Minua kohtaan , en ymmärrä sinua???
Me ei varmaan edes nähdä enää koskaan..
Mies miksi käyttäydyt niin ristiriitaisesti ?
48
1224
Vastaukset
- 333
Koska sinäkin käyttäydyt samalla tavalla.
- Ap_
Et ole hän. Etkä tiedä meistä oikeesti mitään. Oot joku nainen.
- tyttöjenseikkailujaunis
Minua oikeasti pelottaa sellainenkin että jos näen tyttöjä unessa ja sitten mitä tekevät :D
Hauskoja unia mutta jos ei uskalla nukkuakaan sitten. Oletko sinä aloittaja ns. "VARATTU" ihminen?
Josko ristiriitainen käytös johtuu siitä,
että ihastuksesi haluaisi lähestyä sinua,
muttei katso voivansa, koska olet varattu.
Vai onko ihastuksesi ihastunut moneen ihmiseen yhtä aikaa,
eikä oikein osaa päättää ketä lähestyisi, ja kenet pitäisi loitolla?
Ja tarkoittaako jälkimmäinen vaihtoehto perimmiltään sitä,
että ihastuksesi jakaa tunteensa useamman kesken, koska ei
oikeasti halua lähelleen ketään.- Satu71
Olet Satu77 siksi
- Sitähän_se_kaikki_on
En ole Satu77.
- hyvääyötä
En usko näkemiseen.
Samanlaista sahaamista kuin silloinkin.
Tunteet vetivät aiemmin tänne.
Se tuska ja kipu oli aikoinaan helvetinmoinen. Mielikuvissani ajattelin,että voisimme tutustua ja ehkä ystävystyäkin.
Kasvukivut ja luopuminen ovat tänään matkakumppaneitani.- Vinkkejä
Tänään näin ja huomenna noin...? On offit on kuluttavia jotenkin epävakaata menoa mutta jos kyse on siitä ettei kumpikaan saa suuta auki, ehkä vois vähän yrittää...
- Sitähän_se_kaikki_on
Harmi että oli sinulle vain mielikuvia..
Minulle kaikki merkitsi enemmän..
Nyt minä olen se tuskan ja kivun kantaja.. - hyvääyötä
Omalta kohdaltani suren että koskaan tulin palstalle. Olen tuhlannut niin paljon aikaa. Ja olen ollut valmis puhumaan jo vuosia sitten. Se on vain yksinään vaikeaa jollei ole yhteystietoja. Kaikesta jää kusetettu olo. Impulsiivisuus ja epävakaus eivät ole luonteenpiirteitäni,mutta tilanne muuttui sellaiseksi pitkän ajan kuluessa.
Ja kyllä minä yritin. Se ei vain riittänyt enkä enää näe mitään syytä jatkaa. - Oomitäoot
hyvääyötä kirjoitti:
Omalta kohdaltani suren että koskaan tulin palstalle. Olen tuhlannut niin paljon aikaa. Ja olen ollut valmis puhumaan jo vuosia sitten. Se on vain yksinään vaikeaa jollei ole yhteystietoja. Kaikesta jää kusetettu olo. Impulsiivisuus ja epävakaus eivät ole luonteenpiirteitäni,mutta tilanne muuttui sellaiseksi pitkän ajan kuluessa.
Ja kyllä minä yritin. Se ei vain riittänyt enkä enää näe mitään syytä jatkaa.Ehkä tuossa kysyttiin oliko on offia vaiko loppui ko ennen kuin alkoikaan, ketään ei täällä omakehu kiinnosta
- TiedähänTämä
Miksi luulet ettei enää nähtäis? Aivan varmasti törmätään vielä. Käyttäydyn ristiriitaisesti vain, koska sinulla on minuun niin suuri vaikutus. Anna minulle aikaa niin asiat selviävät ennen pitkää.
- hiljaisuupuuttuu
sellaiset yllättävät törmäämiset ovat ihan ei kiitos, en ajattele keneenkään tutustumista, aika tuskin auttaa mitään, liikaa ihmisiä osallistumassa ties miten, en ole koskaan pitänyt sellaisesta, yksityisasiat eivät kuulu "kaikille"
- kouluakkaanollu
hiljaisuupuuttuu kirjoitti:
sellaiset yllättävät törmäämiset ovat ihan ei kiitos, en ajattele keneenkään tutustumista, aika tuskin auttaa mitään, liikaa ihmisiä osallistumassa ties miten, en ole koskaan pitänyt sellaisesta, yksityisasiat eivät kuulu "kaikille"
En muita ihmisiä halunnut osallistuvan ja siksi kaikki meni puhumatta. Jorpakon viereinen mäennyppylä on nähty, mutta pari muuta näkemättä.
Minulla ei nyt ole "antaa sinulle aikaa". Haluan nämä meidän välisemme kiistamme pois mieltäni painamasta. Kun välit on sovittu, on täysin yhdentekevää törmäämmekö missään enää - koskaan, näytteille asettaja Messuilla 2019.
- Sitähän_se_kaikki_on
Se näkemättömyys ei ole minusta riippuvaa..
Toivoisin että näkisimme vielä..
Jos olisit oikeasti hän ja pyytäisit aikaa niin sekin olisi ok..
Nämä muut 3 vastausta eivät ole minulta.
- Melkoikävää
Hanki nyt se kysymyksesi vastaus jo, ja katso miestä, jota ymmärrät.
- Sitähän_se_kaikki_on
Helvetin ikävää..
Miehet on marsista ja naiset Venuksesta.
Yritä siinä sitten aina ymmärtää.. Sitähän_se_kaikki_on kirjoitti:
Helvetin ikävää..
Miehet on marsista ja naiset Venuksesta.
Yritä siinä sitten aina ymmärtää.."Helvetin?" Hyh-hyh!
Pitäisiköhän sinut ilmoittaa ylläpidolle asiattomasta kielenkäytöstä.
- EräsTauno
Oletko varattu nainen nimeltä Martta? M nainen
- Deemies
Olen Pekka en T mies en ole D mied
- asdasdloloolonössööh
Tunteita, mutta en uskalla heittäytyä rakkauteen. :)))
Kukaan ei vaadi sinua heittäytymään rakkauteen, selvitetään nyt vain ne välimme "Korjausrakentaja 2019" - messuilla näytteilleasettaja!
- Sitähän_se_kaikki_on
Jotenkin minusta tuo ei ole yhtään hauskaa..
- yksinhyväolla
Eiköhän tää kaikki nyt ollut tässä. Kaikenlaiset kaipaamisen tunteet ovat loppuneet. Ehkä tätä palstaa on ollut tarve käyttää helpottamaan surua työpaikkaan liittyen.
Alahan Apina vm.68 soitella,
niin saadaan asiat selvitettyä,
ja voit lopettaa nettikiusaamiseni.
P.S. Olen tässä keskustelussa mukana vain rekisteröidyllä
nimimerkilläni.- Ap_
En nyt valitettavasti ole sinun Apina vm.68.
Eikä kirjoitukseni liity mitenkään sinuun.
Voisit oikeasti tehdä ihan omia aloituksia. - oletväärässä
Ap_ kirjoitti:
En nyt valitettavasti ole sinun Apina vm.68.
Eikä kirjoitukseni liity mitenkään sinuun.
Voisit oikeasti tehdä ihan omia aloituksia.Olet ap. väärässä. Koko maailma pyörii eimian ympärillä. Kaikki viestit koskevat häntä, koska hän on kaikkeuden keskipiste.
- tervemenoo
Jos ei varmaan nähdä enään koskaan niin sitten ei mitään ropleemaa
Nimimerkki "Tervemenoo", kirjoitustapasi tai sanavalintasi eivät vaikuta tutuilta.
Ja minä en ajattele noin; päinvastoin.
Haluaisin keskustella "Jäätikköapinan vm. 68" kanssa sitä suuremmalla syyllä, mikäli en häntä enää tässä elämässä tapaa. En mielelläni jätä selvittämättömiä välejä taakseni.- lopeta-jo-hyvä-ihminen
M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:
Nimimerkki "Tervemenoo", kirjoitustapasi tai sanavalintasi eivät vaikuta tutuilta.
Ja minä en ajattele noin; päinvastoin.
Haluaisin keskustella "Jäätikköapinan vm. 68" kanssa sitä suuremmalla syyllä, mikäli en häntä enää tässä elämässä tapaa. En mielelläni jätä selvittämättömiä välejä taakseni.Etsi hänet, ei-ap.-ei-Mia, sitten käsiisi ja selvitä välisi kasvotusten. Hukkaat vain aikaa möyhöämällä anonyymeille kirjoittajille Suomi24:n keskustelupalstoilla.
"Sitähän-se-kaikki-on",
ei ole minun nimimerkkini.
En kiroile enkä myöskään koe, että kaikki miehet
olisivat vaikeasti ymmärrettäviä.
Korjausrakentaminen 2019-messuilla näytteille asettaja,
soittelepa asioiden selvittämiseksi. Yhteystiedothan sinulla
on puhelinnumeroa myöten, samoin kuin minulla. Nyt on
sinun vuorosi ottaa yhteyttä.
Kun kiistat on puhuttu halki, poikki ja pinoon,
voit keveämmin sydämin "törmäillä" muihin naisiin,
uusiin ja ihaniin!
T: Ei-ap.- tiedähäntä
Varmaan jos ei tiedä tarpeeksi asioista. Epäselvät ja epäsuorat signaalit.
- jhfgfhfgd
Kysyin vain kuinka istuit rannalla? Missä asennossa?
- istunutmonesti
Kyykyssä tai kiven päällä yleensä rannalla istun, paitsi talvella hangella tai oksan päällä ellei ole alustaa mukana.
- Etsivapaauhriitsellesi
Jätä kuule varatut rauhaan!!
- Saalistansun_miehesi
Joo ,olen naisvamppyyri joka yön tullessa tulee kotoa hakemaan viattomat mies uhrit ja vien luolaani jossa viettelen ja otan väkisin miesparat , saan ne ihan sekaisin..
- Etsivapaauhriitsellesi
Valitteavasti en ole homo ja minua ei saalista vampyyrit ilman lupaani.
- Sitähän_se_kaikki_on
Etsivapaauhriitsellesi kirjoitti:
Valitteavasti en ole homo ja minua ei saalista vampyyrit ilman lupaani.
Enköhän jätä kuule sut ihan rauhaan kun koet että olen niin kamala ihminen..
Anteeksi nyt aivan kaikesta miten ikinä saatoinkaan sinua loukata..
- Lisääääää
Minusta oli todella ihanaa nähdä sut eilen kahvihuoneessa.
- Ap_
En ole ollut missään kasvihuoneessa eilen.
- eititetoa
En tiedä oletko s vai joku muu.
- Sitähän_se_kaikki_on
En ole S..
M olen. - Kyselen
Miksi ette enää näkisi?
- Sitähän_se_kaikki_on
Kyselen kirjoitti:
Miksi ette enää näkisi?
Ei ole minusta johtuvaa..
Tietenkin haluaisin nähdä.
Hänestä en tiedä , ehkä lähtee muualle..
Enkä muutenkaan tiedä varmuutta siitä mitä ajattelee minusta.. - Kyselen
Miksi hän muualle lähtisi?
- Sitähän_se_kaikki_on
Kyselen kirjoitti:
Miksi hän muualle lähtisi?
En tiedä hänen tarkkoja motiivejaan..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi5004572Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä743266Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1491596Yleltä tiukka nootti Sohvaperunat-sarjan tyypeistä: "Halutessaan ja tapauskohtaisesti harkiten..."
Näin "Sohvis-julkkiksia" suojellaan! Toisaalta ovathan nämä ihmiset itse lähteneet mukaan reality-ohjelmaan. Että mitä m22146717-vuotiasta lukiolaispoikaa epäillään perheenisän murhasta Pyhtäällä
Perheenisä löytyi kuolleena kotipihastaan loppuvuonna 2023 Heinlahdesta Myyrynmäeltä. Poliisi epäilee murhasta kotkalais331377- 831324
Janne Kataja uudessa elämäntilanteessa - Vauva tuli, tyttäret jo teini-iässä: "On jo vähän..."
Janne Kataja on uudessa elämäntilanteessa, 44-vuotiaana hän tuli kolmatta kertaa isäksi. Tyttäret edellisestä liitosta161086Olet mun herkkä kohta
Vaikutuksesi minuun on valtava. Käsitätköhän miten paljon tunnen takiasi? Miten paljon elämäni on muuttunut sen jälkeen591029Milloin olette tavanneet ekaa kertaa?
Ap vastaa: Viime keväänä maalis/huhtikuun vaihteessa se varmaan oli.71947- 57946