Teininä saatiin paikalliselta mieheltä outo ehdotus. Jos naitas sen vaimoa. Se oli ihan tavallinen pariskunta.
Itse olin innoissani. Kaverit epäröi mutta minä olin varmin porukasta. Työnsin munaani häpeämättä naiseen kiinni. Silittelin, puristelin ja vetelin naista joka paikasta. Nainen sanoi pitävänsä meistä.
Pariskunta erosi aikanaan. Näin sitä naista junassa. Se oli miehen ajatus. Vaimo ei niinkään innostunut. Halusi olla miehelle mieliksi. Ei ollut pahoillaan meille.
Miehen pyynnöstä
InnostunutPoika
5
241
Vastaukset
- eisatusetä
Kerro satuja lisää .
- InnostunutPoika
Lupaatko lukea?
- nuuhkikaa-hanskaa
Runkkarin keksimä fantasiakirjoitus toisille runkeille.
- InnostunutPoika
Ihan omaksi iloksihan minä näitä kirjoittelen.
- Aika.kultaa.muistot
Ihan muuteen puhuit totta, paitsi että miestähän te hintit oikiasti kävitte nussimassa (kaikki).
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043558
- 623207
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342704- 822507
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422134- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706