ruosteongelmia skodissa

Toyota_Hybrid1

alkoiko skodissa nämä pahat ruosteongelmat vuosimallista 2003, ainakin 5 vuotta vanhat skodat kukkivat jo todella pahasti.

19

471

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anjovisallerginen

      Noin kovasti ottaa holistin luonteen pälle, kun Toybota tekee takaisinkutsun miljoonille, miljoonille autoille.

      • mitäs pahaa takaisinkutsussa olisi, oma mielipiteesi? hyvä vain että auto laitetaan ilmaiseksi kuntoon jos pientäkin löytyy. enemmän olen huolestunut miksei skoda takaisinkutsu ruostesuojaukseen...


      • Eke.Vepsäläinen

        Sehän osoittaa vastuullisuutta kun laitetaan pienetkin viat ja puutteet kuntoon. Skeidatehtaalle ja skeidaorganisaatiolle tällainen on täysin vierasta ja skeidaajat jätetään yksin ongelmien, vikojen ja puutteiden kanssa. Siksi skodissa onkin lukuisia ja lukemattomia vikoja ja propleemia


      • Anjovisallerginen
        Eke.Vepsäläinen kirjoitti:

        Sehän osoittaa vastuullisuutta kun laitetaan pienetkin viat ja puutteet kuntoon. Skeidatehtaalle ja skeidaorganisaatiolle tällainen on täysin vierasta ja skeidaajat jätetään yksin ongelmien, vikojen ja puutteiden kanssa. Siksi skodissa onkin lukuisia ja lukemattomia vikoja ja propleemia

        Laita vielä yksi vastaus kolmannella nimimerkillä ja anna lisää peukkuja itsellesi.

        Pientähän se toki on, jos hypriidi himmaa itsekseen keskelle moottoritietä . . . Ja pientähän se on kun 2,4 miljoona autoa kutsutaan tarkistukseen.

        PS Skoda on huonompi ruostumaan kuin Auris. Siitä löytyy ihan oikeaa tietoa.


      • idän_ihmeet_skeidat
        Anjovisallerginen kirjoitti:

        Laita vielä yksi vastaus kolmannella nimimerkillä ja anna lisää peukkuja itsellesi.

        Pientähän se toki on, jos hypriidi himmaa itsekseen keskelle moottoritietä . . . Ja pientähän se on kun 2,4 miljoona autoa kutsutaan tarkistukseen.

        PS Skoda on huonompi ruostumaan kuin Auris. Siitä löytyy ihan oikeaa tietoa.

        Skodien myyntimäärät ovat pieni kärpäsenpaska Toyotan myyntimäärien rinnalla,maailmassa siitä nähdään, että Toyotaan luotetaan, eikä suotta. 90-luvun toyotatkin vielä yleensä täysin ruosteettomia, 2 vuotta vanha skeida taavi jo kukkii ainakin takaboksin luukun yläosasta, rumia ruostekukkasia. Itälaatu nääs on tasaista, ei vahingossakaan satu kohdalleen. Iso maa, isot toleranssit.


      • KeksiUuttaVälillä
        idän_ihmeet_skeidat kirjoitti:

        Skodien myyntimäärät ovat pieni kärpäsenpaska Toyotan myyntimäärien rinnalla,maailmassa siitä nähdään, että Toyotaan luotetaan, eikä suotta. 90-luvun toyotatkin vielä yleensä täysin ruosteettomia, 2 vuotta vanha skeida taavi jo kukkii ainakin takaboksin luukun yläosasta, rumia ruostekukkasia. Itälaatu nääs on tasaista, ei vahingossakaan satu kohdalleen. Iso maa, isot toleranssit.

        Ruosyeetonta Toyotaa ei ole olemassakaan. Ne ruostuu jo 22tkm ajolla huonoon kuntoon. Pohja kukkii kauttaaltaan ja jarrukilvet reikiä täynnä.


    • skodatäynnävettä

      Pitää paikkansa ja nämä itäkioskit palataan aikaisessa vaiheessa. Muutaman vuoden vanhojen okujenkin takaluukun yläosat kukkivat jo hävettävän rumasti.

    • Otemporaomores

      Ojalan laskuopin mukaan vuoden 2003 auto on viisitoistavuotias, ei viisi.

    • kauhea ruosteongelma skodissa. itsellänikin 2017 vuosimallin octavia ja helmat putoamispisteessä ja ovissa ruoste pullahtelee oikein kauniisti maalin alta.

    • vag.paskaa
    • hönöt.katsokaas.mallia
    • Sarkasmi.sakari

      Miten voi olla kaikki ruosteessa, paskassa ja kusessa?

      Koska Skoda on skeida. Ei kelpaa edes asunnottomille yöpymiseen. Mieluummin yö ojan pohjalla, kuin Skodassa, totesi eräskin jo viidettä vuotta katuja mittaillut laitapuolenkulkija.

      ja tämä on fakta.

    • Simply.Clever

      eipä skodaa kukaan täysjärkinen ostakkaan, pummeille ja firmoille leasing käytössä kaikki skeidat, ei kukaan vuodessa ruostuvaa skeidaa halua riesakseen. se on simply clever.

      • skodajulli

        Firmat luovat kuitenkin uusia työpaikkoja. Kiinnostaako työnteko?


    • Aa_a

      Tosi pahan pisti, vetää hiljaiseksi:)

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      543
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      182
      401
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    Aihe