Aika inhottavan jutun aiheutti tuo kesäinen hellejakso. Rantapenger on paikallaan, mihinpäs se lähtisi, mutta vesiraja on vieläkin yli kolmenkymmenen metrin päässä. Seuraavat 50 metriä on syvyyttä 30-40 senttiä. Normaaliveden aikaan ranta on ihan huippuhyvä. Uimaan ei tosin ollut loppukesästä mitään asiaa muutenkaan kun levä pilasi veden. Näitä leväongelmia on alkanut ilmaantua muutamina kesinä ja nyt vielä tuo rannan rapakoituminen. Toivottavasti keväällä on vettä kunnolla ja kesällä sataa vähän enemmän. Muuten alkaa v.....taa turhan imelästi. Kohta pitää harkita mökin hankkimista vähintään Kuusamon korkeudelta.
Rantamökistä tuli kuivanmaan mökki
Nyteinäytähyvältä
2
167
Vastaukset
- HAHHAHHAH
Älä valita joutavia. Kesämökki on riski ja sinulla se riski realisoituu nyt. HAH!
Monella muullakin on samalla tavalla. HAH! - Ayne
Monella muullakin... otan osaa HAH.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821289Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021078Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä611050Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais12999Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ161978Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103953Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68866Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119781Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121724- 77715