Mietin että oletko lihonut

miesmiettii

vai raskaana, kun tässä ohimennen sua eilen näin.

31

647

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tämä ei ole minulle, koska en ole liikkunut
      yhtään missään EILEN.

(Enkä ole lihonut ainakaan vaa án mukaan.
      Pitäisikö kaikkien takkien kulkea pintaa pitkin?

Mielelläni olisin kyllä raskaana, juuri tälle miehelle jonka
      kanssa olen naimisissa.)

• Sinä voit sitä paitsi tutkia ihan vain omaa vartaloasi,
      vaikka harmaantuneita hiuksiasi, joita värjäät punaruskeiksi,
      tai ryppyisiä silmänalusiasi tai purukalustoasi.
      Minua eivät sinun mielipiteesi 1960-lukulainen kiinnosta
      tipan tippaa.

• miesnauraa

Kuitenkin kiinnosti sen verran että vastasit jopa kahteen kertaan.🤣

• miesnauraa kirjoitti:

Kuitenkin kiinnosti sen verran että vastasit jopa kahteen kertaan.🤣

Taas olet kiusanhenki kylvänyt epäilyksen siemenen todellisen ihastukseni ajatuksiin. Sehän tässä kai on tarkoitus.

Mielenkiintoista, että TÄNÄÄN (en eilen) saatoin ostaa 2 numeroa pienemmän hameen kuin keväällä.

Minä tunnen sinut kysymyksistäsi ja tyylistäsi, T-äijä. Puheena olevalla asialla pitäisi olla sinulle yhtä vähän merkitystä, kuin posti-tai pankkineidin tai lappuliisan painolla. Et asu kanssani. Et tapaile minua. Et ole kaivattuni etkä ihastukseni. Kysypä samaa joltakulta naiselta, jolle saatat soitella ja lähetellä tekstareita!

• Hullujenkanssaenjuttele
        M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:

Taas olet kiusanhenki kylvänyt epäilyksen siemenen todellisen ihastukseni ajatuksiin. Sehän tässä kai on tarkoitus.

Mielenkiintoista, että TÄNÄÄN (en eilen) saatoin ostaa 2 numeroa pienemmän hameen kuin keväällä.

Minä tunnen sinut kysymyksistäsi ja tyylistäsi, T-äijä. Puheena olevalla asialla pitäisi olla sinulle yhtä vähän merkitystä, kuin posti-tai pankkineidin tai lappuliisan painolla. Et asu kanssani. Et tapaile minua. Et ole kaivattuni etkä ihastukseni. Kysypä samaa joltakulta naiselta, jolle saatat soitella ja lähetellä tekstareita!

Yhdestä korvasta sisään ja toisesta korvasta ulos. Vai pitäisikö sanoa toisesta silmästä sisään ja toisesta ulos.

• Hullujenkanssaenjuttele kirjoitti:

Yhdestä korvasta sisään ja toisesta korvasta ulos. Vai pitäisikö sanoa toisesta silmästä sisään ja toisesta ulos.

Eiköhän siinä T-äijä ole ihan tarpeeksi seurustelua
        hullun kanssa, kun vietät iltaa omassa "hyvässä" seurassasi
        kaljaa litkien.

• Hullujenkanssaenjuttele

Eiköhän siinä T-äijä ole ihan tarpeeksi seurustelua
        hullun kanssa, kun vietät iltaa omassa "hyvässä" seurassasi
        kaljaa litkien.

🤐.

• eipäsiinmit

Raskaana. 💕
      Saa onnitella. 😊

• miesvastaa

Onneksi olkoon!💐

• Sitäsemeidän

Etähomma teetti😂

• Sinä olisit ollut minulle hyvin mieluinen vaihtoehto,
        RUSKEASILMÄINEN, mustahiuksinen mies.
        Sinun lapsesi olisi varmasti söpö,
        minun(kin) kanssani tehtynä.

Niin tämä on sinulle villieläin vm. 77, jolla on kauniina
        kiiltävä, mustanruskea kuontalo.

• RUSKEASILMÄINEN, ihana pantteri, jos luet tämän ketjun läpi,
      niin en suinkaan ole lihonut. Minulla on ikävä sinua pantteri.

Pantteri vm. 77, häijy mies koettaa kylvää epäilyjä ja
      negatiivisia ajatuksia mieleesi minusta.

• Hipsuli

Pulska olen ollut jo pidemmän aikaa.

• M-nainen_ei-ap.-ei-Mia

Tämä ei sitten ole minun viestini.
        Sitä paitsi olen laihtunut.

P.S. "Hipsuli"-viesti on juuri sinun tasoasi T-mies. Nappaat käyttöön tutun lemmikkieläimen nimen - nimimerkiksesi. Sinun ei edes pitäisi tietää sukulaiseni kuolleen lemmikin nimeä. Mutta tiedäthän sinä, kun murtaudut sähköpostiini!

• Sairasolet

Tämä ei sitten ole minun viestini.
        Sitä paitsi olen laihtunut.

P.S. "Hipsuli"-viesti on juuri sinun tasoasi T-mies. Nappaat käyttöön tutun lemmikkieläimen nimen - nimimerkiksesi. Sinun ei edes pitäisi tietää sukulaiseni kuolleen lemmikin nimeä. Mutta tiedäthän sinä, kun murtaudut sähköpostiini!

Miksi sulla sen elukanki nimi siell on?

Hipsuli on normijuttu.

• noenole

mut olen vain tämmönen läskitarzan.

• pelkällä

sooloseksillä tuskin raskautuu, jos ei saa kikkeliä sisäänsä.

• Olen laihtunut. Päälle mahtuvat nyt 2 kokonumeroa pienemmät hameet kuin keväällä.

"Hipsuli" oli erään lähisukulaiseni edesmenneen lemmikin nimi. T-miehen ei pitäisi tietää sitä. Mutta kyllähän hän sen tietää, koska murtautuu jatkuvasti sähköposteihini, FB-sivulleni ja kuuntelee puheluitani.

Kukahan tässä on hullu?

• omassapäässäsi

Syyttömien syyttely joksikin vtun T-mieheksi on lähinnä tosi rasittavaa vaan.

• omassapäässäsi kirjoitti:

Syyttömien syyttely joksikin vtun T-mieheksi on lähinnä tosi rasittavaa vaan.

Mistä T-mies tietää asioita, joita hänen ei pitäisi tietää?
        T-mies stalkkaa. Siksi hän tietää kaiken.

• syöpähoidoistapöhöttynyt

Et varmasti uskalla mennä kysymään, on se noloo varmasti onnitella ihmistä lihomisen johdosta.

• No, minä nyt ainakin tiedän faktoina,
        että
        - vaaka näyttää vähemmän ja
        -vaatekoko on pienentynyt.
        Ja eipä ole kukaan mistään raskaudesta mitään vihjaillutkaan,
        muut kuin pimeä "T-mies".

Ei minulla kyllä ole sitä syöpääkään!

• syöpähoidoistapöhöttynyt

No, minä nyt ainakin tiedän faktoina,
        että
        - vaaka näyttää vähemmän ja
        -vaatekoko on pienentynyt.
        Ja eipä ole kukaan mistään raskaudesta mitään vihjaillutkaan,
        muut kuin pimeä "T-mies".

Ei minulla kyllä ole sitä syöpääkään!

Niin ei sinulla, miksi sun pitää komentoida täällä toisten vastauksia.

• syöpähoidoistapöhöttynyt kirjoitti:

Niin ei sinulla, miksi sun pitää komentoida täällä toisten vastauksia.

Sytostaatteihin ympätään usein mukaan kortisoni, joka aiheuttaa paitsi nesteen
        myös rasvan kerääntymistä kehoon. Samanaikaisesti kortisoni lisää lihaskudoksen hajoamista ja ihon ohenemista.

Mutta tuskin kukaan nyt sentään niin hölmö on, että onnittelisi syöpähoitojen sivuvaikutuksena pöhöttynyttä miestä RASKAUDESTA.

• kaljavauvasyntyykohta

Kaljamahaa olen kasvatellut viimeiset pari kuukautta.

• Läskitarzan-mieheksi
    • terveenmerkki

Lihonut ja se johtuu siitä kun pystyn vihdoin monien vuosien jälkeen syömään taas kunnolla ilman tunnetta että tukehdun. Laihduinhan silloin lähemmäs 10 kiloa ja nyt ne sit tulee takaisin.

• Tulimieleen

Oletteko koskaan seuranneet vyötärönympäryksenne mittoja vatsa tyhjänä aamulla ja juuri täyttävästi lämpimän ruuan syöneenä iltapäivällä?

Itse olen. Varsinkin jos syö perunaa ja lihaa on täysi olo ja tuntuu että vatsakin turpoaa monta senttiä. Kai se sulattelu vie voimia enemmän kunnon ruuan jälkeen.

Oletko nähnyt naisen ennen ruokailua vai juuri ruokailun jälkeen?

Miettikääpä muuten että kun syötte yhden sämpylän juustolla ja kinkulla saatte siitä 300 kcal ja 2 tunnin päästä on taas nälkä.

Kun syötte 1dl keitettyä riisiä broileria ja kermakastikkeen sekä salaatin kera syötte 231 kcal ja nälkä ei ainakaan minulla ole 5 tuntiin

Eikä seuraavalla ruokailulla tee mieli syödä raskaasti

Kummalla tavalla laihtuu?

Monet laihduttaa jättämällä kermabroilerin syömättä ja nälkä yllättää iltapäivästä. Ajatellaan että sämpylä on pieni eväs. Mutta siinä on enemmän kaloreita kuin olisi ollut siinä lounaassa kohtuullisella annoksella.

Sämpylä on höttövehnää joten heti kohta on taas nälkä ja sitten jo mutustellaan sämpylä, suklaapatukka, limpparia, ehkä pieni leivonnainen jne ja niistä paukahtaa nopeasti 800 kcal

Laihdutus epäonnistuu

• enminäniitä

herkkuja nälkään syö, vaan mielihyvän tunteeseen. Saan niistä mielihyvää. Ei auta, vaikka vetäisi ämpärillisen ruokaa kitaansa, niin aivot kyllä muistavat herkut jossakin vaiheessa. Siksi vähennän enemmin ruoasta, koska muuten en varmaan enää pystyisi liikkumaan.åö

• Mitäsitte

Kyllä olen lihonut. En voi saada lapsia, eli en ole raskaana.

• galörköoka

No älä huoli, ei se ainakaan sun ole.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      594
      5859
    2. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      86
      3633
    3. Yleltä tiukka nootti Sohvaperunat-sarjan tyypeistä: "Halutessaan ja tapauskohtaisesti harkiten..."

Näin "Sohvis-julkkiksia" suojellaan! Toisaalta ovathan nämä ihmiset itse lähteneet mukaan reality-ohjelmaan. Että mitä m
      Sohvaperunat
      44
      2060
    4. 17-vuotiasta lukiolaispoikaa epäillään perheenisän murhasta Pyhtäällä

Perheenisä löytyi kuolleena kotipihastaan loppuvuonna 2023 Heinlahdesta Myyrynmäeltä. Poliisi epäilee murhasta kotkalais
      Kotka
      38
      1766
    5. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      149
      1706
    6. Janne Kataja uudessa elämäntilanteessa - Vauva tuli, tyttäret jo teini-iässä: "On jo vähän..."

Janne Kataja on uudessa elämäntilanteessa, 44-vuotiaana hän tuli kolmatta kertaa isäksi. Tyttäret edellisestä liitosta
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1463
    7. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      83
      1414
    8. Kaksoisliekki-ihmiset

Kun olette tavanneet kaksoisliekkinne, miltä se on tuntunut? Ole tosi utelias tietämään.
      Ikävä
      201
      1254
    9. Olet mun herkkä kohta

Vaikutuksesi minuun on valtava. Käsitätköhän miten paljon tunnen takiasi? Miten paljon elämäni on muuttunut sen jälkeen
      Ikävä
      59
      1211
    10. Milloin olette tavanneet ekaa kertaa?

Ap vastaa: Viime keväänä maalis/huhtikuun vaihteessa se varmaan oli.
      Ikävä
      79
      1162
    Aihe