Kohtaamisemme

Hattutyttö

Olisin jostain syystä joutunut tekemisiin kanssasi. Katsoisin sua suoraan silmiisi, kun huomasin sun tulevan lähemmäksi. Ihanat sinivihreä silmäsi! Ottaisin sut syleilyyni. Pitäisin tiukasti kiinni pitkään. Aluksi en varmaan saisi edes puhuttua mitään, mutta sinä tunnet mitä ajattelen. Kauhean pitkä kaipaus ja epätoivo on hetkessä poissa. Sinä olisit myös kaivannut kovasti, mutta puskenut kaikki tunteet työntekoon. Oppinut olemaan yksin. Et olisi aikoihin uskonut enää meihin, koska olen ollut hiljaa. Mutta nyt olisi meidän aika.
Olemme molemmat uhranneet onnemme toisten vuoksi, koska rakastamme lähimmäisiämme. Olemme huomanneet kuitenkin, ettemme voi olla erossa toisistamme, sillä molemmat olemme levottomia, surullisia ja tyhjiä ollessamme erossa toisistamme.
Sinä kertoisit, että tunteesi ovat pysyneet samana, niin kuin minullakin. Olisit tuntenut ajatukseni ja olisit ajatellut minua aamuin illoin.
Olet toivonut näkeväsi, luullut nähneesi minut monesti ja se onkin ollut joku toinen.
Kertoisit nähneesi unia meistä, niin kuin minäkin. Samoja unia. Emme pääsisi enää irti toisistamme koko päivänä. Puhuimme kaiken läpi.Olisimme hyvin iloisia ja maailman onnellisimpia.

Sitten herään tähän hetkeen. Ilma on harmaa ulkona. Olipas ihana uni.

16

585

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KätevästiKerrottu

...Ja niin värisokea Satu-Täti heräs taas päikkäreiltään, ja tipahti Läski-Pallona takasin todellisuuteen. Kaatopaikan Sammakon sijaistajaks. ;)

• Hattutyttö

Hahaha, juuh :D

• munakastäti

Ap on harhoissaan jo niin syvällä, ettei se edes tajua kun vittuillaan, mutta kertoohan tuo vitsejä itselleen joka päivä nikkiensä perhetapaamisissa...

• KätevästiKerrottu
        Hattutyttö kirjoitti:

Hahaha, juuh :D

Tulipalopakkasella on riskinsä. Varsinkin Sun lisäämien hash-tagien kanssa.
        Tänään alkaa se Sunki paskominen. Vieläkö naurattaa? ;)

• munakastäti kirjoitti:

Ap on harhoissaan jo niin syvällä, ettei se edes tajua kun vittuillaan, mutta kertoohan tuo vitsejä itselleen joka päivä nikkiensä perhetapaamisissa...

Ja sinä olet niin tyhmä, ettet edes erota keskustelijoita
        toisistaan, vaan valut harmaan kiusaajamassan mukana
        haukkumassa milloin mitäkin puuta!

Kannattaako edes osallistua keskusteluun/ saati haukkua ,
        jos ei edes osaa kohdistaa sanojaan oikein?
        Miten mahtaa olla.

• Hattutyttö

En minä provosoida tuollaisesta :) Voit yrittää rauhassa.

• KätevästiKerrottu

Ei tää oo mitään provosotimista. Sottimista vaan, sulle. Loppuelämäks. Kiva tulevaisuus sulla, Valtion hoidokkina ja holhokkina. Sopii sulle paljon paremmin , ku murskattu Tori-nenä senkin kantajalle. ; )

• HatutonMies

Eikö me jo hyvästelty toisemme?

• Kyllä nuoruuden rakkauteni, "puolijohdemies", me hyvästelimme jo toisemme.
        Mutta kun aloitus ei ole minulta.

Kerroit IRL, että sinulla on nyt hyvä elämä, jonkun uuden naisen kanssa. Olit muuttanut Ouluun.

Ja minä kerroin taas, kuinka arvostan rohkeuttasi, rehellisyyttäsi, suoruuttasi ja ystävällisyyttäsi.

Kun ottaa huomioon vakaan ja ystävällisen perusluonteesi, ei ole ihme,
        että Sinusta on tehty niin monen ihmisen esimies.

T: Ei-ap.

P.S. Niin, sinulla on sellaiset, lempeät HARMAANVIHREÄT silmät. Onhan sukusi Lapista.

• Hattutyttö

Ei olla hyvästelty toisiamme

• Niin sinä nimimerkki "Hattutyttö" et ole hyvästellyt "omaasi" eli
        omaa kaivattuasi.

Käytätkö kenties myös nimimerkkiä "Haluaisin tietää" ? HT?

• Elluhalloyb

Ihan kuin mulle....
      Omin....☔💧🌨❤🍀😂

• MitäsMeKatSasTAjat

Ap Valahtaa, ku Brasilialainen Sammakko harmaine hiirulaisineen. ;)

• Naiseltaeräältä

Kiva uni. Voisin itsekin nähdä samanlaisen.
      En tiedä miksi täällä pitää vittuilla toisille. Kai se on kun ei uskalleta vittuilla päin naamaa niin täällä on sitten helppo huudella tuntemattomana.

• Hattutyttö

Mä toivon sulle ihan kaikkee parasta. Ja se parashan olisin minä, mutta ehkä kasvamme vielä paremmiksi..katsotaan, katsotaan. Onneksi malttia riittää.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      591
      5838
    2. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      86
      3633
    3. Yleltä tiukka nootti Sohvaperunat-sarjan tyypeistä: "Halutessaan ja tapauskohtaisesti harkiten..."

Näin "Sohvis-julkkiksia" suojellaan! Toisaalta ovathan nämä ihmiset itse lähteneet mukaan reality-ohjelmaan. Että mitä m
      Sohvaperunat
      43
      2049
    4. 17-vuotiasta lukiolaispoikaa epäillään perheenisän murhasta Pyhtäällä

Perheenisä löytyi kuolleena kotipihastaan loppuvuonna 2023 Heinlahdesta Myyrynmäeltä. Poliisi epäilee murhasta kotkalais
      Kotka
      38
      1756
    5. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      149
      1706
    6. Janne Kataja uudessa elämäntilanteessa - Vauva tuli, tyttäret jo teini-iässä: "On jo vähän..."

Janne Kataja on uudessa elämäntilanteessa, 44-vuotiaana hän tuli kolmatta kertaa isäksi. Tyttäret edellisestä liitosta
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1453
    7. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      83
      1404
    8. Kaksoisliekki-ihmiset

Kun olette tavanneet kaksoisliekkinne, miltä se on tuntunut? Ole tosi utelias tietämään.
      Ikävä
      201
      1254
    9. Olet mun herkkä kohta

Vaikutuksesi minuun on valtava. Käsitätköhän miten paljon tunnen takiasi? Miten paljon elämäni on muuttunut sen jälkeen
      Ikävä
      59
      1211
    10. Milloin olette tavanneet ekaa kertaa?

Ap vastaa: Viime keväänä maalis/huhtikuun vaihteessa se varmaan oli.
      Ikävä
      77
      1154
    Aihe