Välillämme on ainutlaatuista telepatiaa. Alku oli kivikkoinen, mutta sitten tasaantui kummasti.
Mies ikävä.
39
1968
Vastaukset
- Meskysyynaiselta
Kenelle ja minne päin on viestisi?
- Telepatiaa
J-miehelle ja Etelään.
- mustatuntuunyt
Joo, siihen kivikkoonhan se taisi karahtaa. Sen jälkeen ollu aika hiljaista..
- Naiseltamiehelletämä
Aika iso on karikko välissä. Kunpa edes saisi puhua kanssasi. Sanoa vaikka vain kolme sanaa ja kuunnella mitä vastaat.
- nekolmesanaa
Naiseltamiehelletämä kirjoitti:
Aika iso on karikko välissä. Kunpa edes saisi puhua kanssasi. Sanoa vaikka vain kolme sanaa ja kuunnella mitä vastaat.
Eihän ne kolme sanaa ole ne perus sanat, jota klassisessti sanotaan?
- Naiseltamiehelletämä
Kyllä, vaan ei kenelle tahansa.
- mustatuntuunyt
nekolmesanaa kirjoitti:
Eihän ne kolme sanaa ole ne perus sanat, jota klassisessti sanotaan?
Minä luulen, että ne kolme sanaa ovat: "Suksi vaikka kuusee!".
- Naiseltamiehelletämä
😁 Minä rakastan sinua, sen sanoisin. Haluaisin hänen sen tietävän. Tilanne on vaikea, mutta tunne on ja pysyy. Voi olla, että itse saisin vastaukseksi nuo sinun kolme sanaa.
- tunteitapitkään
Saathan sinä tilaisuuden puhua jos haluat.
Tunteita pitkään eli TP ?
Jos olet vuonna 1968 syntynyt mies,
niin en ole kiinnostunut sinusta.
Sinun todellakin kannattaa lopettaa vakoilusi
näppäimenlyönnit tallentavan VAKOILUOHJELMAN
avulla, FB-sivuille ja sähköpostiini murtautumiset.
Lopeta myös tuttavieni jututtaminen selkäni takana.
Et ole eläissäsi aiheuttanut minulle mitään muuta kuin
harmia sairaine vakoiluinesi.
En vaihda 1970-luvulla syntynyttä
pitkäaikaista elämänkumppaniani sinuun.
En myöskään vaihda vuonna 1977 syntynyttä
ihastustani sinuun.
Lakkaa sabotoimasta kateuksissasi yhteydenpitoa
ihastuksiini, kertomalla heille perättömiä valheita
minusta, jota et edes kunnolla tunne.
Jos olen ihastunut vuoden1977 ensimmäisellä
kolmanneksella syntyneeseen mieheen,
se ei kuulu sinulle! (S e ei ole sinun puolituttavan asia -
millään tavalla.)Naiseltamiehelletämä kirjoitti:
😁 Minä rakastan sinua, sen sanoisin. Haluaisin hänen sen tietävän. Tilanne on vaikea, mutta tunne on ja pysyy. Voi olla, että itse saisin vastaukseksi nuo sinun kolme sanaa.
Niikö? Toivottavasti saat tilaisuuden sanoa
oikealle henkilölle nuo sanat!- Naiseltamiehelletämä
tunteitapitkään kirjoitti:
Saathan sinä tilaisuuden puhua jos haluat.
Kerrohan, miten?
- tunteitapitkään
Kerrohan, miten?
Soittamalla tai tulemalla käymään. Ei se sen vaikeampaa oikeasti ole.
- Eitämäselviäkoskaan
Soittamalla tai tulemalla käymään. Ei se sen vaikeampaa oikeasti ole.
On se. Tiedät sen kyllä.
- tunteitapitkään
Eitämäselviäkoskaan kirjoitti:
On se. Tiedät sen kyllä.
Jos totta puhutaan, niin niin tiedänkin.
- Naiseltamiehelletämä
Jos totta puhutaan, niin niin tiedänkin.
Miten minusta niin monesti tuntuu, että juuri sinä olet siellä ruudun toisella puolella ja ajattelet myös minua. Olemme lähellä toisiamme, mutta kuitenkin niin kaukana. Selviääkö tämä koskaan, onko/oliko näin ja mitäs jos ei selviä?
- väsähtääkokonaan
Sekin voi olla mahdollista, että kaikkien välillä on aina pelkkää hiljaisuutta.
- tunteitapitkään
Miten minusta niin monesti tuntuu, että juuri sinä olet siellä ruudun toisella puolella ja ajattelet myös minua. Olemme lähellä toisiamme, mutta kuitenkin niin kaukana. Selviääkö tämä koskaan, onko/oliko näin ja mitäs jos ei selviä?
Monesti on minustakin tuntunut samalta, että voisiko tosiaan olla tuttu henkilö siellä toisella puolella vastassa. Lähellä mutta kaukana.
- Naiseltamiehelletämä
Monesti on minustakin tuntunut samalta, että voisiko tosiaan olla tuttu henkilö siellä toisella puolella vastassa. Lähellä mutta kaukana.
Olisiko mitään mistä voisimme varmuudella toisemme tunnistaa?
- tunteitapitkään
Olisiko mitään mistä voisimme varmuudella toisemme tunnistaa?
Kumpikin kykenee sellaisen tunnisteen keksimiseen. Tänne sen oikeasti kirjoittaminen onkin sitten eri juttu.
Kyseessä ei ole mikään työ- tai opiskelupaikkajuttu. - Naiseltamiehelletämä
Kumpikin kykenee sellaisen tunnisteen keksimiseen. Tänne sen oikeasti kirjoittaminen onkin sitten eri juttu.
Kyseessä ei ole mikään työ- tai opiskelupaikkajuttu.Ei ole työ eikä opiskelupaikkaan liittyvä ei. Sen tunnisteen kirjoittaminen olisikin jo jotain. Uskallatko?
Kerrohan, miten?
Tämä ei ollut minulta tämä
"naiselta miehelle"-nimimerkillä
jätetty viesti.Naiseltamiehelletämä kirjoitti:
Ei ole työ eikä opiskelupaikkaan liittyvä ei. Sen tunnisteen kirjoittaminen olisikin jo jotain. Uskallatko?
En kirjoittele näitä "naiseltamiehelle" viestejä.
Voit lopettaa Timo-Tomi itse itsellesi vastaamisen.
Se on kyllä totta, etten kaipaa ketään työn tai opiskelun
parista - en yhtään ainoaa ihmistä.- Poliisiasia
M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:
En kirjoittele näitä "naiseltamiehelle" viestejä.
Voit lopettaa Timo-Tomi itse itsellesi vastaamisen.
Se on kyllä totta, etten kaipaa ketään työn tai opiskelun
parista - en yhtään ainoaa ihmistä.Etkö sinä idiootti ymmärrä vieläkään lopettaa julkista herjaamista. Tästä tulee
- Naiseltamiehelletämä
Ei ole työ eikä opiskelupaikkaan liittyvä ei. Sen tunnisteen kirjoittaminen olisikin jo jotain. Uskallatko?
Et ilmeisesti. Odotan, että tulet vastaan.
- tunteitapitkään
En aio kirjoittaa tänne mitään kaikille aukeavaa tunnistetta, koska täällä on niin idioottia porukkaa, että kohta alkaa se sama tunniste sitten tulemaan vastaan jonkun toisen kirjoittamana kun joku kai tuollaisestakin toiminnasta saa kiksejä.
- Naiseltamiehelletämä
En aio kirjoittaa tänne mitään kaikille aukeavaa tunnistetta, koska täällä on niin idioottia porukkaa, että kohta alkaa se sama tunniste sitten tulemaan vastaan jonkun toisen kirjoittamana kun joku kai tuollaisestakin toiminnasta saa kiksejä.
Tuokin on totta, vaikutat juuri siltä järkevältä mieheltä, johon olisin halunnut tutustua paremmin. Sydän on sulla.
Aloitus ei ole ainakaan minulta, koska
a) en luota pelkän TELEPATIAN voimaan viestinnässä.
b) en tee koskaan keskustelun avauksia eli
EN ole ikinä ap, kuten jo nimimerkkikin kertoo.- Aivansekopää
Hullu olet timotuula.
- JooLuettuOnSataKertaa
Mikä ihmeen neuroosi sulla on jankuttaa tota, että et ole ap blaa blaa?
- Mitentasaantui
Minkälainen kivikko?
- Mitentasaantui
Haluaisinkin olla naiselle se kumppani joka ymmärtää hänen jokaisen tarpeensa, telepatiasta olisi kauheasti hyötyä.
Suurin haaveeni on kävellä kumppanini kanssa kaupassa ja ottaa hyllyistä mitä hän haluaa sanomatta mitään, rakas. - Tuohanseolisikin
Mitentasaantui kirjoitti:
Haluaisinkin olla naiselle se kumppani joka ymmärtää hänen jokaisen tarpeensa, telepatiasta olisi kauheasti hyötyä.
Suurin haaveeni on kävellä kumppanini kanssa kaupassa ja ottaa hyllyistä mitä hän haluaa sanomatta mitään, rakas.😂😂😂
- Kommunikaatio
Mitentasaantui kirjoitti:
Suurin haaveeni on kävellä kumppanini kanssa kaupassa ja ottaa hyllyistä mitä hän haluaa sanomatta mitään, rakas.”Suurin haave” 😅😉
- sun.kai.saan
S rakas jos vielä oot vapaa...
Jos et lämmöllä muistelen.- kaikkeahyvääsulletänne
Ässä se jaksaa itteesä täällä kaivata, aloittaa ketjun ja lopettaa myös.
- S_minäkin
Kenelle S:lle ja keneltä tämä viesti on? Onko tämä naiselle vai miehelle?
- Demokraattinen
Tasa-arvo tuskin tässä tarinassa toteutuu.
https://www.youtube.com/watch?v=xU-CVpiwKHA - miksiedesolisitunteita
Ei varmasti välitetä! Höpö höpöjuttuja! Ei sellainen ole mahdollista millään järjellisellä selityksellä! Vaikka galaksi räjähtelisit niin ihminen ei tuntea toisen ihmisen tunteita! Näin sanovat ne kaikki suomalaiset puoskarit jotka vaikuttavat maassamme! Aiheesta on turha puhua koska se ei ole mahdollista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi5064628Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä743276Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1491606Yleltä tiukka nootti Sohvaperunat-sarjan tyypeistä: "Halutessaan ja tapauskohtaisesti harkiten..."
Näin "Sohvis-julkkiksia" suojellaan! Toisaalta ovathan nämä ihmiset itse lähteneet mukaan reality-ohjelmaan. Että mitä m23149117-vuotiasta lukiolaispoikaa epäillään perheenisän murhasta Pyhtäällä
Perheenisä löytyi kuolleena kotipihastaan loppuvuonna 2023 Heinlahdesta Myyrynmäeltä. Poliisi epäilee murhasta kotkalais331387- 831334
Janne Kataja uudessa elämäntilanteessa - Vauva tuli, tyttäret jo teini-iässä: "On jo vähän..."
Janne Kataja on uudessa elämäntilanteessa, 44-vuotiaana hän tuli kolmatta kertaa isäksi. Tyttäret edellisestä liitosta161096Olet mun herkkä kohta
Vaikutuksesi minuun on valtava. Käsitätköhän miten paljon tunnen takiasi? Miten paljon elämäni on muuttunut sen jälkeen591039Milloin olette tavanneet ekaa kertaa?
Ap vastaa: Viime keväänä maalis/huhtikuun vaihteessa se varmaan oli.73965- 57956