Minulla 6kk ikäinen whippetpentu, joka nyt jossain metsälenkillä loukkasi varpaansa ja se onneksi vain venähähti. Ei siis ole murtunut. Olen tehnyt koiran kanssa pelkästään metsälenkkejä, niin että on vapaana ja saanut mennä omaan tahtiinsa, mutta tietty vinttikoiran tapaan revitellyt täysillä. Nyt tämän haaverin jälkeen aloin miettimään uskallanko juoksuttaa enää vapaana metsässä, kun siellä alusta kuitenkin tosi epätasainen, niin onko loukkantumisvaara niin iso? Pitäisikö siis juoksuttaa vapaana vain tasaisella, vaikka pellolla ja tehdä metsässä sitten rauhallisia remmilenkkejä?
Whippetin juoksuttaminen
1
389
Vastaukset
- aitausparas
Aidattu alue on paras.Muuten se lähtee riistan perään,eikä se tiedä hyvää.Voi innoissaan juosta niin kauas,et on teillä,tai eksyksissä.
Tuttavalta pääs vahingossa vinttari,oli viikkoja kadoksissa,ja vaikea kiinniottaa.Et en suosittele aikuista pitämään irti.
Jos sulla kerran on vaihtoehtona metsä ja pelto itsellä, niin aitaa pellolta aluetta riistaverkolla jossa voit vapaana antaa juosta.
Lenkitä lisäksi taluttimessa.Jotkut käyttää koirapuistoissakin.
Varmaan olet Koirakurista tietoinen?
Koiraa ei saa koskaan pitää irti vieraan omistamalla alueella ilman maanomistajan lupaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614378KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1493165Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo482482Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?502407- 982065
- 241883
- 301616
- 231612
- 1541451
- 341253