiskoja. Tavalliset tallaajat kyllä muistaa, heh.
      Eihän yleisöäänestys ole koskaan perustunut tanssitaitoon, vaan henkilöön, josta pitää.

    • sitäsaamitätilaaa

      Aikusta ei pidetä, kyllä ne hänen ilkeilynsä muistetaan. Nyt sai potut pottuina. Naisista rumin oli myöskin.Olisi ehkä jatkossa päässyt alkujännityksestä. Taitaa ottaa kunnian päälle pudota ekana, vaikka sinne jäi paljon huonompiakin. Pouta ja Linnanahde surkeimmat.

      • Oletko..kilpakumppani

        Kateus on armotonta.


    • flegmaatti

      Ennuste lopputuloksesta.
      Koko skaban tulee voittamaan se nuori, vuoden homoksi valittu heppu.
      Miksi? Koska homoilu on muotia ja kaikkien itseään fiksuina pitävien ihmisten suosimaa ja voiton varmistavat ko. hepun tube- ym. kaverit!

      • Vai niin aattelet, nuoruus voi tanssiessa näkyä elämänkokemuksen puutteena, tunnetasolla.


      • flegmaatti
        Himmelsauge1 kirjoitti:

        Vai niin aattelet, nuoruus voi tanssiessa näkyä elämänkokemuksen puutteena, tunnetasolla.

        Ei siinä ole kysymys elämänkokemuksen puutteesta vaan pojot tulevat muotihomoilusta ja tubekavereilta!


      • Soittajathan
        flegmaatti kirjoitti:

        Ei siinä ole kysymys elämänkokemuksen puutteesta vaan pojot tulevat muotihomoilusta ja tubekavereilta!

        sen kisan ratkaisevat, eli hepun homo-kaverit, he soittavat koko ajan.


      • Onkohan noita niinpaljon ettei koko muu kansa päihittäisi heidän ääniänsä. Jos niin kävisi että vähemmistön äänet alkaisivat voittaa, voisi ohjelma muuttua niin että siihen ottaisi osaa vain seksuaalinen vähemmistö, tanssien. Voisi olla kivaa katsoa kun erilaiset parit tanssivat. Olen nähnyt lesbopareja lavatansseissa, erittäin hienosti tanssivat!!


      • hitsi.eiii

        On se varmaan hienon näköistä kun neljät tissit painautuu hellästi vastakkain !


      • Oli se kaunista ”tissit sitten kun maha loppuu” sanotaan. Naiset kun pelaavat paremmin yhteen, näkyy myös tanssissa. Totta vie olisi hyvä idea vähemmistöseksuaalisten tanssii tähtien kisat!
        Ota koppi!


      • Ramoona_
        Himmelsauge1 kirjoitti:

        Oli se kaunista ”tissit sitten kun maha loppuu” sanotaan. Naiset kun pelaavat paremmin yhteen, näkyy myös tanssissa. Totta vie olisi hyvä idea vähemmistöseksuaalisten tanssii tähtien kisat!
        Ota koppi!

        Rippikoulu oli meilläpäin yleinen ikäkynnys päästä lavatansseihin. Siinä iässä pojat tanssivat huonommin, jos heitä edes mukaan sai lavoille, naapurin vähän vanhempien poikien ja serkkupoikien siipien suojassa minäkin aloittelin. Ihan tavallista oli mennä tyttöparissa reippaita tansseja, jenkkaa ja humppaa, valssiakin, hitaat poikien kanssa . Ei siinä enemmistöjä tai vähemmistöjä ajateltu !

        Miksei lesbopari voisi osallistua tämän nykyisenkin formaatin kisoihin ? Aika usein näkee toisella hiukan miehekkäämpiä vaatteita, housuasuja , kuten Saara Aallon parilla. Jotenkin minulla on sellainen päähänpinttymys , että vakiotansseissa toisella kuuluu hameiden hulmuta ja toisella taas ei. Fantasia-asuissa ja koreografioissa voi mennä roolit iloisesti sekaisin.


      • Akkaparit on ihan tuttu juttu mutta kun raavaat miehet keskenään taivuttavat tangoa on siinä voimaa heitoissa, heikompaa katsojaa jo ihan huimaa! 😵


    • meitäonmoneksi

      Hannes saisi voittaa, tai ainakin päästä finaaliin taitojensa puolesta.
      Pekka Pouta on eriskummallinen, ihme kun se koira ei ole tanssilattialla mukana, harjoituksissahan se on jaloissa pyörimässä. Äsken Peter Nymanin haastattelussa Pouta touhusi koiransa kanssa ja kun Peter kysyi, Pekka katseli koiraansa kun vastasi. Ujouttako tämä, ettei ilman koiraa pysty esiintymään.

      • Kuka-putosi-nyt

        toisena viime sunnuntaina, en katsellut, kun olin matkalla.


      • kastässä
        Kuka-putosi-nyt kirjoitti:

        toisena viime sunnuntaina, en katsellut, kun olin matkalla.

        Aki Linnanahde viime sunnuntaina, sitä Ed. sunnuntaina Marita Taavitsainen putosi.


      • Kuka-putoaa-nyt

        Siis Aikku, se hieno hiihtäjä, sittem Marita Taavitsainen, sikken Aku Linnanahde.
        Saa nähdä kuka nyt?


    • polokkaa

      Paritanssit on tarkoitettu tanssittaviksi, ei katsottaviksi. Pelleilyä mielestäni, kun joskus olen nähnyt vilauksia. Tälle porukallekin tekisi hyvää nousta tuolista ja lähteä tansseihin.

      • juurinoin

        polokkaalle papukaija merkki hyvästä kommentista


    • vaarinvirsut

      Siellähän jokunen vielä aamutaivaalla tuikkii, pidapuiden lomasta.

      • v.v.v

        pihapihapuut


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1841
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1759
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      115
      1705
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1551
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1528
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      23
      1426
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1415
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1222
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe