Kävin äsken eli ma 1.10. ostoksilla S-Marketissa. Kun olimme lähdössä pois, niin parkkihallissa ajoi harmaa MB parkkihalliin nähden hurjaa kyytiä.
Varmaan meni "suoralla pätkällä" 50-60 km/h.
Ikävä kyllä en saanut ylös rekisterinumeroa, jotta olisin voinut kertoa sen täällä.
Kaikenlaisia KAHELEITA on auton ratissa!
KAHELI S-Marketin parkkihallissa
Parkkihallissa
4
706
Vastaukset
- lisääkaasua
Alkoiko rekkari M kirjaimella,jos niin ni hmmmm.
- Avaaja
Ikävä kyllä en huomioinut lainkaan rekisterikilpeä. Katselin vain kauhuissani tyypin kaahaamista, jollaista en ole ikinä aiemmin nähnyt siellä.
- Arvaaja
Oliko siististi pukeutunut?
- Anonyymi
Missä S-Marketissa??
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau566752Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens414745- 702514
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat411939- 181568
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,81482- 171301
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151279- 241204
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671117