Millainen on Meskussa tarjonta?
Löytyykö hyviä naisia ?
MESKUN NAISET
7
832
Vastaukset
- jaatoimiivielä
Onko Mesku vielä toiminnassa? Luulin sen jo lopettaneen, kun on näyttänyt kuolleelta koko kiinteistö jo pitkään. Kannattaskohan panostaa vähän imagoon ja muutenkin ko. yritystä nostaa.
- 9090
Sellaista porukkaa kun paikkakin.
Aivan räkis koko mesta.
Kulje ohi jatkossakin.- Ohikulkeva
Juurikin näin.
- rahankyttääjiä
Jos tykkää takki auki ja matti kukkarossa olevista niin tämä on juuri sopiva paikka(yksi niistä) löytää sellaisia elämänkoululaisia.Tuoppi tai siideri on osa jokapäiväistä elämää.
Osaavat kaikesta kaiken, vaikka todellisuus on jotain aivan muuta.
Juu ei kiitos ollenkaan. - Ihastunut
On siellä viikonloppusin yksi helmi.Satunnaisesti voi törmätä useampaankin.
- PöhnäPäälleJaHietPainima
Tanssi ja painiravintola Mesku.
- Einarii
Tanssi- ja taisteluravintola Mesku.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1197041KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4046753Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei693413Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521302976Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1092564Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään432124- 1251864
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro211727Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821397- 741287