suhteemme on pelkkää unta ja fantasiaa, hän ei sitä koska ne ovat uniani. https://m.youtube.com/watch?v=WS7f5xpGYn8
fairytale relationship
8
372
Vastaukset
- Nytseontodistettu
SuhteeMME!? Olematon on kai fantasiaa korkeintaan...
Totean lakonisesti: Aloitus ei ollut minulta.
(Ja olen minä nuoruudestani lihonut, ja sinusta on tullut
harmaahiuksinen äkäinen äijä, joten..ei kannata.)- TimoTariNoitaRiittaa
M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:
Totean lakonisesti: Aloitus ei ollut minulta.
(Ja olen minä nuoruudestani lihonut, ja sinusta on tullut
harmaahiuksinen äkäinen äijä, joten..ei kannata.)Sä ku oot tommonen Lehtoläppäri, ni minkä takia sä edes kuvittelet jokaisen viestin olevan sulle?
Täl palstalla ku on oikeesti ainakin yks mielenkiintonen ihminen, ja se et todellakaan ole sinä. ;)
- Fairytalee
Tässä sulle iltasatu:
Pieni enkeli uupunut oli,
oli uupunut aivan.
Kas, pitkän päivän myötä
se teki suojelutyötä.
Se varjeli aamusta pimeään,
ettei lapsi loukkaisi itseään.
Pieni enkeli uupunut oli,
oli uupunut aivan.
Ja kun lapsi saatiin nukkumaan,
lensi enkeli kotiin Taivaanmaan,
ja pienellä pilvenhattaralla
se virkisti itseään nukkumalla.
Kun päivänrako tuli yöhön,
se lähti taas suojelutyöhön.
(Elina Karjalainen)
Sadut, unelmat, unet ja haaveet saavat olla.
Ehkäpä sinä saat joskus lukea omille lapsillesi iltasatuja. Sinunlaisiasi tarinoita. Mahdollisesti sinun kirjoittamiasi....
Päiväunet lienevät siksi olemassa, että jaksamme läpi tämän arjen. Ajatus siitä, että toinen on olemassa. Ajattelee ja muistaa sinua/minua. Siinä on lohtua.
<3
Levollisia unia- najattelenän
Olen siinä suhteessa erilainen etten ajattele tai osaa ajatella että joku ajattelee minua ja en ole surullinen sen takia. Asiat hoidetaan kasvotusten.
- Fairytalee
Kun kirjoitan tänne niin minulla ei ole enää mitään hoidettavaa kaipaamani ihmisen kanssa. Kunhan kirjoitin muistellessani.
- Arvuuttaja
Tässä sinulle arvoitus/ oletko hyvä laskemaan?
Kun lasket paikan kirjaimet yhteen tulee siitä sama summa kuin yhdistät kaksi eniten puhelinumerossasi sisältäävää numeroa pienempi ensin. - Fairytalee
En jaksa miettiä. Pitää saada nukkua, että jaksan huomisen. Kysy joltain toiselta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi5905815Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä863613Yleltä tiukka nootti Sohvaperunat-sarjan tyypeistä: "Halutessaan ja tapauskohtaisesti harkiten..."
Näin "Sohvis-julkkiksia" suojellaan! Toisaalta ovathan nämä ihmiset itse lähteneet mukaan reality-ohjelmaan. Että mitä m43202917-vuotiasta lukiolaispoikaa epäillään perheenisän murhasta Pyhtäällä
Perheenisä löytyi kuolleena kotipihastaan loppuvuonna 2023 Heinlahdesta Myyrynmäeltä. Poliisi epäilee murhasta kotkalais381746Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1491696Janne Kataja uudessa elämäntilanteessa - Vauva tuli, tyttäret jo teini-iässä: "On jo vähän..."
Janne Kataja on uudessa elämäntilanteessa, 44-vuotiaana hän tuli kolmatta kertaa isäksi. Tyttäret edellisestä liitosta211443- 831404
Kaksoisliekki-ihmiset
Kun olette tavanneet kaksoisliekkinne, miltä se on tuntunut? Ole tosi utelias tietämään.2011244Olet mun herkkä kohta
Vaikutuksesi minuun on valtava. Käsitätköhän miten paljon tunnen takiasi? Miten paljon elämäni on muuttunut sen jälkeen591201Milloin olette tavanneet ekaa kertaa?
Ap vastaa: Viime keväänä maalis/huhtikuun vaihteessa se varmaan oli.771144