Hei !
En tiedä onko tämä oikea paikka tiedustella asiaa mutta yritetään nyt kuitenkin. Olen 33 v mies ja minua kiinnostaisi,tai sanoisinko että olen valmis luovuttamaan sukusoluja. Ehtona ja vaatimuksena sukusolujen luovuttamiselle on se että kaikista käytännön asioista päästään sopuun ja päätöksistä on mustaa valkoisella. Olen absolutisti ja liikunnallinen. Terveet elintavat. Olen miettinyt ja pohtinut tätä asiaa jo useiden vuosien ajan,käytännössä vuosikymmenen eli en ole asialla hetken mielijohteesta.
Sukusolujen luovutus
3
494
Vastaukset
- Ma_ria
Vieläkö asia on ajankohtainen? Olisin kiinnostunut luovutetuista sukusoluista, mutta asiasta täytyisi keskustella tarkemmin.
Itse soitin Mehiläiseen ja sovin ajan koepakastukseen. Myöskin 10 vuotta sitä mietin. Ainoastaan 5-10% miehistä on riittävän laadukkaat siittiöt käymään läpi prosessin, mutta kannattaa kokeilla. Niitä luovutetaan maksimissaan viidelle parille, ja näissä on takuu siitä ettei syntyvä lapsi saa tietoja haluamattasi ennen 18. ikävuotta.
Itse pääsin prosessin läpi ja kävin luovuttamassa kun kerran siittiöt kelpasivat. Keskustelen parhaillaan kahden pariskunnan kanssa luovutuksesta, mutta pyrin olemaan tarkka siitä kenelle luovutan, jos luovutan. Suosittelen silti ilmottautua yksityiselle klinikalle, koska tarve on ihan älytön. Jos joku pari tän näkee niin saa toki laittaa viestiä ja kysellä jos päästäis sopuun.- Anonyymi
Käykää luovuttamassa Dextrassa tai Feliciassa.
Minä kävin Dssä ja odotan josko yhteydenotto tulee 15 vuoden pääatä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2722400Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä2991289- 1081201
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831201Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n581145Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi811096- 44962
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi67897Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa22860- 33767