Ethän sitte särje mun sydäntäni....

RakkausLupaus

...Rakkaimpani. <3

30

996

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yks.mies

      Kuka olet?

    • Vaimieheltä

      Onko aloitus naiselta

    • Eihänvarmaanteeniin

      Miten rakastava ihminen voi särkeä rakkaansa sydämen? Eikös hän särje silloin myös omansa?

      Öitä.

    • injektoitu.pää

      EI TULE PARISUHDETTA!!!

      MUN UNELMA ON SAADA ERÄÄT PASKAT LAIN ETEEN. SE VIE TULEVAISUUTENI.

    • rakkaimpasisydämen

      Montako kertaa itse olet särkenyt?

    • sellaista_

      Ei osais.

    • Oiniitäaikojaö

      Ei ole enää olemassa sitä ihmistä..

    • elimellistä

      Kun toinen uskoo omaisuuttaan haltuusi niin siitä tulee pitää parempaa huolta kuin omastaan. Siksi kannattaa olla tekemisissä vain saman periaatteen todistetusti omaksuneiden kanssa. Parhainta on pitää huolta itsestään ja omaisuudestaan, jos vain kykyä riittää.

    • Ovimies

      Satu odottaa ovella vai menikö jo saunaan?

    • josootvieläjäljellä

      se riippuu susta! ;D

    • Satu81

      Sadusta riippuu

    • injektoitu.pää

      MENKÄÄ POIS!!!!

    • vastaan

      En koskaan tekisi niin, päinvastoin korjaan, jos on joskus särkynyt..

    • Myöhäistä

      Kerran rikkimennyttä on vaikea ehjätä uudelleen.

    • naiselta

      Sinä särjit jo mitä hyötyä sinulle oli siitä sitä en koskaan tule ymmärtämään enkä unohtamaan

    • kauansitten

      Sinä olet sen särkenyt monta kertaa tai ehkä et ole edes ollut kiinnostunut. Haluatko jutella jos nähdään kohta.

      • Kovasti

        Haluaisin


      • sanonpahanvaa

        Taitaa olla myöhäistä ja onkin täällä vastaillaan puolestani kiusa se on pienikin kiusa


      • tulkintani

        Sitäpaitsi et minun kanssani halunnut koskaan puhua menit karkuun tänne palstalle mieluimmin puhumaan tuntemattomien kanssa minun


      • Voihyväisä
        sanonpahanvaa kirjoitti:

        Taitaa olla myöhäistä ja onkin täällä vastaillaan puolestani kiusa se on pienikin kiusa

        ?? Mistä sinä tiedät ketkä tuossa puhuu. Tuskin tietävät itsekään. Näitä sekopäätunnistajia palsta täynnä.


      • yksinkinpärjää
        Kovasti kirjoitti:

        Haluaisin

        Jos kerran ajattelet niin sinun pitää ottaa yhteyttä. Ei ole mahdollista enää siellä paikassa missä tapahtui paljon ahdistusta aiheuttavia tilanteita. Vanhassa paikassa on huono karma.


    • helpottaisiujoja

      Ajattelin että tytöt voisivat auttaa ujoja poikia jotka eivät uskalla puhua ollenkaan joidenkin kaunotartyttöjen kanssa:

      Pitäisi rohkaista niitä ujoja poikia puhumaan jotain. Sanomalla että ei meitä tarvitse pelätä eikä ujostella.

    • Haalia ja vaalia pitää sisintäin ain 🙂

    • Wakeupcall

      Kaikki on turhaa, niin turhaa tämäkin. Menkää sateeseen ja nostakaa päänne kohti taivasta. Pisarat herättävät teidät unestanne! Hyvää viikonloppua!

      • enhyväksy

        Ei yhteydenottoa sellaiselta jonka kanssa ei ole ollut koskaan missään tekemisissä.


    • Kunketjualukee

      Niin on vaikea ymmärtää miten ihmisten mieli voi tehdä sellaiset tepposet että kuvitellaan muka tuntevansa kenen kanssa puhuu. Käsittämätöntä.

    • Mahtaakohan

      Merkitä täällä mitään, vellihousut tappelee ketjussa täyttä päätä. Omg.

    • Lupaus

      En särje. Sen lupaan.

    • Sullejust

      Ootko sinä hän, rakkauspakkaus? En särje vaan ehjään kaiken rikkinäisen, mikäli kyvyt siihen riittää?

      • Hyvätihmiset

        Mitä te höpöjä täällä väännätte vieraille ihmisille, kertokaa nuo sille omalle ihmisellenne, vai oletteko puhumattomia hänen suuntaansa ja kertoilette satuja vain nettipalstalla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      932
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      877
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      770
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe