Olen 52 vuotias perheellinen tavallinen nainen ja etsin matkakaveria tammikuussa Dubaihin.
Dubaihin 4-11 tammikuuta
7
369
Vastaukset
- Huolitko
Hei! Tavallinen tallaaja olen minäkin ja kiinnostunut lähtemään reissuun, ellei sinua haittaa, että olen reilun kymmenen vuotta vanhempi mamma! Yt.
- Kri
Missä päin asut niin voitais tavata ja suunnitella reissua. Ikä ei ole ongelma mulle tykkään kyllä kulkea ja tutustua kohteeseen ja levätä,olla rannalla. Lasi viiniä tulee otettua alko ei ongelma enkä tupakoi..
Oletko paljon matkustellut ?
Minä jonkin verran,en paljon - huolitko
Hei! Siirrytäänpä yksityisviesteihin. En ole tuo Joensuun matkailija :), vaan se toinen. [email protected]
- Huolitko
Olen käynyt Joensuussa 7 kertaa.
- Eevukkainen
Hei! Harmittaa, kun en saa sinulle yksityisviestiä. Olisi paljon mukavampi, kun ei olisi sivusta huutajia.
- Kri
Laitan viestiä ensi viikolla !
- Eevukkainen
Kiva, kiitos! Jään odottelemaan,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse764558Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093793Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1483516Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.431997Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891239- 1261074
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1381000- 57943
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25847