Suomen vierailu

janne22

Edellisestä käynnistäni oli kulunut jo vuosia, sillä asun nykyään muilla mailla, mutta nyt olin pitkän odotuksen jälkeen oven takana. Hän oli pukeutunut tyylikkäästi mustaan puoleen reiteen ulottuvaan nahkamekkoon, jossa oli vaalean ruskeat ohuet raidat. Mekko oli samaan aikaan tyylikäs ja sopivan seksikäs. Sitä voisi pitää myös illallisella, baarivisiitillä tai vaikkapa PR emännän yllä, mutta vielä paremmin se sopi Valtiattarelle työasuksi.

Aloitimme session siveysvyön ja raskaiden metallikahleiden kiinnittämisellä. Sain valita valikoimista itselleni hienon metallisen siveysvyön. Se lukittiin kyrpääni pienellä munalukolla, mutta metallikahleet kiinnitettiin raskaammilla lukoilla kaulaan, ranteisiin ja nilkkoihin. Kahleet sopivat yllättävän hyvin eli hennoista ranteistani huolimatta en olisi päässyt niistä irti. Munalukot täydensivät kiinnityksen tunteen sillä ilman avaimia niitä ei todellakaan olisi helppo murtaa. Tuonkaltaisilla lukoilla lukitaan myös kalliita veneitä ja varastoja, mutta nyt ne varmistivat raajani ja kaulani. Varma tiukka kiinnitys on aina kiihottava tunne. Kahleissa oli hidasta liikkua ja nilkkakahleet hiersivät, mutta näin sen pitikin olla. Valtiatar laittoi minut kantamaan salkussa olevaa sähköwandia, jonka tuomaa kipua en ollut aiemmin maistanut. Kahleissa oli jännä työskennellä, koska jokaista liikettä piti erikseen harkita uudella tavalla enkä halunnut kolistella raskasta metalliketjua joka paikkaan. Minua on aina kiihottanut tunne olla päiväkausia lukittuna kahleisiin ja päästä tekemään kaikki arkiset työt kahlehdittuna. Miten saisin käytyä tarpeilla, laitettua ruokaa, siivoamaan, työskentelemään tietokoneella ja nukkumaan? Entä mitä vaatekappaleita voi pukea tai riisua kahleissa? Uudenlaisia arkisia pulmia. Mutta nyt olin kävelemässä lyhyillä varovaisilla askelilla Valtiattaren perässä.

Valtiatar huolehti hyvinvoinnistani ja varoi minua saamasta pyörryttävää tunnetta. Ira kertoi että metallinen painava kaulakahle voi saada yllättävästi aikaan orjan pyörtymisen. Toisaalta se tuntui oudolta, koska olen hyväkuntoinen enkä ole koskaan missään tilanteessa pyörtynyt, mutta toisaalta se antoi oikeanlaisen turvallisuuden tunteen vaikka olinkin Valtiattaren armoilla. Valtiatar sitoi minut nahkahihnoilla metallikahleista ristille ja varmisti etten pääsisi itse irroittautumaan hihnoista. Sitten hän pääsi leikkimään sähköllä aiheuttaen omilla sormillaan kipinöitä ihollani. Tunne oli alemmilla voimakkuuksilla ainoastaan jännä kutittava tunne reisillä ja kyljissä, mutta nänneille ja terskalle mentäessä voitiin puhua jo selvästä kivusta. Lyhyen hetken jälkeen pelko kivusta poistui ja kipu muuttui kiihotukseksi ja nautinnoksi. Hän lisäsi sähkön määrää asteittain ja antoi sähkön kipinöidä eri puolilla kehossani päästäksemme yhdessä aina uudelle tasolle. Ira puhui tavallisella äänellä ja kannusti minua kaverina aina uudelle kivuliaammalle – tai siis nautinnollisemmalle – tasolle sillä muutoin jäisi harmittamaan kokematta jääneet tasot. Olen pikkuhiljaa oppinut, ettei turvasanaa kannata jättää viimeiseksi oljenkorreksi. Turvasanaa on hyvä käyttää etenkin session alkuvaiheessa kun kivun taso ylittää selvästi kiihotuksen tunteen. Se lisää orjan ja dominan yhteistyötä, jonka johdosta session loppuvaiheessa orjana kestän melkeinpä minkälaisia kidutuskeinoja tahansa. Kliimaksivaiheessa ei sitten ole enää järkeviä rajoittavia ajatuksia, vaan jäljellä on pelkästään tajunnan räjäyttävä kiima.

Valtiatar irroitti minut ristiltä ja auttoi minut häkin päälle pehmustetulle punaiselle alustalle. Uusi jännittävä vaihe alkoi. Hän kävi hakemassa klinikan puolelta ison paketin neuloja, joita olinkin jo odottanut. Lävistykset ovat aina kiihottaneet minua, mutta en ole ottanut niitä pysyvästi esteettisyyssyistä. Sessiossa ne pääsevät kuitenkin oikeuksiinsa nännieni tunneherkällä alueella. Valtiatar kannusti minua katsomaan kuinka hän lävisti nännini laittaen hitaasti kaksi neulaa molempiin. Itse olin fantasioinut vain yhdestä per nänni, mutta toinen neulakierros oli vähemmän kivuliaampi ja kiihottavampi. Ehkäpä ensi kerralla haluan useampia. Hassua, mutta hetken päästä neuloja ei enää tuntenut nänneissä. Seuraavaksi Valtiatar laittoi nahkahupun, jonka hän nyöritti pääni ympärille. Onneksi hän päätti jatkaa nännieni käsittelyä pidemmälle. En enää nähnyt nahkahupulta, että mitä nänneilleni tapahtui, mutta niihin ilmeisesti kiinnitettiin punnuksia, nipistimiä ja levittäjiä aiheuttamaan sopivasti lisää kipua. Tässä vaiheessa myös neulat muistuttivat olemassaolostaan. Vaikka kaluni reagoi voimakkaasti metallihäkissään kiimatippoja tihkuen, niin silti nännini olivat sillä hetkellä erogeenisempi alue, joka nautti saamastaan huomiosta.

Jossain vaiheessa käsittelyn lomassa Valtiattaren toinen orja kävi noutamassa kahleideni avaimet ja lähti kuskaamaan niitä jonnekin. Hetken päästä puhelin piippasi ja Ira näytti puhelimestaan kuvaviestin jossa auto oli matkalla tiekylteistä päätellen Turun suuntaan. He

0

952

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta

Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään
        Maailman menoa
        137
        12904
      2. Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla

"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen
        Maailman menoa
        79
        3590
      3. Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta

Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,
        Maailman menoa
        95
        2874
      4. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
        Maailman menoa
        35
        1350
      5. Martinalta vahva viesti

"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J
        Kotimaiset julkkisjuorut
        268
        1328
      6. Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin

"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup
        Maailman menoa
        144
        1279
      7. Jos mies olet oikeasti...?

Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh
        Ikävä
        112
        1226
      8. Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista

Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S
        Suomalaiset julkkikset
        12
        1137
      9. Pitäisikö meidän

Sitten nähdä ilman että siitä tehdään ongelmaa?
        Ikävä
        80
        1021
      10. Nautitko riidan haastamisesta?

Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin
        Sinkut
        184
        923
      Aihe