Hei. Ostin pari vuotta sitten silloiselle poikaystävälle osamaksulla puhelimen koska hänellä ei ole luottotietoja. Sovimme että hän maksaa laskut joka kk siitä puhelimesta ja myös sovimme puhelinkaupan kanssa näin että laskut tulevat hänelle. Nyt kuitenkin olemme eronneet jo vuosi sitten. Hän on tähän asti hyvin maksanut laskunsa mutta nyt jättänyt pari laskua maksamatta ja olen joutunut ne maksamaan. Hän ei aio enää kuulema maksaa sitä puhelinta ja oli käynyt siirtämässä puhelinkaupassa minulle laskut. Puhelimesta on vielä vuosi maksamatta koska otimme silloin 3v maksusopimuksen. En voi tässä tilanteessa vaatia häntä maksamaan koska kaupat on tehty minun nimissä mutta voinko pyytää ja saada puhelimen tältä exältä koska se on minun nimissä ja maksan jatkossa sitä?
Osamaksulla puhelin
Puhelinongelma
2
507
Vastaukset
- 271168
Kyllä.
- sinun-puhelin
Se on sinun puhelin ei ex-miehesi.Vaadi puhelin ja jos ei anna tee rikosilmoitus varastetusta puhelimesta ja voit tietenkin ilmoittaa sen varastetuksi kaikille operaattoreille niin ne sulkee sen verkosta pois jos ovat yhtään avuliaalla tuulelle.Jos olet sen operaattorin verkkokaupasta ostanut niin silloin saat luurin suljettua hetkessä oli ihan sama mikä sim kortti siinä on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921846- 851292
- 1101133
- 761017
- 111952
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36772
- 47771
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693