Koulu-kiusaajan katumaton blogi

Viher-vassarit päästivät Toivolan nopeasti karkuun.
Palautetaankohan? :)
Liekö syynä se, että jos virka-valta innostuukin tosissaan epäilemään ja tutkimaan.
Saattaa noista kahdesta puolueesta löytyä laajenpiakin kytköksiä valtiomme varoihin ja niihin liittyviin velvoite-vapaisiin kansalais-palkkoihin.
Laajempia jopa kuin vanhoilla liitoilla.
-
Real ja TJ-Kaura-Nyytit.
Nastat rapisivat autoni alla aamulla.
Satoi vettä.
-
YLE ei innosta yhtään.
Soittelen vanhoja leffoja.
Kun on aikanaan tullut tallenneltua.
Close Encounters of the Third Kind, sekä sitä törkeästi matkiva Independence Day...
Seuraavaksi ehkä Avatar.
Se on hieno 4K-näytöllä.
-
Yrittävät epä-toivoisesti etsiä hyvää teko-syytä.
Miten verottaa sähkö-tolppiin ja niihin tarvittaviin asennuksiin tarvittavat rahat.
Parkki-paikkansa ja tolppansa vuokrat maksavilta Bensa-autoilijoilta.
Eihän Stadin nuorisolta voi vaatia?
Eihän.
He kun ovat luonnon-suojelijoita.
-
H.

101

1865

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pitääkö tähän osallistuakseen olla koulukiusaaja, katumaton sellainen?

      Nastat alla, nyt jo?! No varmaan rapiseekin.

    • Pakkas yö oli taas. Kohta on laitettava nastat alle.
      Toivola on kuulemma ollut kovasti masentunut, siksi körötteli taksilla eikä muistanut missä on kirjoilla.
      Kuinkahan lapsi pärjää, asuvat kuulemma kommuunissa, kolme miestä. Nyt on tullut ero vakituisesta ja Toivola kuuluu muuttavan pois.
      En ole ikinä kiusannut koulussa enkä työpaikalla, olen puolustanut kiusattuja. Jos tätä kritiikkiä Toivolaa kohtaan ei lueta kiusaamiseksi.

    • 3,0C
      Olisi kiva jos joku ottaisi tämän aloituksen omakseen.
      Sen vuoksi laitoin aloituksen nimenkin ihan neutraaliksi.
      Ettei mun aina tarttis... :)
      -
      Lauma monen-laisia muodostaa aina toimivan yhteisön.
      Yhteisössähän on aina kiusaaajia ja kiusauksiin auliita.
      Lauma on aina #MeTwicetoo-yhteisö.
      Vaikka siellä kuinkakin yritellään nirppailla nokkaansa.
      -
      Kuten aloituksessa annoin ymmärtää.
      Älkää koskaan antako itseänne yllättää.
      Vain rakkaudessa saa epä-onnistua niin hyvässä kuin pahassa.
      Talvelle emme voi mitään.
      Vaikka rahaa pakotetaankin tuhlaamaan "ilmaston-suojeluun".
      -
      Pitää muistaa myös Lääke-tieteellinen masennus.
      Sel-laista ei ole.
      On vain eläke- työttömyys- ja sairaus-päivä-rahan puute-masennus.
      Nykyään pakko-työllisyys mielletään koulu-kuraattorista alkaen vääräksi diagnoosiksi.
      Näyttää siltä että kohta vaaditaan kansalais-palkka-asia-mies.
      -
      Syksy etenee.
      Jarrutus-matkatkin pitenevät.
      Luultavasti Stadi piakkoin alkaa suunnitella ilmaisille sähkö-autoille omia luistelu-ratoja.
      Niille myös valtion elättämien pii-pii-laulajien musiikkia.
      Heidän musiikkiaan, joita Teevee mainostaa joka-ikinen aamu.
      -
      H.

    • Täällä paistaa aurinko,

      Koivu puodottelee keltaisia lehtiään, kuin sataisi kultaisia mörrimöykkyjä.
      Kohta pääsee riippoja ihailemaan, niistä niin tykkään, kun yksi koivu pihasta vuosi sitten kaadettiin otin kaikki riipat talteen ja vääntelin ja kääntelin niitä rautalankojen avulla vaikka mimmoisille kiekuroille. Se oli semmoista itetaidetta, jota jokainen voi omilla pikku kätösillä tehdä. Nyt vain ihailen roikkuvia riippoja. Ei taiteesta tietoakaan.

      Aamulla kun heräsin, maa oli kuurassa ja jotkut kasvit näyttivät kuin joku olisi niitä puraissut, kuka lie nyt kukkia puremaan ja keskellä yötä, pata joka hetki sitten porisi samettiruusuja on aikamoisen rutistettu keitos.

      Ei nyt vielä talvirenkaita , ei nastoja, ajattelin keväällä, että ajan näillä kitkoilla kesän ja nyt syksyllä ostan uudet kitkat, mutta kun ne näyttävät ihan kelpoisilta, mitä suotta uusimaan. Saapas nähdä missä jarrutus ensi kerran menee pitkäksi, toivottavasti ei liian pitkäksi kuitenkaan.

      On heillä pääkaupunkiseudulla murheita, kun pitäisi metron kulkea automaattisesti ja muutamaa sekunttia vikkelämmin asemalta toiselle kuin nyt.Se varmaa tuntuu ku muinaiselta hitaalta hevoskyydiltä jos muuta sekunti kauemmin menee matkaan...
      Lontoon metrossa ne säästi kymmenen sekuntia ja homma maksoi 600 miljoonaa, aika siis maksaa siellä 60 miljoonaa kymmenen sekuntia, eli kuusi miljoonaa sekunti.
      On tämä niin hektistä tämä elämä, ei tahdo pysyä perässä.
      No niinhän se on, että eräät jää asemalle ja niin kävi tällekin jutulle.

      • Bengalitikku

        Äläpä mitä.
        Turun junan nopeutus (kuolleena syntynyt idea) tullennee maksamaan.
        Onhan se jännää, kun seisoskelee "kuolleilla asemilla" ja juna menee ohi.
        Söpöä vanhaa asemaa yrittivät siirtää ja nyt kaikki seis - näin syksyllä talven alla. Kohta se on rikottu, poltettu, jne. tellingit alla. Museoviaston muumiot
        havahtuneet. He aiheuttavat vielä ison laskun.

        Kiusaantunut olen enemminkin ja useinkin.
        Kait sitä lapsena jotain kiusoittelua oli. Sain tykkäämistunnustuksen koulussa ja kun en tiennyt, miten menetellä, rupesin itkemään. Saakelin paperilappu.
        Työelämässä olin enempi korva ja yritin puuttua moiseen.
        Tosin, kuka oikeastaan haluaa kuulla siitä, että joku tai jotkut kiusaavat? Sellaisen yli katsotaan ja ollaan kuin ei mitään.
        Se on vähän kuin juoruilu. Määriteltävä. Sitten tutkiskeltava itseään, juoruilenko vai en. Se itsetuomarointi voip olla epäpätevää.


      • Heikunkeikku
        Bengalitikku kirjoitti:

        Äläpä mitä.
        Turun junan nopeutus (kuolleena syntynyt idea) tullennee maksamaan.
        Onhan se jännää, kun seisoskelee "kuolleilla asemilla" ja juna menee ohi.
        Söpöä vanhaa asemaa yrittivät siirtää ja nyt kaikki seis - näin syksyllä talven alla. Kohta se on rikottu, poltettu, jne. tellingit alla. Museoviaston muumiot
        havahtuneet. He aiheuttavat vielä ison laskun.

        Kiusaantunut olen enemminkin ja useinkin.
        Kait sitä lapsena jotain kiusoittelua oli. Sain tykkäämistunnustuksen koulussa ja kun en tiennyt, miten menetellä, rupesin itkemään. Saakelin paperilappu.
        Työelämässä olin enempi korva ja yritin puuttua moiseen.
        Tosin, kuka oikeastaan haluaa kuulla siitä, että joku tai jotkut kiusaavat? Sellaisen yli katsotaan ja ollaan kuin ei mitään.
        Se on vähän kuin juoruilu. Määriteltävä. Sitten tutkiskeltava itseään, juoruilenko vai en. Se itsetuomarointi voip olla epäpätevää.

        Huomenta Bengalitikku.
        Voi voi kun minua alkoi naurattamaan tekstiäsi lukiessa.
        Suloinen pieni itku-iikka:)
        "Kun en tiennyt miten menetellä, rupesin itkemään..."
        Voin kuvitella tilanteen.

        Minullekin silloin 100 vuotta sitten, ollessani pieni tyttö, sattui vastaavia tilanteita.
        Aloin rääkymään valtoimenaan, kun ei tiennyt miten tarttis reagoida.


    • Ajoin sähköpyörällä 13km, aurinko paistoi mutta tuuli oli kylmä. Ei tarvinnut matkan aikana nousta kertaakaan pyörältä, olin ihan kohmeessa pihaan ajaessani, hyvä että pääsin pyörän päältä pois.
      Toivottavasti en sairastu.
      Aion tehdä pyörälenkkejä niin kauan kunnes sataa lumen, pitää vain pukea päälle tarpeeksi.

      • Bengalitikku

        Aion juuri lähteä harrasteisiin pyörällä. Kypärän alle pitäisi tunkea jokin neule kypärä. Muovikuppa ei suojaa viimalta. Siis. Tårta på tårta.
        Saas nähdä miten paluu sujuu, onko sitä hyperterminoitunut palattua.
        Toivottavasti katu ei pakastu puolentoista tunnin aikana, koska mulla ei ole nastarenkaita. Matkaa on vajaa pari kilometriä ees ja taas eli vain 3 km.


    • mimmimum-..mi

      Nyt sitten Jan Anderssonkin jättää Ylen...ensin pidetty Susanne Päivärinta ...nyt Jan ...symppis toimittaja.. tänään ainakin vielä A-studiossa.. menee Mtveelle uutisankkuriksi...onkohan Ylessä jotain joka ajaa vaihtamaan duunia...
      Sitten jos valittaisi taas vähäsen ....minun yläkertani työpaja -verstas jatkaa vaan jokaikinen päivä ja yö...tosin hiljennettynä entiseen volyymiin nähden....isännöitsijä lupasi hoitaa asiaa..mutta en käsitä että joku varaa tilan tuollaiseen käyttöön kerrostalosta...jossa ihmisten koteja...ei työpajoja... saa nähdä mitä jatkossa...tämä on jotenkin kiusallinen juttu kun ei välttämättä kuulu paljonkaan muille kuin minulle...niin senvuoksi tuntee itsensä vähän "hölmöksi" kun siitä valittaa.

    • MäkiVaa
    • 13,1C
      Ymmärrän hyvin Jan Anderssonin muuton maikkarille.
      YLE on uutisineen ja "ajan-kohtaisuuksineen" siirtynyt tyttöjen tyyliin.
      Jan Andersson taas oli miehekkään jämpti ja piti turhat höpöjen höpinät poissa juontamissaan ohjelmissa.
      Onneksi nuo sheriffit siirrettiin pois aamu-teeveestä.
      Mitä ne nyt on?
      Sannikka ja läskin kannikka...
      Voi syödä kahvin kanssa molemmat Real-leivät päällyksineen ilman pientäkään pahoin-vointia.
      Noh.
      En osaa suosiolla oikein katsella kun Heta-Leena lirkuttelee Matin kanssa.
      Musta-sukkaisuus on sitten kamalaa...
      Hauskaa on huomata että Kertulle on pikku-hiljaa kehittymässä hyvin nähtävä vyötärö.
      -
      #MeTwicetoo-liike antoi T.Metsäkedon kiusaajille opetuksen.
      Ei saa valehdella, vaikka on nainen sanoo Siirakki.
      -
      Jää-Kaapissani on 4 kylmää Muovi-Pussia.
      Kyllä taas veden-puhdistamossa Bakteeri-elämää lisääntyy.
      Kakka kuolee korvattavaa... ja kaasut kuplien pintaan poksahtavat.
      -

      H.

    • Pakkasin kissan kassiinsa ja vähän tavaraa, ajeltiin mökille räntäsateessa.
      Asfaltilla matka sujui hyvin, olin liian itsevarma hiekkatiellä, tie oli ihan valkoinen ja hyvin sohjoinen, jyrkässä ylämäessä oli piteleminen että auto pysyi tiellä kesärenkailla.
      Onneksi tulee kohta ihminen joka hallitsee renkaanvaihdon, itse en edes yritä.
      Nyt tie on taas liejuinen, ei minkäänlaista merkkiä lumesta vaikka sitä oli aika paljon.
      Mökki on lämmin ja viihtyisä.
      Pyörätin lanttukuon uuniin aamulla kylillä, siirsin kukon sitten mökille sähköuuniin jatkamaan hautumista. Hyvä siitä tulee.

    • Aika.rientää

      Minkä takia Huhtasaari kiusaa koulua, opetusministerikin huomautti olisi syytä jättää koulut rauhaan.
      Vai oliko kaipuu päästä otsikoihin Timo Soinin tapaan, epäilisin tulevia vaaleja kun näin saa helpolla huomiota. Ha Hakkarainenkin näkyi taas oikeudessa he kohta on taas pikkujoulut eduskunnassakin.

      • Bengalitikku

        Samoinpa mietin. Se julkisuudenkipeys on niin läpinäkyvää.


      • Turhaa.melua
        Bengalitikku kirjoitti:

        Samoinpa mietin. Se julkisuudenkipeys on niin läpinäkyvää.

        Niin ja Hakkarainen ei saanutkaan suutelullaan kollegansa selkää kipeäksi, lääkäri totesi aikaisemmaksi selkäviaksi. Jossakin radiolähetyksessä mainittiin, ettei vaan uutisissa. Mutta näkyvyyttä ja kuuluvuutta tuli, saiko se Hakkarainen jo rangaistuksenkin.


    • Heikunkeikku

      Minua ei nyt askarruta mitkään Ylet eikä Alet, tahi vihersemmoset, punakkaatkaan kaa, saati mitkään värisyydet vaik´olis kuinka kylläiset.

      Minusta päivän, päivien askarruudet painivat miettiessä, että minkä ihmeen, sanoisin jopa heevetin heevetin takia monet, liian monet, ihmiset eivät pysy sovituissa ajoissa. Eivät ole ajoissa vaikka ajoista on sovittu. Ajantajut eivät ole kaikilla tyypellä tajuttuja.

      Minä itse olen täydellinen ajallisuuden suhteen. Jos sovitaan, että tasan silloin, niin silloinhan minä sielä olen. Ei silloin ole tuolloin tai enempi silloin. Ei, silloin on silloin kun on sovittu.

      Minä olen nyt yli tunnin odotellut työmiestä. Tuonne ulos. Ei näy.
      Jouduin nousemaan silmä kourassa aamulla, että ehtisin toimittaa tavanomaisuudet ripeämmässä toiminta-ajassa, että olisin lukkarina siististi nenä niistettynä, hiukset ojossa, yöpaidan tilalla lauantaivaatteet. Siis valmiina.

      Voi voi, te taivahan torvelot, te myöhästelijät ja toisten ihmisten aikojen varastajat.

      JOS kaikki olisi sujunut jetsulleen, niin nyt olisin jo kovaa kyytiä kaupassa ostamassa MMJ 3*1,5 S johtoa. Ja TC-kiinnikkeitä sekä toki ip44 tahi ip66 pinta-asennettavia jakorasioita.

      Aikani varastaja on muuttanut päivieni kimalluksen.
      Joudun muuttamaan kimallusten suuntaa.
      Paha juttu.

    • 9,9C
      Roh, roh, Rovanperä
      Kah, kah kato Kalle!
      -
      Sannikka ja Läskin Kannikka pääsivät lehteen.
      Eivät tosin niin nätillä aiheella kuin L.Huhtasaari.
      San-Läsk olivat viemärin-törkeitä.
      Tyypillisiä viher-vassari-lapsosia.
      L.Huhtasaari taas on aito nainen.
      -
      Katsoikohan kukaan aamu-teeveetä.
      Juontaja-neidon asuste löi minut häpnaadilla.
      Asu korosti juuri kaikkea sitä mitä telkkarin pitääkin korostaa.
      Kaikki oli niin ryhdikästä että.
      Kenkänsäkin korostivat.
      Juontaja-mies oli sopivasti taustalla harmaana-eminenssinä.
      Muuten.
      Aiheittensakin puolesta aamusta-iltaan-teevee alkaa olla Mainos-teevee.
      Yhä-enemmän.
      -
      Höyrytys-kattilani on valmiina.
      Mausteet leikkuu-laudalla.
      -
      Kotkat eivät tule.
      Tulevat helteet taas.
      Ilmaston-muutos on ihanaa.
      Eikö vain olekin?
      -
      H.

      • Bengalitikku

        Miten sinä voit noin rumasti nimitellä ihmisiä ja kirjoittaa ulkoisesta olemuksesta? Ja kirjoittaa heistä tänne.!
        Ettäs kehtaatkin!
        Hyihyihyihyi.

        Ko. ohjelmaa en katso, koska en saa siitä mitään irti.


      • Bengalitikku kirjoitti:

        Miten sinä voit noin rumasti nimitellä ihmisiä ja kirjoittaa ulkoisesta olemuksesta? Ja kirjoittaa heistä tänne.!
        Ettäs kehtaatkin!
        Hyihyihyihyi.

        Ko. ohjelmaa en katso, koska en saa siitä mitään irti.

        Kenet sinä näet mahdollisen kuvaukseni kohteeksi?

        H.


      • KerroSinä
        hunksz kirjoitti:

        Kenet sinä näet mahdollisen kuvaukseni kohteeksi?

        H.

        Juontaja-neito,onko nimellä väliä?


      • KerroSinä kirjoitti:

        Juontaja-neito,onko nimellä väliä?

        Ei.
        Pää-asia että osoitit katsovasi saman-laisilla silmillä kuin minä katson.

        H.


      • Bengalitikku

        Älä yritä pestä käsiäsi ja pujahtaa jonkun selän taakse.
        Kylli-täti on hyvin, hyvin vihainen.
        50-luvun ope ottaisi korvasta kiinni ja pesisi suun saippualla.
        Isohoo. Paranna tapasi.


      • KerroSinä
        hunksz kirjoitti:

        Ei.
        Pää-asia että osoitit katsovasi saman-laisilla silmillä kuin minä katson.

        H.

        En ole kattonut sinun silmilläsi en katso ohjelmaakaan.


      • Kiitos-Hunks-

        Kauniisti kirjoitit kauniista Laura Huhtasaaresta,

        hän on kaunis hellä nainen ja hyvä esiintyjä.


    • mimmimum-..mi

      Päivän vakio-valitus....yläkerran verstas äänimaailma...
      Taas kaavaillaan korotusta bensaveroon... Poikani vaihtoi auton hybridiin...ihan vaan kokeillakseen ehkä...Kätevältä vaihtoehdolta tuntui...parikertaa olen ollut mukana kun käyty isoissa kauppakeskuksissa joissa ilmainen lataus...erikseen merkityt paikat parkkihallissa jossa voi ladata...sillä aikaa kun käytiin ostoksilla ja kun tultiin .. irti vaan ...ja menoksi..

      Vähäsen ihmetytti taas uutinen ....vessanpönttö on monelle kuin musta aukko joka nielee kaiken...kaikki se tavarapaljous mitä ihmiset sinne laittaa....eniten minua hämmästyttää hammasproteesien määrä...eikö sitä nyt tunne jos kokoproteesi putoaa ....vaikka olisi yökkimässä yrjöä....Eihän se ole mitään halpaa lystiä sekään...
      Päivän sää puolipilvistä...

    • En katso telkkaria esiintyjien vaatteiden tai ulkomuodon takia, en ymmärrä heitä jotka niin tekevät, mutta ajankulukseen voi jokainen tehdä niin kuin mielihalut määräävät.
      Jos on pienet ja halvat huvit, niin mikäpä siinä.

      Paitsi se, kun sohvisten h-mies valitti palelevansa, olisi laittanut edes ehjät housut jalkoihinsa. Karvakaulustakki oli sisällä päällään.

      Nyt hiljeni, kun niittosilppurin ääni vaikeni, naapuri sai kuorman täyteen.
      Ei sekään pörinä häirinnyt mielenrauhaani, kävelyllä olin suurimman osan aikaa.
      Lämmin tuli liikkuessa.

      Elämä on nyt ihan jees, yllättäen asiat loksahtelevat paikoilleen.
      Kunhan vaan pysyisivät kohillaan.

      • kuulokojeeton

        Hih, toisen korvat kestää niittokoneen ääntä paremmin kuin toisen rempan ääntä.
        On täällä nyt kehumisten aiheet vähissä ;)


      • kuulokojeeton kirjoitti:

        Hih, toisen korvat kestää niittokoneen ääntä paremmin kuin toisen rempan ääntä.
        On täällä nyt kehumisten aiheet vähissä ;)

        Voi anteeksi, taasko häiritsin mielenrauhaasi, kerta päivässäkin on siis liikaa ;)
        Älyänpä käydä harvemmin.
        Ja niittosilppuri on muuten eri kone kuin niittokone.
        Wallanderiin nyt keskityn.


      • huomattu
        Ancie kirjoitti:

        Voi anteeksi, taasko häiritsin mielenrauhaasi, kerta päivässäkin on siis liikaa ;)
        Älyänpä käydä harvemmin.
        Ja niittosilppuri on muuten eri kone kuin niittokone.
        Wallanderiin nyt keskityn.

        Mutta aina piruilla pittää ))))))


      • huomattu kirjoitti:

        Mutta aina piruilla pittää ))))))

        Älähän aina liioittele )))))
        Ei aina, vain silloin kun huvittaa.

        Vähän minä mielestäni piruilen, siihen nähden mitä täällä aihetta olisi ja senkin vähän teen rekatullani, en puskasta puskaan hyppimällä niin kuin sinä.

        Enemmän näkee muiden piruilevan, mutta sinäkö huomaat vain minut, käyt nalkuttaen kimppuun kuin sika limppuun.
        Koskaan et kirjoita itse aiheesta, vaan minusta.
        Kiintymystä vai riippuvuutta, vihaa vai rakkautta ;)

        Joko se teidän suunnalla on lunta sadellut..

        Siunattua sunnuntaita!


      • huomattu.on
        huomattu kirjoitti:

        Mutta aina piruilla pittää ))))))

        Ja kohde on usein sama. Se on sitä mustasukkaisuutta :))))


      • huomattu.on kirjoitti:

        Ja kohde on usein sama. Se on sitä mustasukkaisuutta :))))

        Niin, sinun kohdallasi näköjään on ;)
        Kymmenen vuotta olet jauhanut tuota samaa, eikä siitä sen valmiimpaa ole tullut.

        Jos joku kirjoittaa äänien häntä häiritsevän ja minä ettei, niin sekö on mustasukkaisuutta?
        Jos joku kirjoittaa heillä lunta satavan ja minä ettei meillä sada, sekin varmaan on mustasukkaisuutta.
        Oletko oikeasti noin typerä..

        Se on moro, sanoo eräs palstalainen.


      • pirunpellolla
        Ancie kirjoitti:

        Niin, sinun kohdallasi näköjään on ;)
        Kymmenen vuotta olet jauhanut tuota samaa, eikä siitä sen valmiimpaa ole tullut.

        Jos joku kirjoittaa äänien häntä häiritsevän ja minä ettei, niin sekö on mustasukkaisuutta?
        Jos joku kirjoittaa heillä lunta satavan ja minä ettei meillä sada, sekin varmaan on mustasukkaisuutta.
        Oletko oikeasti noin typerä..

        Se on moro, sanoo eräs palstalainen.

        Seli seli. Näkeehän sen sokea Reetakin. Vähättelet ja piruilet mimmimummille.
        Vai on piruilujasi jo 10 vuotta joku seurannut. Hui kamala!


      • sivusilmällä
        pirunpellolla kirjoitti:

        Seli seli. Näkeehän sen sokea Reetakin. Vähättelet ja piruilet mimmimummille.
        Vai on piruilujasi jo 10 vuotta joku seurannut. Hui kamala!

        Käsikynkkää tulitte mimmin kaa illalla samaan aikaan palstalle, heräsi epäilys ootteko yks ja sama, kaksinaamainen kirjoittaja 😞 miks sä muuten .....


      • naakkajanauris
        pirunpellolla kirjoitti:

        Seli seli. Näkeehän sen sokea Reetakin. Vähättelet ja piruilet mimmimummille.
        Vai on piruilujasi jo 10 vuotta joku seurannut. Hui kamala!

        Oletko tän mimmimummin holhooja?


      • pirunpellolla

        Olen palstalukija. En voi välttyä huomiolta, kun joku kirjoittaja läimii toistuvasti toista kirjoittajaa. Sokea Reetta ei ota kantaa, minä otan.


      • pirut.pelloillaan
        sivusilmällä kirjoitti:

        Käsikynkkää tulitte mimmin kaa illalla samaan aikaan palstalle, heräsi epäilys ootteko yks ja sama, kaksinaamainen kirjoittaja 😞 miks sä muuten .....

        Ei olla yks ja sama. Kaksoiskuvia en peilistä näe, joten en siis kaksnaamainen.
        Ihmetyttää, että Korppiksen siirryttyä seuraavaan tällä palstalla ei kiusaaminen loppunutkaan.


      • naakkajanauris
        pirut.pelloillaan kirjoitti:

        Ei olla yks ja sama. Kaksoiskuvia en peilistä näe, joten en siis kaksnaamainen.
        Ihmetyttää, että Korppiksen siirryttyä seuraavaan tällä palstalla ei kiusaaminen loppunutkaan.

        Kiusaa, ei oo totta, mun mielestä sä oot pelkkä vittuilija kun räksytät tollasta.
        Kenen suojelukses toi mummi on...... 😯


      • piruilijat.pellolla
        naakkajanauris kirjoitti:

        Kiusaa, ei oo totta, mun mielestä sä oot pelkkä vittuilija kun räksytät tollasta.
        Kenen suojelukses toi mummi on...... 😯

        Mitähän se sulle kuuluu. Ei muuten kuulu. Sinäkö se olet se kuuluisa räksy? Jäitkö kiusa-annoksesi vajaaksi, kun korppis lähti? Joudutko surffailemaan nyt useammalla palstalla? Ketä sinä suojelet? Missä sinun kaksoisnaamasi on? Kovasti olet Ancelin tapaan kiinnostunut mimmimummista? Siinäkö se on?


      • naakkajanauris kirjoitti:

        Kiusaa, ei oo totta, mun mielestä sä oot pelkkä vittuilija kun räksytät tollasta.
        Kenen suojelukses toi mummi on...... 😯

        Tässä lienee kyse pelkästä henkilööni kohdistuvasta vihasta, se purkautuu hallitsemattomina kiukunpuuskina.

        Olen viimeisen kuukauden aikana ollut hyvin vähän palstalla, nyt kun erehdyin edes jollakin tavalla liittämään viestini sanat mimmimummin kirjoittamiin ääniefektejä koskeviin, oli taas täysi vauhti päällä.

        Tarkennan lukutaitoani ja pyrin välttämään minkäänlaista yhtymäkohtaa kyseisen nimimerkin teksteihin.
        Sananvalinnan vapautta?

        On kuin olisin tullut kotiin, kun vanha tuttu nimimerkki oli rekattavissa :)


      • naakkajanauris
        piruilijat.pellolla kirjoitti:

        Mitähän se sulle kuuluu. Ei muuten kuulu. Sinäkö se olet se kuuluisa räksy? Jäitkö kiusa-annoksesi vajaaksi, kun korppis lähti? Joudutko surffailemaan nyt useammalla palstalla? Ketä sinä suojelet? Missä sinun kaksoisnaamasi on? Kovasti olet Ancelin tapaan kiinnostunut mimmimummista? Siinäkö se on?

        Entäs sulle, kovin oot kiinnostunut mimmimummista sekä ancelista?? Siinähän räksytät.


      • siinänäkijä.missä.tekijä

        heheeee ja lololol :))))))))))))


    • kuin-koulukiusaamista

      Suomessa politiikka on kuin koulukiusaamista. Sieltä se on peräisin.

    • 7,8C
      Aljaksandr Lukashenka(VV)
      Kannattaa säännöllisiä selkä-saunoja lapsille.
      Viisas mies sanoisin.
      Sopivasti annetut selkä-saunat vähentävät huomattavasti autojen polttelua.
      Käsi-laukku-varkauksia ja juoksu-kaljoja.
      Kokemuksen rinta-äänellä ehdotan tukka-nuottasia jo ala-koulu-tasolta alkaen.
      Silloin tosin luulla lyödään vain napein.
      -
      Ellen DeGeneris kertoo tulleensa lesboksi koska naiset hipelöivät häntä.
      Vaikka hänellä ei ollut pienenäkään mitään pientä pientä mistä pitää.
      -
      Kohta-puoliin laitan ensimmäisen lautasellisen Mikroon uudesta satsistani.
      Miten se voikaan olla niin herkullista.
      Kuin kuiva leipä-pala Hevoselle.
      Tai ilma-vaiva ähkyiselle Lehmälle.
      -
      Vielä on kesää jäljellä.
      Ainakin parin mustan lurittelijan verran.
      Nuorisoa näittivät olleen.
      Nokkakin mustana.
      -
      Toinen kauko-kaupoistani ilmoitti minulle viime-viikolla että ensi-viikosta saa taas Tapolan Mustaa-Makkaraa kuumana.
      Jess!
      Harmillista on että enää ei vuosiin ole reseptissä ollut Verta.
      On vain Veri-proteiinia.
      Kaitpa yli-jäävä tiiviste sitten viedään Punaiselle Ristille.
      Käyttävät sen Afrikassa tms.
      -

      H.

      • Otetaas yksi pientä pois.
        Menee muuten liian mitättömäksi.

        H.


    • hunksz

      2,0C
      Aamulla ajoin uudet päivitykset Garmin Nuvicam Navigaattoriini.
      Sveitsin liikenne-seuranta, viimeisimmät Euroopan kartat, sekä kaikki Euroopan Vero-kamerat.
      Siis Suomikin.
      Pitäs vaan keksiä miksi mennä Eurooppaan.
      Meillä kun ei tuhlata turhuuksiin.
      Vaikka varaa onkin.
      Latasin samalla, pitkästä aikaa Lenovo Y50 läppärini akun täyteen.
      Eihän sitä koskaan tiedä.
      -
      Mata det samma gamla kroppe smala.
      -
      Aamu-teeveessä leikkelivät runoja.
      Mistähän ne siihen idean saivat?
      Ettei vaan Heta-Leena olisi antanut jostain ihanasta vinkin...
      Aamu-teevee oli taas täynnänsä veroilla-mainontaa.
      Asiaa ei oikeastansa ollenkaan.
      Typerää ilmastoa ja Sientä vaan.
      Joku nais-tukkainen kuus-kymppinenkin.
      Asian-tuntija oli ihan T.Halosen näköinen.
      Alkaakohan se mennä niin, että miehinen ulko-näkö on naisille vaatimus.
      Naisilta kun alkaa luottamus mennä sinne taka-puolen vakoon.
      -
      Latvia ei ole näköjään kovin EU-Myönteinen.
      Enänpi Varsovan-liittolainen.
      -

      H.

    • mimmimum-..mi

      Pakkanen yllätti...eilen illalla mittarissa -1 ...mutta kuitenkin sääpoika lupasi että vielä lämpiää..Tuosta ilmastonmuutoksesta on nyt maalattu sellaista kauhukuvaa ja pelottelua ...ja pedattu kai vähän petiä vihreillekin ....ensi kevään vaalit ovat ilmastomuutos vaalit....joopa joo..
      Onhan se asia joka on tulevaisuuden tavoite maailmassa ....mutta meidän kokoinen maa on kuin "kärpäsenkakka" maailman merillä....
      Muistakaa keskiviikkona on Mac-salaatikko päivä ...tämä ei ole mainos..no on se myös Aleksin päivä..

    • e.lä.mä

      Viikon vaihteessa 20 lämmintä suomessakin.

      • J. Toivolan puhe yleensä yksikön ensimmäisessä, seksuaalivähemmistöissä, toki käy kouluilla ym puhumassa eriarvosta / kiusaamisessa
        Yle ymuut - valintoja - mielestäni hyviä dekkareita, dokkareita, kulttuuria jne - kritiikki kehityksen tae .........
        Tähän ei nyt muuta


    • 12,0C
      Vettä on satanut.
      Kerrotaan kuivuvien Sienten ajan alkaneen.
      Poroille ken-ties.
      -
      Joku saisi kyllä innostaa minut nauttimaan jostain muusta.
      Tosin ei ruokani ole edelleenkään mitenkään pahaa.
      -
      Aamu-teeveessä oli taas enimmäkseen naisia.
      Saahan niitä tietenkin olla.
      Mutta mieluummin vain näytillä.
      Seija pyöristyy hiljakseen herttaiseksi mummoksi.
      -
      Tanssiva Juncker ja muuta naisellista.
      Kohta tulee ehkä tilalleen toinen kaunis mies.
      Näilläkö lapsemme eteen-päin elävät?
      Tässähän alkaa kohta nauttimaan kuolemastaan.
      Vanhojen ihmisten autoilutkin pakotetaan kevyt-autoiluiksi.
      Sähkö-tolppien maksajiksi.
      -

      H.

    • 14,5C
      Huomenta palstamme oikean-ikäiset!
      -
      Näin lämpöiset kelit oudoksuttavat.
      Tuntuu kuin pitäisi harrastaa kesää vielä.
      Siis pyörä kasaan ja perä-konttiin.
      Taidanpa talvella ostaa akku-pora-koneen näköisen punpun.
      Voin lainata sitä kaverille.
      Ressukka kun yhä vaan enemmän joutuu hoitamaan mökillään lasten-lapsiaan.
      Vaimoineenkin.
      Ilma-täytteisiä ne lelut enimmäkseen kun ovat rannallakin.
      -
      Sapuskasta olenkin jo kirjoittanut, kuviakin laittanut.
      Huomenna palaan päivä-järjestykseen.
      -
      Heinä-luoma taitaa mennä naimisiin jossain Somaliassa-päin.
      Tulevan vaimonsa nimi ei ainakaan Karjalaan-päin viittaa.
      Tuntui hassulta kun tutkiskeli naintiin johtanutta aika-janaa.
      Toivottavasti tässä ei rakkaus ole ruma sana.
      -
      Törmäsin Mediassa tarinaan, joka sai minut kokeeksi siirtämään Kahvi-Pakettini.
      Siirsin paketin mitta-lusikkoineen ja pelti-purkkeineen.
      Jää-Kaapistani pimeään koti-länpimään komeroon.
      Tarinasa luvattiin minunkin saavan aamulla kivat sävärit.
      -
      H.

      • ...ja nuoremmat
        ...Tarinassa luvattiin

        H.


      • .....ja vanhemmat, hyvää iltapäivää kaikille 😊🍁


      • No katohan! Huomenta huomenta!
        Kerrankin hunksz toivotti minulle huomenta lähes henkilökohtaisesti ...


    • Käytiin isommassa kaupungissa, en tykkää haravoimisesta eikä kaverikaan. Osti minulle lahjaksi lehtipuhaltimen, ainakin ääntä lähtee, tehosta en ole niinkään varma, ehkä haravoiminen olisi nopeampaa.
      En olisi itse saanut sitä edes toimimaan, kaikki on nykyisin koottava itse.
      Uutuuden vihätyksen avulla saadaan ainkin tämän syksyn lehdet puhallettua näkymättömiin.

    • 13,7C
      Poliittista taistelua telkkarissa.
      Lapsemme eivät halua mennä töihin.
      Koska niistä saatetaan potkaista idiootit helposti pihalle.
      Työtä-tekevien vaaditaan maksavan kaiken-laisen turvan.
      -
      Tekisi paljonkin mieleni ottaa kuvia aamu-auringon kultaamien Haapojen latvuksista.
      Turhaa on se Stadissa.
      Ajatellaas että laittaisin kuvan jonnekin maalle.
      Vaikkapa neitoselle, jonka äiti on juoksennellut jossain rajan-takaisessa Mon'Repoosissa.
      Niin kyllä tulisi äkäisesti, tahi ilki-kurisesti sata parenpaa kuvaa takaisin.
      -
      Aamun kolikko-voitto K-kaupasta: 24€
      Panos perinteisesti 6€.
      Tyhjensin hieman takkini taskua kulhooni.
      -
      Olen miettinyt:
      Nastikset fillariin vai ei?
      Näin vanhat kun kaatuvat helposti jalkaisinkin.
      -
      Hah! sain kitarastani vielä riffin kappaleesta: Smoke on the water.
      Kuulosti ainakin oikealta.
      Huonot kuulokkeet tai...
      -
      "Pannu on täynnä kaikkea rasvaista.
      Pehmeän suloista vihennesta."
      -
      Tuoko voisi olla vanhuksen syötti?
      Vai onko se kuitenkin musiikki?
      -
      H.

    • mimmimum-..mi

      Päivä on ollut syksyisen loistava väreissään... keltainen matto on maassa...ja vielä on paljon myös puissa ...kohta alkaa puhaltimet taas puhkua...paljon vielä puihinkin jää...
      Mitä ihmeen kasviksia sinulla on kuvassa ...kotimaisia ...mutta mitä niissä lukee...huomasin että Apetit oli tehnyt myös uutuuksia ....kolmen kaalin wokkisekoituksen...
      Olen niin väsynyt tuohon yläkerran ääniin...ja kyllästynyt siitä valittamaaan itselle ja muille jotka kysyy....aivan kun olisin vanhentunut satavuotta...kun peilistä katsoo väsähtänyt nainen...saispa nukkua yhden kokonaisen yön...ilman ääniä...Paras selitys ja myös uskomaton selitys miksi heiltä kuuluu ääntä...heillä on yksivuotias lapsi ..".anna mun kaikki kestää" ...kertaakaan en ole kuullut lapsen itkua.
      Huomenna menen makutuomariksi iltapäivällä...

      • Apetit
        Järjestys höyrytys-osiossa.
        Pinnalta alkaen.
        Joka välissä:
        VS-jauhe
        Ma-Pippuri-rouhe
        Suola
        -
        Vihannes-sekoitus
        Aurinko-kasvikset
        Kruunu-sekoitus
        Maalais-kasvikset.
        -
        H.


      • mimmimum-..mi
        hunksz kirjoitti:

        Apetit
        Järjestys höyrytys-osiossa.
        Pinnalta alkaen.
        Joka välissä:
        VS-jauhe
        Ma-Pippuri-rouhe
        Suola
        -
        Vihannes-sekoitus
        Aurinko-kasvikset
        Kruunu-sekoitus
        Maalais-kasvikset.
        -
        H.

        Ne oli sitten nuo maalaiskasvikset jotka hämäsi ... en ole sellaisia nähnyt ...pitääkin kokeilla.
        Onko nyt meneillään oleva syksy ...kaunein ikinä ....sää ja luonto...kysyttiin lukijoilta...hienoja luontokuvia ...
        On vieläkin paha mieli tuosta naapurin päin naamaa valeesta....olisi voinut hyvin sanoa minulle totuuden....eikä laittaa yksivuotiaan syyksi niitä jatkuvia kovia ääniä ....ääniä jotka toistuu päivällä ja yöllä...kovia koputuksia ja kovia työkalujen putoilua...Yksivuotias ei tähän pysty...yritti kai vedota tunteisiin ...


    • Mikä luontoa vaivaa, on niin hiljainen ja liikkumaton... Odottaa myräkkää, vai...

      Aamulla kun heräsin oli 5 ja pilvessä.
      Illalla kun viime kerran kävin ulkona haistelin ilmaa kuono kohti taivasta kuin koira,
      ahaa...pakkasta tulee...pelargooniumit sisälle... eipäs tullutkaan...
      ahaa...aamulla pelargooniumit taas takaisin pihalle.
      Kevääällä ja syksyllä samat puuhat, herkkiä pakkasta pelkääviä vilukissoja saa kannella edestakaisin.

      Ruuasta piti kirjoittaman,
      Kauan olen syönyt vain kanaa, Viime viikonloppuna repäisin,
      Ajoin hämeeseen yhdelle luomutilalle, sen suoramyyntipisteeseen ja ostin ison pussillisen nautaa.
      Tilan pelloilla käyskenteli mustia aberdeen anguksia ja makoili kaikessa rauhassa kyyttöjä, suomen alkuperäiskarjaa.
      Nyt on pakkasessa sitten molempia rotuja.
      Siellä on myös kaikenlaisia sisäelimiä, moniin monituisiin vuosiin en ole tehnyt tappaiskeittoa. Pian pääsen taas sen herkun makuun.

      Jossakin päin suomea tehdään tappaiskeittoon myös verimykyjä mutta jätän ne väliin.


      Riippakoivu on jo melkein lehdetön , vain yksi lehti on koko aamun värissyt yhdellä oksalla,
      kylestyminenkö on vielä kesken vai pelkääkö poloinen vain hypätä...

    • 12,1C
      Sataa vadaa.
      Kuukaudet kuluvat hölkkäävät viikot
      päivät juoksevat tuntinsa vilisevät.
      -
      Ruokakin jankuttaa taasko sitä suuta samaa.
      Toretta lakua Kouvolasta sentään.
      -
      Ei ole ollut liukasta ei, vaikka minä niin renkaineni odotin.
      Saksalaiset merkit näyttävät sortuvan tappavasti ojiin ilman luntakin.
      Samasta syystä varmaan Perunaakaan ei suositella.
      -
      Julen klappar...igen kommer det att bli många tabbar...
      Kanske jag med...låta lirkun ligga vid min bred.
      -
      H.

      • ...Tuorettahan se

        H.


    • 7,4C
      Tilasin Tyynen Meren-kadulta isomman kova-levyn.
      Siellä kun on nouto-tiski 24/7 Ma-Su
      Ajatuksena mennä noutamaan levy aamu-yöllä aikaisin.
      Jolloin liikenne ei ole vielä tukkinut ihan kaikkea.
      Vaan jonkun katkoksen vuoksi raha lähti tililtäni.
      Mutta ei saapunut firmalle.
      Hetki sitten tuli viesti että raha tullut, tule noutamaan tavarasi.
      Keskellä päivää hei!?
      Voi kun asuisi jossain Yli-Vieskassa.
      Tai...no ei sentään.
      -
      Laitoin isolta pannultani annoksen paperi-lautaselle.
      Valmiiksi Mikroa varten.
      Olisipa neito-lauma ynpärilläni.
      Huokaillen:
      Ei! Ei voi.
      Ei ruoan-laitto SAA olla noin helppoa.
      -
      Viileys alkaa ilmaa viillellä.
      Lumi tulee.
      Toiset pääsevät pelloilleen miehilleen naisellisuuttaan pyllyilemään.
      Minä renkaitteni nastoilla miehisyyttäni tytöille näyttelemään.
      -
      Ruoho näyttää heilimöivän vähälläkin valolla.
      Vaan puun lehtiset tuskissaan kellastuvat.

      H.

      • Heikunkeikku

        8,6 astetta ja mikä aurinko, tryykää iholle heti kun sille katseensa luo.

        Se on mukavaa, kun saa naamaansa murkinaa nopiaatte. Teen yleensä kahdeksi päiväksi ruokaa. Ekana päivänä värkkään ja syön ja tokana päivänä en värkkää, mutta syön.

        Seuraavat lauseet on niille ihmisile, jotka rakastavat paistettuja silakoita.
        Tää nainen täällä näytön toisella puolella söi juuri perunamuusia ja paistettua silakkaa.
        Silakkaa oli aimosti, muusia vähemmän.
        Miten noin yksinkertainen ruoka voi olla NIIN hyvää.
        Minun mielestäni tää olis se kohta, jolloin kannattaisi vihreäksi kateudesta muuttua.

        Valkopippuria tahtoo tää silakoihin tällätä. Niinku paljonpuoleisesti.

        Paperilautanen, hirveys laskeutui päälleni. Sieluni silmät ovat kauhuissaan.
        Ekkö osaa tiskata vai ookko niin laiska?

        Syysloma on edelleen. Eipä oo ajateltu musiikkeja.


    • 9,4C
      Olipas Teresalla aamuteeveessä katseen vangitseva ylä-osa.
      Kerttukin jakoi parastaan.
      -
      Olis ihqu-uusi WD NAS Hard Drive 2T
      Pitäs asentaa, mutta telkkarista tulee juuri nyt tärkeitä.
      -
      Nyt Mikrolla.
      Sama ruoka, parenpi mieli.
      -
      Tämä on tylsä vuoden-aika.
      Ei lunta, ei jäätä, ei liukasta.
      Ja niin viileätä että kuka huluu nyt alvariinsa ulos menee.
      Noh.
      Aamulla on mentävä.
      Kytkettävä auton-lämmittimet tolpaansa.
      -
      Mitenkähän on...
      Voikohan tällainen täys-hetero mies enää grillata Makkaraa.
      Ajatus on alkanut tuntua seksuaali-vammaiselta.
      Palstalla ainakin.

      H.

    • 10,2C
      Kohta alkavat vegaaneille jäisten-toukkien-aika.
      Ei tarvitse heidän laittaa jää-paloja kalliisti puhdistetusta vedestä.
      Luonnossa kirkastettuun Pontikaansa.
      -
      Minulla on lihaa vielä.
      Vaan vihannekset ovat käyneet vähiin.
      -
      Uusi kovis skulaa stygesti.
      Ei tarvitse enää aina näpelöidä USB-jako-rasiaa.
      Tuossa taustalla menee paraillaan The Book Of Eli koviksen arkistoista.
      Jotain tuttua tuossa leffassa.
      -
      Jotain on tapahtumassa...
      Yhä enemmän alkaa olla rapinaa liikenteessä.
      Asfaltillakin.
      Pien-hiukkasiakin alkaa irtoamaan.
      Noh, ne eivät sentään Tuuli-Lasia riko.
      -
      Jospa kohta alkaisi lahja-papereittenkin rapina.
      Hellien käsien Tillien pukema.
      Jumalani! Mutta jos sitä aikaa ei koskaan enää tulekaan?
      -
      Joulu-valojen sijaan vain grillit enää pihoilla valoina hohtavat.
      Toivokaamme silloinkin Possun-kylkeä pohjaan polttavat.

      H.

      • ...Luihin ja Ytimiin polttavat.

        H.


    • mimmimum-..mi

      Taas se viikko alkoi...odottelin viikonloppuna näkeväni pikkukultani ....mutta ei näkynyt eikä kuulunut... Siitä nyt tulikin mieleeni kun kouluruokalassa ja joissain päiväkodeissa on ... kahden päivän lakko...niin siitä nyt pidetään kovaa ääntä..."lapset ei sa ruokaa....nyt on iso hätä ...avustusjärjestöjä pyydetään apuun.." ei voi olla totta....Jos vanhemmilla ei ole eväisiin varaa niin jotain on pahasti pielessä sitten muutoinkin elämässä....ilmankos päiväkodeissa maanantaisin lapset ovat todella nälkäisiä... sanoo hoitajat.
      Ajattelin itse tehdä reklmaation ...ostin lauantaina Elovena Välipalarahkan .. avasin ja mitä ollakaan ....kolikon kokoinen sininen homeläiskä pinnalla...poistin sen mutta ei voinut syödä maistui homeelta...Rahallinen menetys ei ollut iso mutta ajattelin tehdä....kun käyttöpäiviä oli viikon jäljellä ...
      Jäisistä toukista.....varpushaukka pakastaa ruokansa talveksi....suurimmillaan löytynyt 300 myyrää pakastettuna pesästä...jee

    • 10,2C
      Aamulla autoni peittivät ruskuneet lehdet.
      Vetisiä, käppyräisiä muistoja menneestä maailmasta.
      -
      Ikkunasta katsoen nyt on ulkona kaunis ilma.
      Asuntoni on kirkas kuin parhaana kesä-päivänä.
      Harmi vaan että luonnon kierto-kulku on kääntänyt taas kerran kelloaan.
      -
      Ostin Valion Goudaa, viipaleina.
      Ilta-palalla maistelen.
      Miltä lie maistuu.
      Noin halpaa Juustoa en yleensä osta.
      Sillä yleensä hinta takaa laadun.
      Höyrytys-kattila tulvii kypsiä vihanneksia.
      Onneksi ei tulvinut yli muu kuin mahtava tuoksu.
      -
      Poliittiset hahmot jauhavat pikku-asioista.
      Vain sanat vaihtavat paikkaa.
      Noh, nais-valtaisuus on vallannut suurimman osan kuva-ruudusta.
      Pikku-hiljaaa lehdistäkin.
      Seksuaali-vammaisuuttakin siellä.
      -
      Outoa.
      Minulla ei ole mitään ostettavaa talven-takia.
      Totesin, kun otin vilu-kuteita esiin.
      -

      H.

    • 7,7C
      Päiväni ratoksi.
      Olen valitsemassa arkistostani elokuvaa.
      Pyörimään näyttöni taustalla.
      The Giver.
      #Metoo liike on tuon elokuvan alku.
      #MeTwicetoo on sen vasta-kohta.
      -
      Keski-Suomessa jäätää.
      Sain tuossa tietoa.
      Niin.
      Siellä me kaikki olemme kuulia(cool) porukkaa.
      Meitä eivät tunteet heiluta.
      Jos emme sitten itse halua.
      -
      Iso-pannu täynnä.
      Jo vain on siinä kaikkea maukasta.
      Kuituakin tulvillaan.
      -
      Saisi tulla kansain-välisenpää ilmastoa.
      Nämä Stadin ilmaston-muutokset ovat kuin Hyttysen ininä Leijona-Laumassa.
      Olisi kiva jos Hurrikaani kaataisi nuo yli-korkeat tornit.
      Puhaltaisi Jätkä-saaren ranta-saunat mereen.
      Täyttäisi maan-alaiset parkki-hallit Lento-Hiekalla.
      Lennättäisi katuja-valtaavat terassit Keravalle.

      H.

    • 2,5C
      Uusiutunut Kenraali-kunta on nähtävästi pantu panemaan varus-kunnat uusiksi.
      Enemmän sillee Homo- ja Lesbo-tyylisesti.
      Kertovat huhut että ei enää sini-valkoista.
      Tupien verhotkin tulevat olemaan vaalean-punaisia neliöitä herkän, vauvan-kakan keltaisella pohjalla.
      Kaikki aseet tarkastetaan, rosot hiotaan, kulmat pyöristetään.
      Ettei vaan hento-partaiseen leukaan satu pipi.
      Perustetaan myös Kanaloita.
      Niitä tulevat hoitamaan alokas-tyttöset.
      Niin saadan retki-patjoille untuvikkoja täytteeksi.
      -
      Raapi, raapi, lasit kirkkaaks saapi.
      Kylmä aamu, onneksi kaupan parkki-halli on lämmitetty.
      Koti-matkalla oli jo kaiken-kaikkiaan kirkas auto.
      -
      Kaksi muovi-koteloa Karinientä jää-kaapissa.
      Yht.13kpl.
      Varmaan suoja-kaasuakin.
      Jo vain on terveellistä.
      -
      Real ei ole minun leipäni.
      Mallas-uute on ihan liian makeaa.
      Makeus pilaa leivän.
      Edes Superior ei auttanut.
      Goudasta nyt puhumattakaan.
      Missä on maukas, Suomalainen Juusto?
      -
      "Takaisin kotiin" -sarjassa näköjään kunnioitettiin minua.
      Olenhan Nuoliaan sinkoava Jousi-Mies.
      -
      Ostin uuden Pre-Paid-kortin.
      Onhan itse-näisyys ja Joulu-päiväkin tulossa.
      Le Chiffre will be released in perfect timing.
      Not shaken, not stirred.
      -
      H.

    • 2,0C
      Aamu-teeveessä ei ihmeitä.
      -
      PS.
      oli Voldemortin näköinen kalju mies.
      Tuli outo vaikutelma.
      Mikolla ja Sannallakin oli lasten-vaatteet päällänsä.
      Puuttui vain leveä-pyllyinen nainen.
      Näin ne lapsemme uutisia tekevät.
      -
      2 X 1/2 Leipä-Juustoa.
      Harmi että ei ollut Vuohesta.
      Noh, onhan Kolestrolia reippaasti sentään.
      Pitäisi saada jostain mauste-ohje höyry-vihanneksille.
      Vaihteluksi.
      -
      Koti-seutuni hoi!
      Sulle kaukainen lauluni soi...
      Tunnenpa muutaman tyypin joka nauttii siellä-päin nyt.
      Siellä kun on liukasta nyt.
      Voi ajaa kuin Ruotsin rallissa.
      -
      Lupailivat vieläkin länpöisiä ilmoja.
      Pakkasen kanssa vaihdellen.
      -
      H.

    • 1,9C
      Suomen-Lahti sataa.
      -
      Ovat ajan muruset kadonneet
      Leipä-Justosta puolet sulaneet...
      Niin peekele.
      Minä tiesin että en pysy sen kanssa kohtuudessa.
      Toivokaamme siis että kohtuuttomuuskin kertoo rakkaudesta.
      -
      Elämän-meno maailmalla, kämppäni ulko-puolella siis, on mennyt sekavaksi.
      Aivan turhaa on toistaiseksi ottaa fiksua kantaa.
      Kukaan ei kuitenkaan siellä kuule ketään oman löpinänsä takaa.
      -
      Kotiin takaisin sarjan loppu ällötti.
      Loppu loppui homosteluun ja lepsotteluun.
      Voi näitä lastemme ohjelmia.
      -
      Tuolla jossain on kaksi Auringon-Kukkaa.
      Joku aika sitten vielä kasvoivat uljaina, miehen mittaisena.
      Aamulla olivat taipuneet maahan.
      Kuin väkisin...
      Sain ilmi-selvän tunteen niiden tuskasta.
      Viimeiseen asti yritetään...rakas puolisoni.
      Noh, tulipas tästä syksyisestä tarinasta turhankin romanttista.
      -
      On alkanut odotuksen aika.
      Vaan kaupat eivät enää vastaa Joulutteluilla.
      Vaivaavat samaa harmaata massaa vaan.
      Ehkä Narinkka-torille joku vie Poron.
      Maleksivien lasten iloksi.
      Kun Poro siellä kusasee, kusasevat poika-lapset mukana huumeessa hurraten.
      Ja YLE tekee siellä mieli-pide-kyselyjään.
      Kansan mieli-pide antaa ymmärtää suurella enemmistöllä että...
      -

      H.

    • 1,7C
      Profiilikuvani on versioni munkista maalatusta taulusta.
      Nimeltään Huuto.
      -
      Raa'an henkisen taistonkin jälkeen on Leipä-Juuston-puolikkaani koskematon.
      Himo kyllä jomottaa niin, että ilta-palan aikoihin ei Juusto enää ole neitsyt.
      Muuten ei sapuskassa ole tapahtunut muutosta.
      Ai niin, ei V-sip. tällä kertaa.
      On/oli kuivattua Rosmariinia.
      -
      Telkkarissa ovat alkaneet hiihdot.
      Kuolevaa hiihto-muotoa tyttöset potkivat menemään.
      Meidän vanhusten perin-teistä.
      Havuja haudalle! Peekele!
      Ettei nyt vaan lapsemme aja maailmaa siihenkin suuntaan, että Hiihdossa pitää aina mennä jalat levällään?
      Toivottavasti tavoitteena on heillä kuitenkin #MeTwicetoo, kosketelkaa toisianne.
      -
      Lohta ei enää saa pyytää.
      Madetta kyllä saa maksaa.
      Kumpi sitten paremman keiton antaa.
      Kah, katsotaan kunpaan kauppani kannustaa.
      -
      H.

    • Bengalitikku

      Terästäydyin. Uusi parka päälle ja ulos.
      Kyl-lä-pä o-li kyl-mää.
      Oliko lätäköissä ohut jääkelmu?
      Käsittämätöntä, että talviurheilukisat alkavat.
      Alppilajeja. Teki mieli ostaa Tobleronea eilen, mutta peruutin ajatuksen.
      Koska toisen päähän ei voi mennä, leikkasin kaalin liuskoiksi ja tein suupperhyvän keiton. Eihän se mitään pyhäisää ruokaa ole.
      Mutta parille päivälle, jos räkä nenästä tyrehtyy ja voi mennä jumppailemaan, saa nopean lounaan.
      Minua on kaalittanut 4 viikkoa. Ensin ruusu, sitten kukkis, sitten parsa ja nyt tämä kerä. Kaliumia eli potastkaa ym. muuta kivaa.
      Munchin Eetu ei tule pylpyrän kuvasta mieleen vaan, likinäköinen saarnaaja, jolla on vaaleanpunaiset aurinkolasit.

      • Hyssy

        Pohmeloisen silimät tulee mielehen


    • Kaksi astetta pakkasta.
      Aurinko paistoi, hetki sitten se rusotukseen laski, tunnin meni aikaisemmin kuin eilen.

      Kauheeta tämä lokakuun kylmyys, ei riitä enää puolustus, että ulkoilu vaatii asennetta ja oikeat tamineet.
      Kylmältä se kakkonenkin tuntui kun meidän kylän järveä kiersin kun piti saada sitä D- vitamiinia,
      aurinko häikäisi ja kävelytie oli liukas, lumipenkassa sai tossulle pitoa etsiä, mutta nyt on deetasot kohillaan.

      Pieniä ovat nämä propleemini tänään olin kaupassa ihan ymmällä
      ostaisinko tilliruukun vai tilliä ruukussa, hintaeroa oli jotain neljäkymmentä senttiä. Jommankumman sitten ostin. Teen tillirikasta kermaviilikastiketta kalan kaveriksi, sitten jos sitä jää syön huvikseni vaikka minkä kanssa, kanankoipienkin kanssa aikas hyvää.

      Ennen omistin pipon, tai oikeammin se oli melkein hattu, pieni lieri lerpatti, huovutuslangasta sen virkkasin ja pesukoneessa huovutin , tykkäsin siitä, mutta mokoma hukkui marjaretkellä, pusikossa poloinen lähti omille teilleen. Nyt pitäisi tehdä uusi, sen tekemiseen menee ehkä tunti tai korkeintaan kaksi kun paksusta isolla koukulla pistelee. Kunhan vain pääsisi alkuun, miksi asian kuin asian aloittaminen on niin mahottoman vaikeaa. Olen mestari keksimään tekosyitä, niitä osaan tehdä vaikka tikuista.

      Katson 'Aika on meidän' sarjaa, olen tosin tänään sunnuntaina tullevan jakson katsellut jo viikolla ainakin kaksi kertaa ja seuraavan uuden jakson katson heti maanantaina , että tiedän kuinka ravintelin kuviot oikein menevät.

      HerraHoon profiilikuva näin kaukaa katsoen tuo mieleen rembrantit ja ikonit värisävyjensä takia,
      kädet on kuvassa isossa roolissa,
      itselläni on venäjältä ostettu ikoni, siinä on ikonimaalareiden suojeluspyhimys ja se on kolmekätinen.

    • -2,9C
      Kolme ihastuttavaa tyttöstä aamu-teeveessä.
      Värikäs kokoelma.
      Heta-Leena tietenkin suloisin.
      -
      Uutisissa pelkkää siivoamista ja akkojen-aineita.
      Minttu Räikkösen tytärkin vilahti jossain.
      Hyvin syönyt vatsa sillä.
      -
      Kesä-kelit tulevat taas.
      On se niin väärin.
      Olisin halunut vielä lisää uutisia kesä-renkaisten idiotismista.
      -
      V-sipulin rajoittaminen toi mukavasti enemmän esiin kasviksien aromin.
      Lorautin kuitenkin mukaan vähän Jeesuksen-Lehdon tuotetta.
      Leipä-juusto riittää vielä yhteen ilta-palaan.
      Outoa että tuon Juuston ahmiminenkaan ei pahemmin muuta Sokeri-arvojani.
      Voi, voi.
      Loppu-viikosta olis sitten sitä Vuohen-versiota tarjolla.
      Kyllä se on ihan pakko testata senkin Sokeri-pitoisuus.
      Nam!
      -
      Paula Risikko haluaa että kaikki lapsi- ym-valtuutettujen virat lopetetaan.
      Ja että hommat annetaan Oikeus-asia-miehelle.
      Ilmeisesti myös Kuraattorit kouluista ja muut mentorit lopetetaan
      Tulee säästöä.
      Vanhus-valtuutettua hän ei missään nimessä uskalla haluta.
      Tuosta virastahan tulisi menestys jota ei poliittisesti voisi mitenkään hallita.
      -
      H.

      • Bengalitikku

        Paula Risikko on liian vanha ajamaan tuollaista väittämääsi.
        Tomera täti voisi siirtyä jo eläkkeelle sopeutumaan vanhusten kohteluun.

        Jumpan jälkeen olen vetreä ja notkea kuin paju.
        Pelargoniat taitavat olla plöts pakkasen jäljiltä.

        Jostain luin, että kualkiäryleet voi korvata jauhelihapihveillä, mihin on tungettu mustakaalia. Hmmm. Tuota kaalia en ole ikuna testannut. Aioin ensi viikolla päräyttää punakaalin hautumaan; pikkasen omenakuutioita, mustaviinimarjamehua ja plöräys hunajaa ja diinä ois lisuke.
        Sitten pitäisi metsästää lihaa: possua parhaiten. Jeps.


    • mimmimum-..mi

      Miinusasteiden puolella ollaan....vetää kaikista ov....ikkunoista..
      Kaksi päivää lapsen kanssa .....kolme päivää ilman tuttua läppäriä ja isoa näyttöä...nyyh...
      Lapsen kanssa oli kyllä hauskaa vaihtelua taas elämään...hurjaa kehitystään ihmettelin taas itsekseni....yökylään tullessaan äitinsä ei ollut pakannut hänen "pädiään" mukaan ....piti näyttää peliä minulle....mutta isänsä laittoi sen saman minun tablettiini....niin harmistus loppui....Mutta hauska juttu se oli virtuaali lemmikki....nyt jäi vaan minullekin hoidettava lemmikki ....lähtiessään eilen vielä muistutti....muista sitten hoitaa sitä hyvin ...annat herkkuja ja kun kakkaa ...peset sen jälkeen....
      Kun läppäri hyytyi ...olin niin orpo olo....poikani sanoi ....näihin ei pidä liikaa kiintyä ..ne on vaan laitteita.....eikä niillä ole tunteita....no joo ...niinhän se on.

      • tietämätönnä

        Bloggaamatta kysyn mimmimummi, että mikä on tuo peli? Vähän niin kuin tamagotchi aikoinaan. Olen menossa to-pe hoitamaan 5-vuotiasta ja olisi kiva tuollainen peli.


      • mimmimum-..mi
        tietämätönnä kirjoitti:

        Bloggaamatta kysyn mimmimummi, että mikä on tuo peli? Vähän niin kuin tamagotchi aikoinaan. Olen menossa to-pe hoitamaan 5-vuotiasta ja olisi kiva tuollainen peli.

        En tiedä mistä tämä on alkujaan .....siinä lukee ...My Boo...ja sille piti antaa nimi...on niitä varmaan sellaisia suloisia kissa ja koira lemmikkipelejäkin....Tämä Boo on kyllä aika vaikean tuntuinen .....siinä pitää päästä eri tasoille .. me pääsimme tasolle 7 ...ja niitä on vaikka kuinka jäljellä...tai ei se vaikeaa poitsukalle ollut.


      • tietämätönnä
        mimmimum-..mi kirjoitti:

        En tiedä mistä tämä on alkujaan .....siinä lukee ...My Boo...ja sille piti antaa nimi...on niitä varmaan sellaisia suloisia kissa ja koira lemmikkipelejäkin....Tämä Boo on kyllä aika vaikean tuntuinen .....siinä pitää päästä eri tasoille .. me pääsimme tasolle 7 ...ja niitä on vaikka kuinka jäljellä...tai ei se vaikeaa poitsukalle ollut.

        Kiitos paljon! Ehkä löydän lemmikin itsellenikin :)


    • 2,8C
      Kevyttä kenttä-sadetta.
      -
      Eilisestä alkaen näyttöni taustalla on kulkenut elokuva.
      Lähinnä John Lennoniin nojaava leffa.
      "Across the universe"
      Harmi etteivät lapsemme osaa olla siitä kiinnostuneita.
      Eivät tosin kaikki meistäkään.
      Etenkin minun kaltaisiani Hippejä on enää vähän hengissä.
      -
      Oltermanni-viipaleet testissäni.
      Muuten sitä ja samaa taas.
      -
      Viittaan tässä hyvään vanhaan musiikkiin.
      Sitähän löytyy, tiedättehän mistä. :)
      -
      Ilmojen kylmetessä tapahtumatkin tiivistyvät.
      Kuten vesi jääksi.
      Voi niitä aikoja, kun elämä oli kapakoissa.
      Karaokeissa rapakoissa.
      Tulevana viikon-loppuna poikkean eräässä vanhassa.
      Tutussa ja rakkaassa ajassa.
      Ties vaikka pääsisi siellä laulukin.
      -
      H.

    • mimmimum-..mi

      Sumua....mutta ei humua....hyvää karaokeiltaa sinulle Hunksz viikonloppuna....se on kivaa...
      Koulukiusaajista tuli mieleen kun kuuntelin eilen yhden nuoren opettajan mietteitä ....ja jopa pelkoja nykyajan koululaitoksesta... kertoi siinä tuoreesta tapauksesta kuinka noin kymmenvuotias poika oli uhitellut muita ja sanonut aamulla ottavansa puukon ja tappavansa kaikki....Aamulla poikaa oli vastassa opettaja ja jokin muu viranomainen ....tarkastus ja yhteydenotto vanhempiin.....Vanhemmat olivat sanoneet ....kyllä koulun ja opettajan pitää osata hoitaa tällaiset asiat koulussa..
      Levotonta aikaa on tosiaan kouluissa....lastenpsykiatri Sinkkonen syyttääkin juuri noita kännykkäpelejä...mm. levottomuudesta.. Tänään uutisissa kahden alle kymmenvuotiaan yhteenotto koulussa...tarvittiin ambulanssi sekä poliisi.

    • 8,7C
      Päivän Aamu-teeveessä esiintyi veikkonen, jota tituleerattiin jonkin-laiseksi sisällön-tuottajaksi.
      Tyttö-mäinen Puhe-tapansa sai päässäni kulkemaan ajatuksia.
      Tässäkö on selitys YLE:n suureen muutokseen?
      -
      Mimmimum-..mi on näköjään huomannut, mitä tapahtuu, kun opettajina alkaa olla vain naiset.
      Oppilainaan suloiset pienet lapsukaiset.
      Hellä käsi ei aina ole se kuri.
      Sehän saa mies-puolisen erityisen vallattomaksi ja tuhmaksi.
      Nais-puolisen sitten taas...noh, kiltiksi sillee.
      -
      Joku sotilas kertoi uutisissa että haluaa harjoituksella kertoa että meitä ei pelotella.
      Niillä on siellä armeijassa se kuri.
      Noh.
      Norjan tuolla puolen on mukavaa kun Suomen armeija on siinä välissä.
      -
      Ei Oltermankaan ole maukas Juusto.
      Se on vaan semmoinen...noh tavis.
      Toisaalta, olihan muukin sapuskani tänään se tavis.
      -
      H.

      • Tavan.Tavis

        Kolmasti Noh...Ohhoh hoh..


    • Aamulla kolme astetta lämmintä ilmavirtuausta,
      koko päivän sadetta kuin saavista,
      lumi sulaa ja rännit rämisevät.

      Miten kaupunki näyttikään ankealta kun lehmukset olivat pudottaneet joka ainoan lehtensä
      ja nyt rungot niin mustia kuin mustalla tussilla piirrettyjä viiruja umpiharmaata taivasta vasten.
      Onneksi meillä on sentään koivuja valkoisin rungoin siellä täällä..

      Ajattelin tehdä aloituksen huijauksista, vaan kun en osaa, taas on tullut julki skimmauksia bensa-asemilla, niillä pitää kohta maksaa vain paperiseteleillä, ettei tulisi huijatuksi.
      Vähän aikaa sitten tutkittiin miten ihmisiä on netissä huijattu ja minuahan on huijattu tai olen ollut sinisilmäinen itse hoopous. Viimeisenä sorruin ostamaan konserttilippuja omituisen rahankeräysfirman kautta. Unohdan heti huijauksen kun tajuan sen, nyt se taas muistuttaa koska tällä viikolla menen kuuntelemaan The Manhattan Transferin konserttia ja ne liput tilasin juuri tuon firman kautta. Harvase päivä kyseinen firma tarjoaa lippuja milloin mihinkin konserttiin, onneksi olen viisastunut, kerran näppini nuollut.

      Tänä iltana ei tarvitse nuolla mitään, ohjelmassa on Olavi Virta - elokuvaa kylän elokuvateatterissa,
      kuulen pari kymmentä Olavi Virran tuttua kappaletta, en tiedä kuulenko siellä myös sen hänen viimeisensä eli Sateisen illan, sopisi ainakin hyvin tähän sateiseen iltaan. Kiva mennä katsomaan elokuva kun uudeksi taustaksi olen vilkaissut välähdyksiä kulissien takaa
      Olavi Virta elokuva, Kulissien takaa esim.Osa 6 : https://youtu.be/zowTCULLdB0

      • Tämä ei ole musiikki-aloitus.

        H.


      • hunksz kirjoitti:

        Tämä ei ole musiikki-aloitus.

        H.

        Voi, eikö, hitsi en tuota 'kulissien takaa' juttua edes musiikiksi mieltänyt,
        siinähän höpistään elokuvasta.

        Oota vain hetki, pyyhkäsen koko jutun pois, ettei taas sotke sun kuvioitasi.
        Täytyyhän se jokin järjestys tässäkin torpassa olla, samaa mieltä.


      • Tavan.Tavis
        maissii kirjoitti:

        Voi, eikö, hitsi en tuota 'kulissien takaa' juttua edes musiikiksi mieltänyt,
        siinähän höpistään elokuvasta.

        Oota vain hetki, pyyhkäsen koko jutun pois, ettei taas sotke sun kuvioitasi.
        Täytyyhän se jokin järjestys tässäkin torpassa olla, samaa mieltä.

        Nöyrryt samanarvoisen palstalaisen eessä 😔


      • maissii kirjoitti:

        Voi, eikö, hitsi en tuota 'kulissien takaa' juttua edes musiikiksi mieltänyt,
        siinähän höpistään elokuvasta.

        Oota vain hetki, pyyhkäsen koko jutun pois, ettei taas sotke sun kuvioitasi.
        Täytyyhän se jokin järjestys tässäkin torpassa olla, samaa mieltä.

        Anna nyt olla.
        Kuha muistat.
        Etkä toista sitä.

        H.


      • Ei.Jumalavita
        hunksz kirjoitti:

        Anna nyt olla.
        Kuha muistat.
        Etkä toista sitä.

        H.

        Jeesus mikä despootti 🙅


    • 9,7C
      "Harraste-muotoiset Pormestari-kunnat"
      Näin sanoi herra aamu-teeveessä.
      Minähän ratkesin nauruun.
      Stadikinkunon.
      -
      Juusto-ongelmani on toistaiseksi ratkaistu.
      IL.fi auttoi asiassa.
      Ei muuta mainittavaa ruoka-puolesta.
      -
      Kaikki uutiset tuntuvat olevan täynnä kateellisten panettelua.
      Pyh! Pelkän rahan takia.
      -
      Mitenkähän lie.
      Onkohan kukaan ostanut neuvojeni mukaisen sähkö-polku-pyörän.
      Onhan palstamme täynnä vanhaa ihmistä.
      Yli-ikäistäkin, jonka into kirjoittamiseen näyttää hiipuvan.
      Ressu ei tajunnut kuinka raskaaksi käy nuorten elämään sekaantumisessa.
      Hyvä ystävänsäkin on näköjään käynyt rasitteeksi.
      Ja niin ne kaikki Porvoolaiset venyvät, venyttelevät, jankuttavat näytellen eläväistä.
      Niin, ja se kolmaskin heistä...
      Miksi ihmeessä ei heitä kiehdo ikänsä.
      -
      No niin.
      Lienee aika alkaa odottaa lumisia kuvia.
      Minä en.

      H.

    • 9,2C
      Ilta-Lehdessä on toisinaan ihan asiaakin.
      Minähän olen aiheesta kirjoittanut useinkin.
      Kakka.
      https://www.iltalehti.fi/elintavat/fc2de004-7e5e-45c6-a575-737fdadf603d_el.shtml
      -
      Huomenna mennään ostamaan Keisari-juustoa.
      Viilin-tekijäni Suomen-Mestari.
      Muuten ei muonasta muuta.
      -
      Naiset ja homot taisivat heittää Jari Korkin ulos YLE:sta.
      Toimituksien laatu sen-kun huononee.
      Onneksi on Heta-Leena.
      -
      Uutiset kertovat Suomen muuttavan Stadiin.
      Syy on aika selvä.
      Muualla Suomessa suojellaan kaiken-muotoista luontoa.
      Joten pasha on siirrettävä etelä-rannikolle.
      Täällähän ei kunnon kala-jokia ole.
      On vain yksi.
      Ja sekin pidetään hengissä vero-varoilla.
      Huhut kertovat että ensi-keväänä maahan-tunkeutujat saavat ilmaisen bussi-lipun ilmaisella kalastus-luvalla.
      Molemmat liput kattavat koko Suomen.
      -

      H.

      • Parasta aikaa YLE syyllistää Persuja ja Sverige Demokraatteja.
        Vasta-puolta ei yritetäkään syyllistää.
        Niin se media muuttuu.
        Me vastaan ne.
        Vaikka kaikki yrittävät kaunistella YLE:ta.

        H.


      • Bengalitikku

        Yle:llä taitaa olla avoimien ovien päivä.
        Tuuletusta - taas.
        Ketä pitää miellyttää?
        Olisi asiallista kertoa veronmaksajille.


    • 8,9C
      Valmiiksi paistettu ja kuuma Sian-kylki-viipale.
      6-rivinen.
      Kokonainen Juusto-Leipä, ei Kuttu.
      Herkutellaan vkl.
      Höyrytellään tavistellen vasta ma-ti jotain.
      -
      Ei aamu-teeveetä tänään.
      Vaan Jumalan-palvelus.
      En huomannut suurtakaan muutosta.
      Julkkikset olivat vaihtuneet.
      -
      Viisaitakin päätöksiä tehdään.
      Arktista vesi-puistoa ei tule.
      Edelleenkin voi ihminen etsiä sieltä öljyä tai muuta mukavaa.
      Köyhät valtiothan eivät etsi.
      He olettavat saavansa kaiken eteensä ilmaiseksi.
      Useimmiten saavat.
      -
      Naali katoaa.
      Hyvä, saamme ampua enemmän Kana-Lintuja.
      -
      H.

      • pyhäherkkuu

        Hyvä kun kerroit mitä tuo harmaa lämpäre on, juuston kyl tunnistin.


      • melkeindiakoni

        Kuka saarnasi?


    • 9.0C
      Viikon viimeinen päivä.
      Niin on myös blogini viimeinen lärvä.
      Jos ei sitten toista toivota. :)
      -
      Päivät alkavat siirtyä vuoden vaihtumiseen.
      Tai siltä näyttää.
      Kaiken-laista liikehdintää politiikassa.
      Korkki nykäistiin pois YLE:ta ja niin alkoivat suku-puoli-vammaiset virtaamaan.
      Viemäriinkö?
      Ainahan sitä voi toivoa?
      -
      Näin tuossa vitsin jossa vasta-naitu pari sai papilta luvan päivittää Facebookinsa.
      Ehkäpä se kohta menee niinkin, että pappi sanoo vihittyään:
      Hyvät herrat, Voitte suudella...yäk?
      Tai...
      Hyvät neidit, voitte käynnistää...yäk.
      -
      En löytänyt vielä SM-juustoa.
      Noh, etsivä löytää sanotaan.
      Tai sitten on otettava auto alle ja ajeltava lähelle Lahden kaupunkia.
      Tänään syön toisen kerran Kylkeä ja Juusto leipää.
      Kylki Mikron kautta.
      Leipä suoraan J-kaapista.
      -
      Taustalla kulkee leffa taas.
      12 Apinaa.
      Bruce Willis on aina parhaimmillaan kun hän on taistelussa rähjääntynyt.
      Tarvitaan tietysti myös nättiä tyttöä.
      -
      H.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      25
      1451
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1291
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1255
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1195
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1184
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1083
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1077
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1064
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1063
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1042
    Aihe