GNP energy varoitus

Entinen finkraft oy.

Tein edullisen sähkösopimuksen netissä kilpailuttamalla.

Nyt tulikin yllättäen etukäteislaskutus ja tuplat kovemmalla hinnalla kuin mitä oli sovittu.

Asiakaspalvelussa ei vastaa kukaan koskaan. Sähköposteihin ei vastata.

Irtisanokaa heti sopimukset ja siirtäkää johonkin normaaliin yhtiöön.

t. entinen asiakas
Ilmoita

Tuplahinta ennakkolaskutuksessa, eikä rahoja kuulu takaisin, vaikka sähkömyyjä vaihtui jo 1.11. Eivät kuulemma vielä ole saaneet verkkoyhtiöltä kulutustietoja.
1 VASTAUS:
Kulutustietojen selvitykseen menee alle vuorokausi eli taitavat kusettaa.
+Lisää kommentti
Älkää kukaan tehkö tämän firman kanssa diiliä. Minulla myös alkutarjoushinnan jälkeen hinta pomppasi 4-kertaiseksi ja kun sopimusta muutin ja olin jopa firman toimitusjohtajaan yhteydessä, olin asiakkaana puulla päähän lyöty. Lasku ole maksettava, vaikka siinä oli kahden kuukauden sähköt etukäteen ja samoin tein vaihdoin yhtiötä, palautusta ei vain kuulu millään. BOIKOTOIKAA !!!
3 VASTAUSTA:
ootko myös mailannut toimarin kanssa, jos oot lisää keskustelu tänne? samoja kokemuksia.
Olen myös joutunut huijatuksi, sanottiin että se korvaa carunan sähkönsiirron eikä heleniä. Sopimus tuli noin viikko puhelun jälkeen. Olisin perunut mutta sinne ei saa yhteyttä. Mikäpä nyt avuksi??
laita sähköpostia toimarille ja kerro että viet asian kuluttajavirastolle, se nopeuttaisi asian käsittelyä. Oletko myös saanut ilmoituksen hinnan-noususta?
+Lisää kommentti
Muuttivat Energiamarkkinalain vastaisesti määräaikaisen sopimuksen ehtoja yksipuolisella ilmoituksella. Pyrkivät ennakkolaskutukseen, vaikka laki kieltää, koska on etäluettava mittari.
Kuluttaja-asiamies jo älähti, katsotaan kuinka pian asia selviää.
1 VASTAUS:
voitko laittaa kopion heidän viestistä tänne?
+Lisää kommentti

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Ilmoita
Todellakin välttäkää !

Perkeleen koijarit arviolaskuttivat +200 € etukäteen vaikka sopimus on päättynyt. Ja aika yllättäen sopimuksen muuttuessa määräaikaisesta toistaiseksi, kilowatin hinta pompsahti "vain" 150 % melkein 12 cnt./kwh ja siihen persumaksut mukaan joita ei aikaisemassa sopparissa ollut. Kun yrittää soittaa asiakaspalveluun, niin yllättäen siellä ei vastata. Sama homma kun yrittää lähettää omien sivujen kautta sähköpostia, niin aika yllättäen sekin ilmoittaa että "sattui virhe, yritä uudelleen".
Kuluttajariita lautakunnalle lisää asiakkaita tulee täältä ainakin yksi. On saatana kumma että tuollaiset vitun veivikaulat saavat vielä huseerata.
Ilmoita
Näin on sutki porukka myy muka halpaa energiaa,kun yrität soittaa ja kysyä asioita ei kukaan vastaa.Numerosta joku aksentti sanoo että on ruuhkaa vaihteessa odota.
Ilmoita
Sorruinpa puhelinmyyjän halpaan hintatarjoukseen. Laskuissa tuplahinta ja kulutusarviokin tuplana. Mitä kannattais tehdä ja miten? Mitä maksanee sopimuksen irtisanominen?
1 VASTAUS:
Määräaikaisen sopimuksen irtisanominen maksanee niin paljon ettei se rahallisesti ole kannattavaa. Yleensä muutaman sataa euroa.

Toistaiseksi voimassa olevan sopimuksen voi katkaista milloin haluaa 15 vuorokauden irtisanomisajalla.

Sopimus on käytännössä määräaikainen jos siinä on kiinteä hinta. Muuttuvahintaisia sopimuksia ei voida solmia määräajaksi ellei näitä hintoja ole ennalta määritetty (on mahdollista kikkailla kuitenkin siten että sopimus on määräaikaisena esim. 3kk kerrallaan hinnanvaihtojen välissä).
+Lisää kommentti
Tein sopimuksen aikaisemmin Finkraftin kanssa ja hinta oli silloin edullinen. Viimeinen lasku sen nimellä oli Lokakuussa 2018 ja hinta kolmesta kuukaudesta 231€. Tammikuussa 2019 tuli lasku GNP Energyn nimellä ja hinta oli pompannut 644 euroon kolmen kuukauden ajalta. Soitin yhtiöön ja he eivät muka tienneet taloni lämmitysmuotoa, vaikka olen ollut jo pitemmän aikaa asiakkaana. He sanoivat mitätöivänsä laskun ja lähettävänsä uuden ja odotan nyt mielenkiinnolla uutta laskua. Kerroin, että yhtiötä on haukuttu netissä ja sieltä sanottiin, että asiakas on ollut tyytyväinen, mutta omaiset tai läheiset ei. Tutkin yhtiön aikaisempaa historiaa ja joka nimellä ollessaan on ollut ongelmia ja käyty markkinaoikeudessa niitä selvittelemässä. Tuli mieleen, että taitavat olla sellaisia henkilöt tuossa yhtiössä, kun nielaisevat rautanaulan niin pieraisevat korkkiruuvin. Paiskatkaa luuri korvaan jos soittavat omalla nimellään ja ketkä ootte siinä hankkiutukaa eroon siitä jos se on mahdollista.
Ilmoita
Olen äitini edunvalvoja ja varmaankin avomies hölmö on vahingossa tilannut puhelinmyynnistä GNP Energyltä sopparin. Kukaan ei käytännössä voi tehdä sopimuksia äitini ohi, koska hän on sähkösopimuksen ja käyttöpaikan virallinen tilaaja. Myöskään lain mukaan ei muistisairaalle voi myydä mitään vaan hän tarvitsee palveluiden tilaamiseen tai sopimusten muuttamiseen edunvalvojan.

Paras on tehdä reklamaatio laskussa näkyvään firmaan nimeltä Nordfin Capital.
Muu ei auta ensimmäisessä vaiheessa.
Ovat kyllä jo hävinneet kuluttajariidan että varmaan turha yrittää periä
aiheettomia laskuja.
https://www.kkv.fi/ratkaisut-ja-julkaisut/ratkaisut/arkisto/2018/kan-kiellot2/sahkosopimusten-puhelinmyynti-ja-sopimuksen-muuttaminen/

https://www.nordfincapital.fi/contact/
Ilmoita
Ihan perseestä koko firma. Hinta moninkertainen muihin sähköyhtiöihin verrattuna. Meillä pelkkä sähkö maksaa saman verran, kun siirto ja sähkö muilla yhteensä! Kilowatti hinta melkein 12 senttiä!!!!! Ja ennakkolaskutus perseestä... Perheessä 2 ihmistä, lämmitetään puulla joka päivä ja tammikuun arvio yli 300e!!!!!!! 22v ollaan asuttu tässä talossa eikä ikinä oo ollu tommosta laskua...
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

GNP energy varoitus

Entinen finkraft oy.

Tein edullisen sähkösopimuksen netissä kilpailuttamalla.

Nyt tulikin yllättäen etukäteislaskutus ja tuplat kovemmalla hinnalla kuin mitä oli sovittu.

Asiakaspalvelussa ei vastaa kukaan koskaan. Sähköposteihin ei vastata.

Irtisanokaa heti sopimukset ja siirtäkää johonkin normaaliin yhtiöön.

t. entinen asiakas

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta