Mitä mä teen?

sanosinämitätahdot

Poistanko sun numeron kokonaan, poistanko vaan tuon etuliitteen vaiko anna olla sellasenaan! ;)

46

1149

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Soitanytihmeessä

      Älä poista, vaan soita❤

      • kunparohkenis

        En kyllä raaski poistaa, mut en kyllä taida uskaltaa soittaakaan :/


      • Soitanytihmeessä

        No laita viestiä, ihan mitä vaan. Kunhan olet yhteydessä❤, en haluaisi kadottaa sinua


      • enminäkäänhaluaisi

        Miksi et itse ole yhteydessä?


      • Soitanytihmeessä

        No minä olen ollut yhteydessä, mutta nyt en jotenkin vaan enää tiedä mitä sanoa.
        En pysty lukemaan toisen ajatuksia😢


      • Siis aika halveeraavaa poistaa etuliitteeni🤔 Siis jos mussa ei muuta isoa ole niin ainaski noi mun villasukat on isot, eli ihan aiheesta etuliite on🙃


      • etuliiteS_
        kunparohkenis kirjoitti:

        En kyllä raaski poistaa, mut en kyllä taida uskaltaa soittaakaan :/

        jos S olisin niin textaisitko...?


      • juksutatko.vain
        etuliiteS_ kirjoitti:

        jos S olisin niin textaisitko...?

        MikäS ja mistä?


      • Ohikulkupaikkamulle
        etuliiteS_ kirjoitti:

        jos S olisin niin textaisitko...?

        Olitko torstaina S Sssä?


      • etuliiteS_
        Ohikulkupaikkamulle kirjoitti:

        Olitko torstaina S Sssä?

        Ehkä...en aivan varma päivästä...!?


    • solozzo

      Mitä teet numerolla jos et sitä koskaan käytä?

    • pienetonympyrät

      Eikö sulla ole muuta elämää?

    • Hhääääh

      Minkä etuliitteen?🤔

      • etttäsemmosta

        No se on se mikä alunpitäen olit mulle, mistä tää koko homma alunpitäen lähti liikkeelle. Olen tallennut sun numeron siis siten että ensin se sun "virkanimike" ja sun oikee nimi siinä perässä.


      • eisiis-nappaa
        etttäsemmosta kirjoitti:

        No se on se mikä alunpitäen olit mulle, mistä tää koko homma alunpitäen lähti liikkeelle. Olen tallennut sun numeron siis siten että ensin se sun "virkanimike" ja sun oikee nimi siinä perässä.

        "virkanimike" siis olisi. Mua on joskus puhuteltu Rovastiksi mutta en muista kenellekkään naiselle antaneeni Rovasti R..... nimeä itsestäni.


      • odens-
        etttäsemmosta kirjoitti:

        No se on se mikä alunpitäen olit mulle, mistä tää koko homma alunpitäen lähti liikkeelle. Olen tallennut sun numeron siis siten että ensin se sun "virkanimike" ja sun oikee nimi siinä perässä.

        Onko tämä virkanimike ollut pitkäänkin käytössä? Ts. kuinka pitkään olet ollut hänen kanssaan tekemisissä tuohon nimikkeeseen liittyen?


      • etttäsemmosta

        Noin vuoden verran olen hänet "tuntenut"


      • odens-
        etttäsemmosta kirjoitti:

        Noin vuoden verran olen hänet "tuntenut"

        Jaahas. Milloin näitte viimeksi?


      • etttäsemmosta

        Sillai et molemmat näki toisensa niiin syyskuun ekoja päiviä taisi olla.


      • syksynalkua.oli
        etttäsemmosta kirjoitti:

        Sillai et molemmat näki toisensa niiin syyskuun ekoja päiviä taisi olla.

        voisihan osuakkin, tarkkaan muista mutta sinnepäin.


    • Minkäihmeen

      etuliitteen? Sir vai Dame?

    • Kaikkikääntyipäälaelleen

      Ota huomenna yhteyttä.

      • Selviäskötästä

        En uskalla, vastaa sinä mitä tahansa viestillä tai soita ”anteeksi väärä nro”. Paikallisella pyörätiellä edelleen joku koirankusettaja kyttää.


      • Kaikkikääntyipäälaelleen

        Mitä sä pelkäät.

        Toivotat hyvää viikonloppu☺


    • PitkäsenPuljuukki

      Kylä ihan ensin poistetaan ne Sun väärät tili(tyks'e)t. ;)

    • tahto

      Poista numero kokonaan, työt työnä.

      • joskerransitätahdot

        Annahan sitten jokin selvä tunniste jonka me kaksi vain tiedämme.


      • Mesetiedetään
        joskerransitätahdot kirjoitti:

        Annahan sitten jokin selvä tunniste jonka me kaksi vain tiedämme.

        Vain minä olen työstänyt sinua tästä porukasta.


      • jalehmätlentää

        No just höpön löpön.


      • jalehmätlentää

        Ja mitä tuo edes tarkoittaa "työstänyt". Ei me olla ainakaan mitään semmoista tehty.


    • Minähän-se

      Lähetä tekstari. Perille tulee niin höpistään 😊👍

      • jookosttaaa

        Lähetä sä ensin :)


      • Minähän-se
        jookosttaaa kirjoitti:

        Lähetä sä ensin :)

        ...en mä kehtaa kun.. .jos oon väärä niin menee ihan väärään paikkaan. Vinkki siis - ootko S? 😊


      • Minähän-se
        Minähän-se kirjoitti:

        ...en mä kehtaa kun.. .jos oon väärä niin menee ihan väärään paikkaan. Vinkki siis - ootko S? 😊

        Ja jopa oottaisin viestiä todella ilolla 👍😗


      • vääräsiissinulle

        Valitettavasti en ole S


      • Minähän-se

        No voi harmi...onnea sulle että löydät sen oikean. Mä toivoin jo mut toivo jatkuu... 👍😊


      • vääräsiissinulle

        Kiitos, sitä samaa sinulle :)


      • Minähän-se
        vääräsiissinulle kirjoitti:

        Kiitos, sitä samaa sinulle :)

        Kiitos - haastavaa ja ei varmaan koskana kehity mutta toivoa saa. Ihastuminen on välillä taivas ja perkele samassa paketissa. Teet hölmöjä, järki kieltää mutta tunne vie. Sille ei voi mitään. Jopa kaikki ei onnistu-tilanteet läpikäytynä tunne ei vaan häviä...


    • Minähän-se

      ...eikä tarvii siis nroa muokata...

    • DeeDeeVee

      Ootko Dee

    • Deevee

      En ole Ee

    • piäntäsäätöö

      Jos sen plussan ottaa pois siitä 358:n edestä, niin se numero ei enää toimi.

    • kahleet_

      Minäkin osallistun arvailuun: oletko J?

    • armeijantiedusteluunheti

      Soitat Suojelupoliisille tai muille armeijan jämerille että tarvitset apuja!

    • kammottavatasiat

      Jos on surullinen olo niin on joo syytä soitella suojelupoliisille apuja ;:D

      Vastaavat että: Suojelupoliisi, nimi ja mikä on hätänä nyt?

    • pplletämä

      Poista kokonaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      21
      786
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      712
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      117
      530
    Aihe