Jaksavat ikävöidä vuodesta toiseen.
Sellainen ihminen on varmasti herkkä ja uskollinen, kaunissieluinen, kaikin tavoin suloinen.
Toisaalta se on varmasti hyvin raskasta, liian raskasta, aivan liian musertavaa.
Jos voisin niin avaisin jokaisen ikävöijän häkin ja päästäisin teidät lentoon ja vaputeen, niin ettei tarvitsisi koskaan enää ajatella sitä ihmistä, joka jäi kaihoisaksi muistoksi kummittelemaan.
On täällä suloisia ihmisiä
17
336
Vastaukset
- enoikeenymmärräkans
Eikös olekin ap. Toista se on karskeilla ja raavailla miehillä, miksei joillakin naisilla ja ihmisillä jotka on tunteensa turruttaneet. Mutta onhan ne paljon parempia ja fiksumpia ihmisiä, ei sorru kaiken maailman hömppään. Aatella, jos me kaikki mentäis vaan järkifiiliksellä, paiskottas duuneja, nautittais vapaa-ajasta, eikä muuten kukaan tekis lapsiakaan tähän maailmaan, sillä se se vasta järjettömyyden huippu onkin.
- 0lapsenpolitiikka
No niin on. Planeetta meinaa luhistua ihmispaljouteen ja ko. sopulilauman kerskakulutukseen. Paras, mitä ikinä voit tehdä, on jättää ne lapset hankkimatta.
- liikaonliikaasilti
Ikävöinti sitoo energiaa, mitä enemmän ikävöit sitä lamaantuneempi olet.
Se ei tee ihmiselle hyvää. Eikä se tee sydämelle hyvää, ihan konkreettisesti. Ei sitä turhaan puhuta särkyneen sydämen syndroomasta, joka särkee sydämen myös fyysisesti.
Niinhän lapsetkin tekevät, särkevät vanhempiensa sydämen aina kun voivat. - niinköteet
0lapsenpolitiikka kirjoitti:
No niin on. Planeetta meinaa luhistua ihmispaljouteen ja ko. sopulilauman kerskakulutukseen. Paras, mitä ikinä voit tehdä, on jättää ne lapset hankkimatta.
Teitkö niin? Jätit lapset hankkimatta?
- hrj
Varastettu nuoruus, varastettu vanhuus ja terveys vanki vaikka ei oisole täällä.
- Eikukaanmuu
Ikävöivän ihmisen voi vapauttaa vain ikävän kohde.
- aikaarmahtaa
Kauniisti ajateltu, mutta kyllä aikakin tekee tehtävänsä, kun sitä vaan kuluu tarpeeksi kauan?
Aika ja alkava dementia.
Aika ja keski-ikäistyminen & laiskistuminen ja mukavuudenhalu.
Aika ja vanheneminen, - kohta ei ole muuta kun muutama harmaa hius merkkinä siitä että joskus oli suuret tunteet.
Vuonna 1968 syntyneen miehen,
todellakin kannattaisi lopettaa vakoiluni
näppäimenlyönnit tallentavan VAKOILUOHJELMAN
avulla, FB-sivuille ja sähköpostiini murtautumiset.
Hänen kannattaisi myös lopettaa
tuttavieni jututtaminen selkäni takana.
Hän ei ole eläissäsi aiheuttanut minulle mitään muuta kuin
harmia sairaine vakoiluineen.
En vaihda 1970-luvulla syntynyttä
pitkäaikaista elämänkumppaniani häneen.
En myöskään vaihda vuonna 1977 syntynyttä
ihastustani sinuun.
Puolituttava lakatkoon sabotoimasta kateuksissaan yhteydenpitoa
ihastuksiini, kertomalla heille perättömiä valheita
minusta, jota EI edes kunnolla tunne.
Jos olen ihastunut vuoden1977 ensimmäisellä
kolmanneksella syntyneeseen mieheen,
se ei kuulu jollekin puolitutulle miehelle
pätkääkään! (S e ei ole jonkun puolituttavan asia -
millään tavalla.)- toljander
Mistä tänne aina löytyy näitä besserwissereitä? Onkohan se jotenkin sulta pois mitä aikuiset omilla aivoillaan ajattelevat ihmiset tekee? Jos joku ikävöi ikäväpalstalla niin minun mielestäni se on oikeampaa kuin arvostella täällä muiden tekemisiä 😕
- Kerrojokerro
Tuo oli jo epätoivoista, Hani.
😚
Paljonko sä minusta tykkäät?
- hetkenhempukkahyi
kasvatuksesta riippuu aika paljon jos osaa toista kunnioittaa ja rakastaa , ei tarvitse kaipailla yleisillä palstoilla, ei myöskään hetken huuman vaikutuksen alaisena vaan täytyy olla aito ja luotettava rakkaussuhde jota kannattaa kaivat, huonon kaverin kanssa ei missään muodossa kannata vanheta ja muistella keinutuolissa yhteisiä hyviä vuosia ja retkeilyä missä on tullut käytyä.
- ettäkasvatuksestavai
No niin, nyt päästiin asiaan. Kasvatuksesta riippuu miten kohtelee toisia ihmisiä. Kasvatuksesta ei riipu se mitä kirjoittaa ja missä, vaikka täällä palstalla, mutta kasvatuksesta riippuu miten täällä kirjoittaa, millaiseen sävyyn täällä kirjoittaa. Kasvatuksesta riippuu, että ei tatvitse ilkeillä, mustamaalata ja kiusata ketään. Kasvatuksesta riippuu ettei nosta toisiaan muiden yläpuolelle ja pidä itseään muita merkittävämpänä. Kasvatuksesta riippuu kuinka sietää erilaisuutta ja ihmisten erilaisia ajatuksia ja kuinka sietää niitä. Tässä jotain näin ihan alkuunsa.
- tuuliheiluttaahuulia
ettäkasvatuksestavai kirjoitti:
No niin, nyt päästiin asiaan. Kasvatuksesta riippuu miten kohtelee toisia ihmisiä. Kasvatuksesta ei riipu se mitä kirjoittaa ja missä, vaikka täällä palstalla, mutta kasvatuksesta riippuu miten täällä kirjoittaa, millaiseen sävyyn täällä kirjoittaa. Kasvatuksesta riippuu, että ei tatvitse ilkeillä, mustamaalata ja kiusata ketään. Kasvatuksesta riippuu ettei nosta toisiaan muiden yläpuolelle ja pidä itseään muita merkittävämpänä. Kasvatuksesta riippuu kuinka sietää erilaisuutta ja ihmisten erilaisia ajatuksia ja kuinka sietää niitä. Tässä jotain näin ihan alkuunsa.
On sinulla loputon usko kasvatukseen. Jokaisella perheellä on omanlaisensa traumat joita sitten siirretään sukupolvelta toiselle.
Pidän kyllä tekoja merkittävämpänä asiana kuin kirjoittelua tai puheita, siinä joutuu oikeasti näkemään vaivaa jos jotain tekee. - ettäkasvatuksestavai
Joo, niin kuule on. Ja olen muuten samaa mieltä, että sitä mitä toiselle tekee niin sillä on suuri vaikutus vs.mitä vaan puhuu. Traumojen taakse voi kuka tahansa paeta ja siitä oikeutusta hakea väärinkäytöksille. Ja ihan viimeisenä kommenttina minä en tätä kasvatusasiaa tähän juttuun vetänyt vaan nimenomaan vastasin tuohon hempukkahvin viestiin.
Lisäksi vaikka pidät tekoja merkittävinä niin kyllä tännekin kirjoittaminen on ihan tietoinen teko eli se mitä suoltaa ja missä tarkoituksessa. - jokuvaaaaaaa
ettäkasvatuksestavai kirjoitti:
Joo, niin kuule on. Ja olen muuten samaa mieltä, että sitä mitä toiselle tekee niin sillä on suuri vaikutus vs.mitä vaan puhuu. Traumojen taakse voi kuka tahansa paeta ja siitä oikeutusta hakea väärinkäytöksille. Ja ihan viimeisenä kommenttina minä en tätä kasvatusasiaa tähän juttuun vetänyt vaan nimenomaan vastasin tuohon hempukkahvin viestiin.
Lisäksi vaikka pidät tekoja merkittävinä niin kyllä tännekin kirjoittaminen on ihan tietoinen teko eli se mitä suoltaa ja missä tarkoituksessa.Onko se merkittävää jos ikävöi täällä?
Joskus se ikävöintikin saa päätöksen.
- Kahdensalaisuus
Toisilla on sydän paikallaan joka vaiheessa Sydänlupauksesta lähtien.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksoisliekki-ihmiset
Kun olette tavanneet kaksoisliekkinne, miltä se on tuntunut? Ole tosi utelias tietämään.2051403Milloin olette tavanneet ekaa kertaa?
Ap vastaa: Viime keväänä maalis/huhtikuun vaihteessa se varmaan oli.831273- 191069
Lupaa mulle nainen rakas
Että otat minuun heti yhteyttä jos jotain sattuu. Pyydän, että et kuvittele olevasi yksin. Minä haluan olla sinulle joku50968Oletko jo saanut apua mt-ongelmiisi?
Ja onko harhat helpottuneet? Vieläkö tunnet että sinua seurataan, ja kotonasi käydään poissa ollessasi?146904Et voi pettää minua nainen
Niin kauan kun ei olla yhdessä. Silti tykkään sinusta. Ehkä me vielä päädymme yhteen, mutta en voi toivoa sulta nyt mitä73904Rikos keskellä päivää Suomussalmella
Kaksi henkilöautoa törmäsi Suomussalmella viitostiellä taajaman kohdalla, kun kuljettaja ajoi yllättäen STOP-merkin taka39896Autoilijan epäillään ajaneen useiden ihmisten päälle Ylöjärvellä Mikkolantiellä
Suora lähetys kello 10.40: Ilves/2 isännöi Tampere Unitedia harjoitusottelussa – katso peli selostettuna Ihmiset: Toimi35862- 48810
- 49737