Ethän sitte särje mun sydäntäni....

RakkausLupaus

...Rakkaimpani. <3

30

985

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yks.mies

Kuka olet?

• Vaimieheltä

Onko aloitus naiselta

• Eihänvarmaanteeniin

Miten rakastava ihminen voi särkeä rakkaansa sydämen? Eikös hän särje silloin myös omansa?

Öitä.

• injektoitu.pää

EI TULE PARISUHDETTA!!!

MUN UNELMA ON SAADA ERÄÄT PASKAT LAIN ETEEN. SE VIE TULEVAISUUTENI.

• rakkaimpasisydämen

Montako kertaa itse olet särkenyt?

• sellaista_

Ei osais.

• Oiniitäaikojaö

Ei ole enää olemassa sitä ihmistä..

• elimellistä

Kun toinen uskoo omaisuuttaan haltuusi niin siitä tulee pitää parempaa huolta kuin omastaan. Siksi kannattaa olla tekemisissä vain saman periaatteen todistetusti omaksuneiden kanssa. Parhainta on pitää huolta itsestään ja omaisuudestaan, jos vain kykyä riittää.

• Ovimies

Satu odottaa ovella vai menikö jo saunaan?

• josootvieläjäljellä

se riippuu susta! ;D

• Satu81

Sadusta riippuu

• injektoitu.pää

MENKÄÄ POIS!!!!

• vastaan

En koskaan tekisi niin, päinvastoin korjaan, jos on joskus särkynyt..

• Myöhäistä

Kerran rikkimennyttä on vaikea ehjätä uudelleen.

• naiselta

Sinä särjit jo mitä hyötyä sinulle oli siitä sitä en koskaan tule ymmärtämään enkä unohtamaan

• kauansitten

Sinä olet sen särkenyt monta kertaa tai ehkä et ole edes ollut kiinnostunut. Haluatko jutella jos nähdään kohta.

• Kovasti

Haluaisin

• sanonpahanvaa

Taitaa olla myöhäistä ja onkin täällä vastaillaan puolestani kiusa se on pienikin kiusa

• tulkintani

Sitäpaitsi et minun kanssani halunnut koskaan puhua menit karkuun tänne palstalle mieluimmin puhumaan tuntemattomien kanssa minun

• Voihyväisä
        sanonpahanvaa kirjoitti:

Taitaa olla myöhäistä ja onkin täällä vastaillaan puolestani kiusa se on pienikin kiusa

?? Mistä sinä tiedät ketkä tuossa puhuu. Tuskin tietävät itsekään. Näitä sekopäätunnistajia palsta täynnä.

• yksinkinpärjää
        Kovasti kirjoitti:

Haluaisin

Jos kerran ajattelet niin sinun pitää ottaa yhteyttä. Ei ole mahdollista enää siellä paikassa missä tapahtui paljon ahdistusta aiheuttavia tilanteita. Vanhassa paikassa on huono karma.

• helpottaisiujoja

Ajattelin että tytöt voisivat auttaa ujoja poikia jotka eivät uskalla puhua ollenkaan joidenkin kaunotartyttöjen kanssa:

Pitäisi rohkaista niitä ujoja poikia puhumaan jotain. Sanomalla että ei meitä tarvitse pelätä eikä ujostella.

• Haalia ja vaalia pitää sisintäin ain 🙂

• Wakeupcall

Kaikki on turhaa, niin turhaa tämäkin. Menkää sateeseen ja nostakaa päänne kohti taivasta. Pisarat herättävät teidät unestanne! Hyvää viikonloppua!

• enhyväksy

Ei yhteydenottoa sellaiselta jonka kanssa ei ole ollut koskaan missään tekemisissä.

• Kunketjualukee

Niin on vaikea ymmärtää miten ihmisten mieli voi tehdä sellaiset tepposet että kuvitellaan muka tuntevansa kenen kanssa puhuu. Käsittämätöntä.

• Mahtaakohan

Merkitä täällä mitään, vellihousut tappelee ketjussa täyttä päätä. Omg.

• Lupaus

En särje. Sen lupaan.

• Sullejust

Ootko sinä hän, rakkauspakkaus? En särje vaan ehjään kaiken rikkinäisen, mikäli kyvyt siihen riittää?

• Hyvätihmiset

Mitä te höpöjä täällä väännätte vieraille ihmisille, kertokaa nuo sille omalle ihmisellenne, vai oletteko puhumattomia hänen suuntaansa ja kertoilette satuja vain nettipalstalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä

"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan
      Maailman menoa
      0
      3570
    2. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      43
      3151
    3. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      56
      2887
    4. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      34
      2768
    5. 4,5 promillee

Aika rajut lukemat joku eilen puhaltanut.
      Suomussalmi
      16
      2688
    6. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2560
    7. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      44
      2200
    8. Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"

"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h
      Maailman menoa
      26
      2065
    9. Voiku saisi sen sun

Rakkauden kokea. Tykkään susta niin paljon edelleen.
      Ikävä
      42
      1965
    10. Olitpa ikävän

Kylmä eilen. Miksi ihmeessä?
      Ikävä
      45
      1749
    Aihe