Hajonneet renkaat

roskaajat

Miksei rekkakuskit kerää niitä hajonneen renkaan riekaleita mukaansa vaan jättävät ne tien poskille lojumaan? Jos minä viskelisin vanhoja renkaita tien poskeen niin saisin sakot.

11

551

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ratsiat

Kyllä on huonolaatuisia renkaita rekka biileissä, etenkin huoltajan kärryissä!

• TienPäällä36Vuotta

Tänäpäivänä näitä renkaiden riekaleita on teillämme selvästi vähemmän kuin esim. vielä 2000-luvun alussa. Silloin lama vaikutti vielä kuljetusyrityksiinkin ja kalustoon jouduttiin ostamaan halvempia renkaita ja samoihin renkaisiin laitettiin useamman kerran uudet pinnoitteet. Sen takia renkaat hajosivat useammin ja jämät aiheutti suurta vaaraa muulle liikenteelle, eteenkin motoristeille. Ja kun kuskit eivät ole keskimäärin niitä ketterimpiä ja urheilullisimpia tyyppejä niin kynnys jättää ainakin osa renkaiden palasista tielle oli matala. Nykyään kun ajat ovat paremmat ja tietysti rengastekniikkakin on kehittynyt on näitä räjähtäneitä rinkuloita vähemmän teillämme.

• Älä.Unta.Nää

Mitä 68 vuotias 170 kiloinen pallomaha kerää, minä vaan kysyn?

• EläkeikäSuomessa65v
        Älä.Unta.Nää kirjoitti:

Mitä 68 vuotias 170 kiloinen pallomaha kerää, minä vaan kysyn?

Näytä mulle 68 vuotias rekka-tai kuorma-autokuski? Kyllä tupakka, rasvainen ruoka ja elämä peltikopissa ilman liikuntaa laittaa kuskit työkyvyttömyyseläkkeelle viimeistään 55 vuotiaana.

• Kapitalistiriistäjä
        EläkeikäSuomessa65v kirjoitti:

Näytä mulle 68 vuotias rekka-tai kuorma-autokuski? Kyllä tupakka, rasvainen ruoka ja elämä peltikopissa ilman liikuntaa laittaa kuskit työkyvyttömyyseläkkeelle viimeistään 55 vuotiaana.

Kortemäen Alpo työnsi rahtia ainakin pari vuotta sitten 84 vuotiaana. Auton kok. paino 68 tonnia. Ikänsä ajanut mies..

• jfksdhjghhg

Ei niitä pinnoituksen riekaleiden irtoamisia edes huomaa.
      Eräs rekkakuski ajoi 25 km peräkärryn paripyöran yhden renkaan irrottua. Stoppi tuli vasta, kun toinenkin rengas irtosi.
      Ensimmäien irronnut rengas tappoi jalankulkijan, eikä kuski tiennyt siitäkään.

• UseimmitenHuomaa

Kyllä siinä useimmiten rengas paukahtaa tyhjäksi kun pinta irtoaa ja kipinäsuihku näkyy pimeässä ja sauhu päivänvalossa. Irtoava pinta myös usein hajoittaa lokasuojan ja sen kyllä pitäisi huomata.

• Kuppi-Eero
        UseimmitenHuomaa kirjoitti:

Kyllä siinä useimmiten rengas paukahtaa tyhjäksi kun pinta irtoaa ja kipinäsuihku näkyy pimeässä ja sauhu päivänvalossa. Irtoava pinta myös usein hajoittaa lokasuojan ja sen kyllä pitäisi huomata.

Ei sitä huomaa kun on kuppia ottanut!

• Kapitalistiriistäjä

Ei kuskit välitä tuon taivaallista renkaan riekaleista. Ne soittaa isännälle et toi kärry iskee kipinää.. No isäntä kysyy että mikä vikana..? Emmä tiiä.. Ainakin pyörät näky puuttuvan.? Mitä seuraavaks? Muut hoitaa kaikki, kuski ei tee mitään asian hyväksi..

• kameratakalasinreunassa

ei sitä kerkiä, kun pitää roikkua henkilöautojen puskurissa painostamassa lainkuuliaisia jotka ei "suostu" ajamaan 12 kmh ylinopeutta 80 kmh rajoitusalueilla.

• Kokoomus

Siihen miksi renkaan riekaleet jää tielle on se, että rekkapenoilla on somalin siemennesteet suolessa ja parhaimmilla suussa ja suolessa somalin siemennesteet samaan aikaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1934
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1670
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1286
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      64
      1207
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      998
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      896
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      893
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      862
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe