Etuputsarin veloitus?

Etuputsari

Terve!

Mitä voi ammattitaitoinen ja ahkera etuputsari veloittaa rakennusliikkeelta jos on oma betonihiomakone, kirahvihiomakone ja imuri? 34 eur/tunti?

Töitä tehdään ja jälkeä syntyy... ei seisoskelua ymv.

T. Etuputsari Tampere

22

3269

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Etuputsarinveloitus

      Avustavien töiden tuntipalkka rakennusalalla on max noin 12,50€/tunti.

    • aloittaja12345

      Nyt ei puhuta mistään puolet päivästä tumput suorana seisovasta rakennusapumiehestä.

    • Aloittajallevastaus

      Etuputsari sisällytetään työlainsäädännössä avustaviin töihin. Tes:n mukainen korvaus on maximissaan tuo 12,50€ tunnilta ikälisäniin.

    • Hökkeli

      Jos sinä olet veloittaja niin ota mitä haluat. Huomaat kyllä sopivan hinnan aika pian.

    • Tarttetapua

      Rakenthaa sitten valamihiksi kun kerta vielä seisoo.

    • Rakentajarane123

      Mulla on 31 eur/h sisältäen imurin, betonihiomakoneen ja kirahvin. Kaluston arvo n. 2500 euroa. Pirkanmaa.

    • Epätotuus

      Ja sitten sinä heräsit. 31€/h voi hyvää päivää mitä trollausta.

    • kohtuullista

      Minä vaihdatin autooni takaputsarin, se veloitti töineen vajaat pari sataa.

    • Muurarimestari

      Viime syksyn paikkarina 17,50€/tunti vuokrafirman kautta,rakentaja ei millään meinannut päästää pois kun olin toiselle työmaalle menossa.Toiset osaa ja tekee,toiset räplää kännykkää ja käy tupakilla.

      • Etuputsari

        Eli sun palkka 17,5*1,75 = 30,60 ja tuohon päälle vuokrafirman kate niin laskutushinta jotain 33-35 eur tunti?


      • Anonyymi

        Hei tuu minulle töihin maksan hyvän palkan jos osaat homman hyvin


    • Aputyövoimatrollaa

      Kaksi edellistä trollaavat. Vieläpä läpinäkyvästi. Ei jatkoon.

    • etuputsari

      Mitä siis voi realistisesti veloittaa jos oma betonihiomakone, kirahvi ja pölynimuri? 32 eur/h?

      Teen kaikkea muutakin apumiestyöt ymv. ilman rajaa.

    • Muurarimestari

      Kun tekee työnsä hyvin,ettei tasotemiehet valita,on nopea ja noudattaa työaikoja niin töitä riittää ja viidakkorumpu soittaa lisää töitä.Palkka 17.50€/tunti ei ole huuhaata,saatu on ja mestari velä kyselee että saako kysyä seuraavalle mestalle.

      • etuputsari

        Kiitos vastauksesta.

        Totta puhut. Viidakkorumpu se on, joka raksalla hommaa lisää hommia.

        Voisitko muuten laittaa vähän jotain työohjeita sementtitöistä ja milloin pitää käyttää primeria ja milloin vesikostutus riittää? Pystysaumabetonilla paikataan isommat kolot ja roilot, 317 oikaisuslaastilla tasoitetaan pinta.. ymv. :)

        Pitäisi noita paikkarin hommia alkaa vähitellen tekemään putsarin hommien kyljessä..

        Kiitos jo etukäteen!!


    • Raksaliike

      Pysysaumasekoitus on tarpeen etuputsarille jos primeri saanut kosteutta. Oikasuslaastia käytetään roilojen muokkaamiseen. Sementtityöt kannattaa aina antaa asiantuntijan tehtäväksi.

    • Anonyymi

      Etsin etuputsari työntekijöitä löytyykö täältä niitä

      • Anonyymi

        Eipä löydy, hae halpattyöntekijät ulkomailta ja riistä heitä kuten muutkin.


      • Anonyymi

        Eipäs.


    • Anonyymi

      Onko lumiaura etuputsari?

    • Anonyymi

      Itse saanut 12€/h pystypumpannut myös samalla

    • Anonyymi

      38€/h alv 0%

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      278
      3018
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      78
      1547
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      1276
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1200
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1197
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1119
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1077
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe