Humppila aaa

Vanhuuseitule

5

191

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gugih

Kiitos kirjoituksestasi. Minulla vanhemmat pienviljelijöitä. Äiti 86v ja isä 83v.
      Asuvat tilalla. Niin kauan kuin pystyn auttamaan. Eli, olisiko muuta vaihtoehtoa vanhusten
      hoitoon? Itse olen nyt sairastunut, enkä joka päivä pääse vanhusten luo. Töistä olen sairauslomalla, mutta on päiviä, etten pääse liikkeelle. Lääkäri kovin vaitonainen.
      Olen 61 vuotias, sydänsairas. Työtä pitäisi tehdä. Onneksi sain työpaikalle 20-vuotiaan tuuraajan.
      Ei saanut opiskelupaikkaa. Ja on onnellinen tyopaikastaan. Tietysti minun vanhan kävyn pitäisi poistaa se nuori tyttö työmarkkinoilta. Mutta, sairaus estää. Ikävä on töihin, mutta ei voimia.

• Surullistamuttatotta

Muistisairas sukulaiseni kunnallisessa hoivakodissa, ei Humppilassa. Kainaloita myöten virtsassa joka päivä, magneettivöillä sänkyyn kiinnitettynä. Hoitajia ei missään. Ruoka- ja kahvitauot yhtäaikaa kaikilla. Asukkaat haahuilivat / kaatuilivat kuka mitenkin. Kauheaa ölinää ajoittain. Ei hyvältä näyttänyt kuule sielläkään, kunnallisella.

• EiRiskiä

Voi kun saisi itse kuolla vanhana ja terveenä. Hassultahan se kuullostaa.

• riepunen

Nyt kun vanhukset kuolee. Viimeisimmätkin työtä tehneet poistuu.
        Itse en ole sitä näkemässä. Mutta, toivon että 1986- ja siitä eteenpäin
        syntyneet, jakavat meidän maksamat eläkerahat. Ja niitä on paljon.
        Anteeksi Te 1950-luvulla, tai 1956-syntyneet. Maksoitte turhaan.
        Lapsenne oli se sukupolvi, joka huomasi, että työ ei kannata. Kelasta saa paremman
        korvauksen. Lääkärit eivät kovilla palkoillaan sitä ymmärrä. Jos on työpaikka ja yli 60v.
        Niin P....e , sun on pakko jatkaa, vaikka kuinka sairaana, että saadaan nuorille päivärahaa.
        Etteivät vaan eristäydy. Ja pysyvät juomassa. Siis lonkero kuuluu päivään.
        Kyllä vois loppuunajettu siivoojakin vetää sohvalle pitkäkseen. Eikä tarvii edes juomaa.

• PiimääHumppilasta

Niin noko https://areena.yle.fi/1-4303281

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      93
      7577
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      37
      4027
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      47
      3576
    4. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      2961
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2702
    6. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      45
      2532
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      132
      2461
    8. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      21
      2454
    9. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2399
    10. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      25
      2195
    Aihe