Poistanko sun numeron kokonaan, poistanko vaan tuon etuliitteen vaiko anna olla sellasenaan! ;)
Mitä mä teen?
46
1111
Vastaukset
- Soitanytihmeessä
Älä poista, vaan soita❤
- kunparohkenis
En kyllä raaski poistaa, mut en kyllä taida uskaltaa soittaakaan :/
- Soitanytihmeessä
No laita viestiä, ihan mitä vaan. Kunhan olet yhteydessä❤, en haluaisi kadottaa sinua
- enminäkäänhaluaisi
Miksi et itse ole yhteydessä?
- Soitanytihmeessä
No minä olen ollut yhteydessä, mutta nyt en jotenkin vaan enää tiedä mitä sanoa.
En pysty lukemaan toisen ajatuksia😢 Siis aika halveeraavaa poistaa etuliitteeni🤔 Siis jos mussa ei muuta isoa ole niin ainaski noi mun villasukat on isot, eli ihan aiheesta etuliite on🙃
- etuliiteS_
kunparohkenis kirjoitti:
En kyllä raaski poistaa, mut en kyllä taida uskaltaa soittaakaan :/
jos S olisin niin textaisitko...?
- juksutatko.vain
etuliiteS_ kirjoitti:
MikäS ja mistä?
- Ohikulkupaikkamulle
etuliiteS_ kirjoitti:
Olitko torstaina S Sssä?
- etuliiteS_
Ohikulkupaikkamulle kirjoitti:
Olitko torstaina S Sssä?
Ehkä...en aivan varma päivästä...!?
- solozzo
Mitä teet numerolla jos et sitä koskaan käytä?
- pienetonympyrät
Eikö sulla ole muuta elämää?
- Hhääääh
Minkä etuliitteen?🤔
- etttäsemmosta
No se on se mikä alunpitäen olit mulle, mistä tää koko homma alunpitäen lähti liikkeelle. Olen tallennut sun numeron siis siten että ensin se sun "virkanimike" ja sun oikee nimi siinä perässä.
- eisiis-nappaa
etttäsemmosta kirjoitti:
No se on se mikä alunpitäen olit mulle, mistä tää koko homma alunpitäen lähti liikkeelle. Olen tallennut sun numeron siis siten että ensin se sun "virkanimike" ja sun oikee nimi siinä perässä.
"virkanimike" siis olisi. Mua on joskus puhuteltu Rovastiksi mutta en muista kenellekkään naiselle antaneeni Rovasti R..... nimeä itsestäni.
- odens-
etttäsemmosta kirjoitti:
Onko tämä virkanimike ollut pitkäänkin käytössä? Ts. kuinka pitkään olet ollut hänen kanssaan tekemisissä tuohon nimikkeeseen liittyen?
- etttäsemmosta
Noin vuoden verran olen hänet "tuntenut"
- odens-
etttäsemmosta kirjoitti:
Noin vuoden verran olen hänet "tuntenut"
Jaahas. Milloin näitte viimeksi?
- etttäsemmosta
Sillai et molemmat näki toisensa niiin syyskuun ekoja päiviä taisi olla.
- syksynalkua.oli
etttäsemmosta kirjoitti:
Sillai et molemmat näki toisensa niiin syyskuun ekoja päiviä taisi olla.
voisihan osuakkin, tarkkaan muista mutta sinnepäin.
- Minkäihmeen
etuliitteen? Sir vai Dame?
- Kaikkikääntyipäälaelleen
Ota huomenna yhteyttä.
- Selviäskötästä
En uskalla, vastaa sinä mitä tahansa viestillä tai soita ”anteeksi väärä nro”. Paikallisella pyörätiellä edelleen joku koirankusettaja kyttää.
- Kaikkikääntyipäälaelleen
Mitä sä pelkäät.
Toivotat hyvää viikonloppu☺
- PitkäsenPuljuukki
Kylä ihan ensin poistetaan ne Sun väärät tili(tyks'e)t. ;)
- tahto
Poista numero kokonaan, työt työnä.
- joskerransitätahdot
Annahan sitten jokin selvä tunniste jonka me kaksi vain tiedämme.
- Mesetiedetään
joskerransitätahdot kirjoitti:
Annahan sitten jokin selvä tunniste jonka me kaksi vain tiedämme.
Vain minä olen työstänyt sinua tästä porukasta.
- jalehmätlentää
No just höpön löpön.
- jalehmätlentää
Ja mitä tuo edes tarkoittaa "työstänyt". Ei me olla ainakaan mitään semmoista tehty.
- Minähän-se
Lähetä tekstari. Perille tulee niin höpistään 😊👍
- jookosttaaa
Lähetä sä ensin :)
- Minähän-se
jookosttaaa kirjoitti:
Lähetä sä ensin :)
...en mä kehtaa kun.. .jos oon väärä niin menee ihan väärään paikkaan. Vinkki siis - ootko S? 😊
- Minähän-se
Minähän-se kirjoitti:
...en mä kehtaa kun.. .jos oon väärä niin menee ihan väärään paikkaan. Vinkki siis - ootko S? 😊
Ja jopa oottaisin viestiä todella ilolla 👍😗
- vääräsiissinulle
Valitettavasti en ole S
- Minähän-se
No voi harmi...onnea sulle että löydät sen oikean. Mä toivoin jo mut toivo jatkuu... 👍😊
- vääräsiissinulle
Kiitos, sitä samaa sinulle :)
- Minähän-se
vääräsiissinulle kirjoitti:
Kiitos, sitä samaa sinulle :)
Kiitos - haastavaa ja ei varmaan koskana kehity mutta toivoa saa. Ihastuminen on välillä taivas ja perkele samassa paketissa. Teet hölmöjä, järki kieltää mutta tunne vie. Sille ei voi mitään. Jopa kaikki ei onnistu-tilanteet läpikäytynä tunne ei vaan häviä...
- Minähän-se
...eikä tarvii siis nroa muokata...
- DeeDeeVee
Ootko Dee
- Deevee
En ole Ee
- piäntäsäätöö
Jos sen plussan ottaa pois siitä 358:n edestä, niin se numero ei enää toimi.
- kahleet_
Minäkin osallistun arvailuun: oletko J?
- armeijantiedusteluunheti
Soitat Suojelupoliisille tai muille armeijan jämerille että tarvitset apuja!
- kammottavatasiat
Jos on surullinen olo niin on joo syytä soitella suojelupoliisille apuja ;:D
Vastaavat että: Suojelupoliisi, nimi ja mikä on hätänä nyt? - pplletämä
Poista kokonaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1193086
- 1162401
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin252141Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee231996Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41975Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2411964Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen1001616Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1051404- 711222
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1351116