Suomen vierailu

janne22

Edellisestä käynnistäni oli kulunut jo vuosia, sillä asun nykyään muilla mailla, mutta nyt olin pitkän odotuksen jälkeen oven takana. Hän oli pukeutunut tyylikkäästi mustaan puoleen reiteen ulottuvaan nahkamekkoon, jossa oli vaalean ruskeat ohuet raidat. Mekko oli samaan aikaan tyylikäs ja sopivan seksikäs. Sitä voisi pitää myös illallisella, baarivisiitillä tai vaikkapa PR emännän yllä, mutta vielä paremmin se sopi Valtiattarelle työasuksi.

Aloitimme session siveysvyön ja raskaiden metallikahleiden kiinnittämisellä. Sain valita valikoimista itselleni hienon metallisen siveysvyön. Se lukittiin kyrpääni pienellä munalukolla, mutta metallikahleet kiinnitettiin raskaammilla lukoilla kaulaan, ranteisiin ja nilkkoihin. Kahleet sopivat yllättävän hyvin eli hennoista ranteistani huolimatta en olisi päässyt niistä irti. Munalukot täydensivät kiinnityksen tunteen sillä ilman avaimia niitä ei todellakaan olisi helppo murtaa. Tuonkaltaisilla lukoilla lukitaan myös kalliita veneitä ja varastoja, mutta nyt ne varmistivat raajani ja kaulani. Varma tiukka kiinnitys on aina kiihottava tunne. Kahleissa oli hidasta liikkua ja nilkkakahleet hiersivät, mutta näin sen pitikin olla. Valtiatar laittoi minut kantamaan salkussa olevaa sähköwandia, jonka tuomaa kipua en ollut aiemmin maistanut. Kahleissa oli jännä työskennellä, koska jokaista liikettä piti erikseen harkita uudella tavalla enkä halunnut kolistella raskasta metalliketjua joka paikkaan. Minua on aina kiihottanut tunne olla päiväkausia lukittuna kahleisiin ja päästä tekemään kaikki arkiset työt kahlehdittuna. Miten saisin käytyä tarpeilla, laitettua ruokaa, siivoamaan, työskentelemään tietokoneella ja nukkumaan? Entä mitä vaatekappaleita voi pukea tai riisua kahleissa? Uudenlaisia arkisia pulmia. Mutta nyt olin kävelemässä lyhyillä varovaisilla askelilla Valtiattaren perässä.

Valtiatar huolehti hyvinvoinnistani ja varoi minua saamasta pyörryttävää tunnetta. Ira kertoi että metallinen painava kaulakahle voi saada yllättävästi aikaan orjan pyörtymisen. Toisaalta se tuntui oudolta, koska olen hyväkuntoinen enkä ole koskaan missään tilanteessa pyörtynyt, mutta toisaalta se antoi oikeanlaisen turvallisuuden tunteen vaikka olinkin Valtiattaren armoilla. Valtiatar sitoi minut nahkahihnoilla metallikahleista ristille ja varmisti etten pääsisi itse irroittautumaan hihnoista. Sitten hän pääsi leikkimään sähköllä aiheuttaen omilla sormillaan kipinöitä ihollani. Tunne oli alemmilla voimakkuuksilla ainoastaan jännä kutittava tunne reisillä ja kyljissä, mutta nänneille ja terskalle mentäessä voitiin puhua jo selvästä kivusta. Lyhyen hetken jälkeen pelko kivusta poistui ja kipu muuttui kiihotukseksi ja nautinnoksi. Hän lisäsi sähkön määrää asteittain ja antoi sähkön kipinöidä eri puolilla kehossani päästäksemme yhdessä aina uudelle tasolle. Ira puhui tavallisella äänellä ja kannusti minua kaverina aina uudelle kivuliaammalle – tai siis nautinnollisemmalle – tasolle sillä muutoin jäisi harmittamaan kokematta jääneet tasot. Olen pikkuhiljaa oppinut, ettei turvasanaa kannata jättää viimeiseksi oljenkorreksi. Turvasanaa on hyvä käyttää etenkin session alkuvaiheessa kun kivun taso ylittää selvästi kiihotuksen tunteen. Se lisää orjan ja dominan yhteistyötä, jonka johdosta session loppuvaiheessa orjana kestän melkeinpä minkälaisia kidutuskeinoja tahansa. Kliimaksivaiheessa ei sitten ole enää järkeviä rajoittavia ajatuksia, vaan jäljellä on pelkästään tajunnan räjäyttävä kiima.

Valtiatar irroitti minut ristiltä ja auttoi minut häkin päälle pehmustetulle punaiselle alustalle. Uusi jännittävä vaihe alkoi. Hän kävi hakemassa klinikan puolelta ison paketin neuloja, joita olinkin jo odottanut. Lävistykset ovat aina kiihottaneet minua, mutta en ole ottanut niitä pysyvästi esteettisyyssyistä. Sessiossa ne pääsevät kuitenkin oikeuksiinsa nännieni tunneherkällä alueella. Valtiatar kannusti minua katsomaan kuinka hän lävisti nännini laittaen hitaasti kaksi neulaa molempiin. Itse olin fantasioinut vain yhdestä per nänni, mutta toinen neulakierros oli vähemmän kivuliaampi ja kiihottavampi. Ehkäpä ensi kerralla haluan useampia. Hassua, mutta hetken päästä neuloja ei enää tuntenut nänneissä. Seuraavaksi Valtiatar laittoi nahkahupun, jonka hän nyöritti pääni ympärille. Onneksi hän päätti jatkaa nännieni käsittelyä pidemmälle. En enää nähnyt nahkahupulta, että mitä nänneilleni tapahtui, mutta niihin ilmeisesti kiinnitettiin punnuksia, nipistimiä ja levittäjiä aiheuttamaan sopivasti lisää kipua. Tässä vaiheessa myös neulat muistuttivat olemassaolostaan. Vaikka kaluni reagoi voimakkaasti metallihäkissään kiimatippoja tihkuen, niin silti nännini olivat sillä hetkellä erogeenisempi alue, joka nautti saamastaan huomiosta.

Jossain vaiheessa käsittelyn lomassa Valtiattaren toinen orja kävi noutamassa kahleideni avaimet ja lähti kuskaamaan niitä jonnekin. Hetken päästä puhelin piippasi ja Ira näytti puhelimestaan kuvaviestin jossa auto oli matkalla tiekylteistä päätellen Turun suuntaan. He

0

948

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen mukaan rasismi on huumoria

Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀
        Maailman menoa
        78
        4280
      2. BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön

Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että
        Maailman menoa
        193
        3508
      3. 196
        2851
      4. Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta

Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome
        Maailman menoa
        68
        2736
      5. Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava

Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main
        Maailman menoa
        41
        2632
      6. 57
        1176
      7. Lasse Lehtonen palasi ambulanssilennolla Suomeen

Nyt on syytä lopettaa irvailu.
        Maailman menoa
        78
        1070
      8. Aitolehti Capital

HehkuB on myynnissä, kovalla työllä saavutettu unelma joka sekin lässähti kuten kaikki mihin ryhtyy! Nyt Sewen asialle
        Kotimaiset julkkisjuorut
        238
        1012
      9. MOT: Työmarkkinatori on olemattomien työpaikkojen hakupaikka

Työpaikkojen tietoja ei tarkisteta, ja ainakin noin noin 10% on olemattomia työpaikkoja ja sen lisäksi eri rekryfirmat t
        Maailman menoa
        110
        885
      10. Missä kuussa

Rakkaasi on syntynyt?
        Ikävä
        55
        870
      Aihe