pahvia keulaan ja äkkiä.

jokos kaikki skoda papat ovat laittaneet pahvia skodan keulaan että saatte edes vähän lämpöä hyttiin? ulkolämpötila on pudonnut jo 10 lämpöasteeseen.

22

478

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Teera.Velenius

      Miljoona miljoona miljoona takaisinkutsua. Tuoksua tuoksua tuoksua trollauksen.

      • Kyykynpää

        Skeidoissa haisoo vain jenkemi ja mahorkka sekä ihan vaan home.


    • kylmä.iglu

      skoda arvioitiin talvitestissä kelvottomaksi talviautoksi juurikin heikon lämmityslaitteensa vuoksi.

      • skodat.seisomaan

        Ihan loogista tuo on, kun tietää, että skoda on pellolle tarkoitettu pössötin vesivarastoineen.
        Talvellahan skodalla ei ole tarkoitus pompotella ollenkaan.
        Eihän ne nauriit ja kaalit talvella kasva.


    • lennä.kuuhun.pahvipää

      Kuules nyt luonnevikainen trolli. Ei ole Skodan vika, jos Tohjotan laadunvalvonta tökkii.

    • ruosteenkuningas

      enemmän olisin huolissani skodan nopeasta ruostumisesta. se että skoda ei lämpene pakkasilla niin on vain pukeutumiskysymys.

      • sinetöit.kohtalosi

        Kun kirjoitat toisen viestin nimimerkillä Toyotahybrid1 ja toisen viestin nimellä ruostekuningas, niin sehän juurikin käy yksiin sen kanssa, että Tojo nimenomaan on se ruostekuningas.


    • skodajulli

      Mikäköhän toi Holisti luulee itse olevansa? Taitaa olla luulot kaukana todellisuudesta.

    • Kolmekakaraajarakki

      Kun talvipyörät alle, samalla myös auton nokka peittoon. Lämpöä kyllä riittää ilmankin vaan nopeammin kone lämpenee ja ennenkaikkea jäähdyttimiin ei kerry turhaa sontaa. Pätee kaikkiin merkkeihin.

    • veeddoo

      Minkä skodan keulassa aloittaja roikkuu?

    • 65546546

      F30 BMW kaipasi myös maskisuojaa. Kone ei ilman sitä lämmennyt työmatkalla (25km josta puolet 100km/h) normaalilämpöiseksi. VAG 2L diesel kyllä lämpenee samassa ajossa.

    • TaaviO

      Ovista voi ottaa ovipahvit maskisuojaksi. Yksi ensin ja kun se hajoaa niin on vielä varaovipahvi olemassa.

      • eikös skodista ovipahvit mätäne ja homehdu melko uutena...?


    • sssssssssssss

      Muistakaa ajoissa laittaa ne pahvit

      • Sarkasmi.sakari

        Laitoin kamoissa pahvit erehdyksessä Toyotaan.

        Ja se on fakta.


    • ToijjotaKuningas

      Mulla rupee seisoon kun tavaan näitä leperryksiänne.

      • Sarkasmi.sakari

        Parhaamme koitetaan.

        Ja se on fakta.


    • Jeppe.Lahti

      Voi noita idän ihmeitä, skoda oikein itäautojen kunkku.

      • vuotaakinkuinseula

        Sokotaa jotkut lämmittää kamiinalla. Ainoa tapa saada sokota oikeasti lämpimäksi pakkasilla.


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      543
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      182
      401
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    Aihe