Keskustelut
Ei yhtään keskustelua
Taas joku propellipää on mennyt parantelemaan systeemiä.
Ei hemmetti. Taas leikitty
10
542
Vastaukset
Tätä sattuu täällä aika ajoin. Tämä on Suomi24:n ominaisuus, ei vika.
- Miksi-moinen-tyhmyys
Ja taas leikitty. Kyllä luulisi aasinkin tajuavan, että saman toisto toistaa saman.
https://keskustelu.suomi24.fi/matkailu/eri-tapoja-matkailla/laivamatkat-ja-risteilyt?page=0
Keskustelut
Ei yhtään keskustelua - Tuolla-kans
Eikä ole ainoa
https://keskustelu.suomi24.fi/seksi/nudismi-ja-naturismi?page=0 - ok.käytätte.evästeitä
Välillä tulee tuo, välillä ei. Mutta varmasti on kyseessä vika, joka on jo korjattu. Niin kuin viesti evästeistä 😂
Lisäksi kun yrittää mennä viestien toiselle sivulle nuolta klikkaamalla, niin päätyy takaisin tälle ensimmäiselle sivulle. Mutta kaipa sekin vika on jo korjattu, ja me vain kuvittelemme kaiken...- Ei-korjattu
Ei ole korjattu. Minuutti sitten tuli taas.
- Tuol-kans
Täälläkin keskustelu.suomi24.fi/seksi/ryhmaseksi?page=0
- mokasuomi
Joo, Kaupunkien sivuilla kun löytää kakkosivun jonkun linkin tai sivuhistoreian kautta ja sieltä saa itsensä palstan ykkösivulle, niin kakkosivulle ei pääse siitä väkäsestä josta seuraavale sivulle pitäsi päästä, ei pääs myöskään numoeron sivun kirjoittamalla, aina vaan ykkössivulle.
Taas on joku mokannut tai sitten pilallinen päivitys jota ei osata korjata. - mokamikämoka
Tämmöinen tuli kun kävin tämän palstan kakkosivulla, eli täällä pääsee sinen, mutta kun klikkasin posi ykkössivulle:
"Luetuimpia
ULOSKIRJAUTUMINEN MÄTTÄÄ
8)Miten Aller ja Suomi-24 ylläpito suhtautuvat
Keskustelut
Ei yhtään keskustelua" - Nollasivu
Eipä ole vieläkään saatu mitään tehdyksi. Päivityskirjan lukemiseen ei kai kenenkään taidot riitä. Edelleenkin pukkaa nollasivua.
- Anonyymi
Ylläpidolla on tohelointi hallussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19726- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat281690- 109626
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511