ostin veneen, jossa moottori. meridiesel
mistä saan laskettua lohkossa olevan jäähdytysnesteen pois. olen yrittänyt katsoa jostainräjäytyskuvista, mutta en ole osannut. voisko joku jeesata
volvo penta md21a
6
1482
Vastaukset
Aja glykolit sisään niin ei jäädy. Ei noita tyhjäämään kannata alkaa, aina jää johonkin vettä.
- pentti.penta
Joo niin aijon tehdäkkin, mutta tällähetkellä sisäjärjestelmä on huuhdottava jokatapauksessa ja näyttää siltä, että glykoolia ei ole sisäjärjestelmässä, joten jotta saan moskat pois ja glykoolit sisään, järjestelmä on vain tyhjennetävä., Olisiko siihen vinkkejä?
- VPD6
Jos sinulla ei ole käyttöohjekirjaa, sen voi ladata esim. täältä.
https://www.volvopenta.com/marineleisure/en-en/for-owners/your-engine/manuals---handbooks.html
Tarvitset moottoristasi mm. sarjanumeron. Ohjeesta löytyy neuvot mm. moottorin pakkassuojaukseen.- pentti.penta
Joo kävin katsomassa ton saitin, kiitos vinkistä, Valitettavasti sitä kautta ei saa noin vanhoja ohjeita, jotain workshop manualeja löytyi netistä, mutta ei vaan löytynyt semmoista, josta tajuaisin mistä ne sisäkierron jäähdytysnesteet saisi laskettua. Myös räjäytyskuvia löysin joltain europe marine diipadaapasivulta. ( https://www.marinepartseurope.com/en/e-volvo-penta-634-MD21B.aspx ) mutta vaikka tuosta löytyykin jäähdytysjärjestelmästä kuvia, en omaa torspouttani osaa tulkita mikä nuista jostain on se mutteri, mistä koneen sisäkierto lasketaan tyhjäksi.
terveisin torspo pentti.penta
- jgd44
Tästä manuaalista löytyy.
https://www.manualslib.com/manual/1038099/Volvo-Penta-Md21a.html?page=4#manual- pentti.penta
kiitos 😊 eiköhän se tästä lähe. kuvatkin on palbon selkeämpiä kuin mitä itse löysin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416