Onko jollain auttanut, koiran paukku arkuuteen?
Olisi kiva jos koira jäisi kaadollekin.
Vaimentaja
3
178
Vastaukset
- koiramies-
Kaikki koirat eivät ikinä totu paukkeeseen. Vanmentajankin kanssa luodin lentoäänen rääkäisy pelottaa. Vanmentajaa voi suositella muutoin, sillä se säästää koiran kuuloa.
Koiraa kannattaa yrittää rauhallisesti totuttaa paukahdukseen ensin hyvin miedolla äänellä ja palkitsemisella. Kun koira alkaa yhdistämään paukahduksen herkkuupalaan, niin äänitasoa voi pikuhiljaa nostaa. Itse sai korani paukkuarkuuden kokonaan pois "siedättämällä" herkkupalojen avulla. - yksi-kokemus
Mulla oli koira kaverina mökillä ku katkoin pölkyllä kuivia risuja polttopuiksi. En tiedä siitäkö johtui vai muusta, mutta semmoista arkuutta ei ollut koskaan.
- koiran_paukku
Ei minun arkuuteeni ole mikään koiran paukku auttanut. Kyllä siihen apu on pitänyt muualta hakea.
Mutta jos tarkoitit koiran paukkuarkuutta, jota vaimentimella pyritään vähentämään, niin se on jo toinen aihe.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.958726- 1743812
- 533309
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2582621- 492227
- 422055
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?292010- 481922
- 191803
- 601788