Aihetta ei ole palstalla liiemmin/ aiemmin käsitelty ?
Perheeseeni kuuluvat vaimo ja kaksi lasta. Tytär nyt 11 vee ja poika 10 vee.
Pellavapäitä molemmat, vilkkaita ja aivan normaaleja kaikin puolin.
Olimme toissa kesänä lomamatkalla Alanyassa; kaikki oli oikein hyvin eikä valittamista ollut hotellista eikä oikeastaan mistään. Kaikki oli kohdillaan ja matka vastasi odotuksiamme.
Yksi asia jäi kaivertamaan koska se ilmeni häiriönä joka ainoana lomapäivänämme. Se oli ylenmääräinen kiinnostus pikkupoikaamme kohtaan.
Se ilmeni kaikkialla; ravintoloissa, rannoilla ja kaikkialla. Härskeintä se oli merirosvoristeilyllä jossa lääppivät poikaani jopa niin että jouduin puuttumaan fyysisesti häirintään.
Pikkupoikien häirintä Alanyassa.
EiKoskaanEnääTurkkiin
2
323
Vastaukset
- Anonyymi
Kohta joku legginssilortto todistaa , että tuo tarina ei mitenkään
voi olla totta .
Olet varmasti "omalla käytökselläsi aiheuttanut" koko jutun .- Anonyymi
Toinen moukka kommentti on: maassa maan tavalla tai maasta pois!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273533- 412369
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352198Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71957Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431542- 381399
- 1271262
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591220Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451185- 131169