Majoitus NY:sta / lähistöltä

Kaupoi

Suunnitelmissa n kolmen viikon matka länsirannikolle. 4-henkinen oerhe, ni kustannuksia syntyy.. nyt tsekkaillut NY majoituksia, ja näyttäis siltä, että heinäkuussa jopa 2-tähden alle 6 arvotelun saaneet hotellit on sen 200€ / yö. Onko näin, vai löytyykö jostain inhimillisen matkan päästä ”järkevän” hintaisia majoituksia? Hotellissa ollaan tasan nukkumassa, niin niistä ”upeista” maisemista tahi huoneen seinistä ei tule Euroopassa koskaan maksettua yli satasta / vrk.

5

171

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaupoi

      ...niin siis itärannikolle :D

    • Käynyt

      Itä- tai länsirannikko, onko se niin tarkkaa? :)

      New Yorkissa hotellien hinnat ovat korkeita. Kun otetaan huomioon matkustamiseen tärväytynyt aika, niin itse otan kyllä siitä huolimatta huoneen Manhattanilta. Asiasta on muutama hyvä video Wolters World You Tube kanavalla.

      https://youtu.be/8bALHJauF0s

      Hinnat myös joustavat kysynnän mukaan ja sopivalla ajoituksella saa huomattavia alennuksia. Lasten kanssa reissatessa en menisi perinteiselle turistialueelle Times Squaren lähelle, van joko Upper West Sidelle tai jopa lähemmäs Manhattanin eteläkärkeä.

      Kun Manhattanin ja ehkä myös mahdolliset Brooklynin sekä Bronxin kohteet on käyty, ottaisin auton alle ja lähtisin pois New Yorkista.

      • Kaupoi

        Kiitti vinkeistä! Joo noi majoitushinnat on sitä luokkaa et ei tuu heinäkuussa mentyä.


    • Metrollapääsee

      Pois Manhattanilta metroradan varteen,hotellihinnat puolittuu ja kuitenkin liikkuminen on helppoa.Viimeksi oltiin Queensissa,hyvä hotelli alle 100 taalaa yö ja metrolla Manhattanille 20 min.

      • Käynyt

        Annatko myös hotellin nimen. Olen tähän asti aina ollut Manhattanilla, mutta ihan vertailun vuoksi olisi kiva nähdä muiden vaihtoehtoja.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3673
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      166
      2287
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      1999
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1874
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      398
      1286
    6. 80
      1205
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      135
      1094
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1020
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      980
    Aihe