Olen 52 vuotias perheellinen tavallinen nainen ja etsin matkakaveria tammikuussa Dubaihin.
Vastaukset 7
- Huolitko
Hei! Tavallinen tallaaja olen minäkin ja kiinnostunut lähtemään reissuun, ellei sinua haittaa, että olen reilun kymmenen vuotta vanhempi mamma! Yt.
- Kri
Missä päin asut niin voitais tavata ja suunnitella reissua. Ikä ei ole ongelma mulle tykkään kyllä kulkea ja tutustua kohteeseen ja levätä,olla rannalla. Lasi viiniä tulee otettua alko ei ongelma enkä tupakoi..
Oletko paljon matkustellut ?
Minä jonkin verran,en paljon - huolitko
Hei! Siirrytäänpä yksityisviesteihin. En ole tuo Joensuun matkailija :), vaan se toinen. [email protected]
- Huolitko
Olen käynyt Joensuussa 7 kertaa.
- Eevukkainen
Hei! Harmittaa, kun en saa sinulle yksityisviestiä. Olisi paljon mukavampi, kun ei olisi sivusta huutajia.
- Kri
Laitan viestiä ensi viikolla !
- Eevukkainen
Kiva, kiitos! Jään odottelemaan,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3551075- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37686- 49580
- 41578
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19471kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459