Eli ketkä on mielestänne parhaimman näköisiä hiihtäjiä? Omasta mielestä Julia on aika nätti ja samoin Mannisen Pirjo, sillä on aika kiva peppu.
Parhaimman näköiset naishiihtäjät
27
8265
Vastaukset
- ylitse
muiden....Galina Kulakova....aivan ihanan kaunis nainen....varsinkin jos oli parta ajettu.....
- Petzschner
Evi Sachenbacherin nätistä ja herttaisista
kasvoista ja kiinteästä pepusta..On Claudia
Kuenzelkin ihan OK..
Suomalaisista Pirjo Manninen on hot..
Kuitunen ja muut huumehiihtäjät on rumia.- Iceman
on kyllä nätti ja tiukka pakkaus.
- tukkoon
Lapin polttaja
- Harald
tukkoon kirjoitti:
Lapin polttaja
sielä vinkuu???
- eeroja
Se jaksaa aina hymyillä, vaikka ei pärjäisikään.
- Pena
mitään sivuja mistä löytyisi kuvia hiihtäjistä??
- lyly
mertsi kirjoitti:
http://www.nrk.no/sport/ski/4521165.html
Niin alkaa suksi suihkimaan.ihan kuin jarmila ennevanhaan
- sellua
Kyllä paras kroppa on norjan arnold scwarzeneggerillä. hihihihhiih
- assi
Kukas hän sitten on?
- Mark78
assi kirjoitti:
Kukas hän sitten on?
Björgenhän se on, ainakin lihaksista päätellen, tuskin norjasta löytyy isompaa miestä. =)
- Jussi.
Kyllä vaan Milla Jauho/Saari on ylivoimainen ykkönen! Näin viime kesänä livenä ihan vierestä kun oli tuote-esittelijänä tiukoissa caprihousuissa (stringit näytti olevan alla..) ja paidassa. Oli kyllä 10 peppu ja muutenkin nami...
- Günther
Peter Schlickenrieder on söpöin hiihtäjä maailmassa, nam nam! Der schönste sache in der welt, jaaah!
- j.jussi W-T
Mona-Liisa Malvalehto,sillä hän paljon kauniimpi kuin Julia.
- hiihtäjä
ainaskin mun mielestä parhaimman näköinen. Näin vanhana osaa antaa arvoa jo naisen kauneudelle.
- Hiihtelijä
Aikalailla samanlainen lista taitaa olla eli Evi Sachenbacher, Julia Tschepalova ja suomalaisista Pirjo Manninen. Ja sitten on yksi saksalainen naisampumahiihtäjä, joka taisi voittaa joskus maailmanmestaruuden. Nimi ei muistu nyt mieleen, mutta palaillaan asiaan, jos muistuu...
- juuh
ehdottomasti ja tuleva mm tulavaisuudessa
- otto.
Hiihtoasut tekevät monista hiihtäjänaisista viehättäviä, mutta kyllä nuo Julija ja Evi ovat viehättäviä ilman niitäkin.
- jallu
ovat kauniita Ruotsin voittoisat sprinttitytötkin.
- j.jussi W-T
Rosa-Maria Malvalehto.
- Nimetön
Vaikka hiihtoa rakastankin, niin hiihto on lajina hieman epäeroottinen, koska urheilijoilla on siinä niin paljon päällä vaatetta. Se samalla vaikeuttaa myös hiihtäjien ulkonäön arvostelua.
Suosikkejani ei maajoukkuetason hiihtäjistä oli Hollolan Urheilijoiden Marjo Niittyviita. Hänellä on käsittääkseni ollut oma mallitoimistokin ja poseerasipa hän vuonna 1999 Seiskan tähtityttönä. Hyvä on myös Suomen Robinsonissa esiintynyt Heidi Moilanen.
Ampumahiihtopuolelta kauniita ovat Saksan Katrin Apel ja Norjan Gun-Margit Andreassen. - Anonyymi00026
Ennen oli rotevia naishiihtäjiä. Marja Liisa Hämäläinenj ja Galina Munakova ja muutama muu.
- Anonyymi00027
Johanna Matintalo = upean naisellisen pyöreät kasvonpiirteet ja upeat silmät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit765900KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2774786Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202598Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei282503Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT881557Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro151439- 1051367
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1281316seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1081274Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191231