Ollut jo pitkään Euroopan etsityimpien listalla, mutta päivittänyt samaan aikaan mm. FB-sivuaan. Onko kenties jäänyt jo kiinni?
Mike Soldier
12
3979
Vastaukset
- Karsastaja
Kävin karsastamassa auton tänäpä.
- Gay.Trance
Just päevitti instaa.. näköjää ibizalla elektronista muzaa fänittämässää!
- Gepuli
Herra on noita kiertäviä maahanmuuttajia jotka jo ammoin saapuivat suomeen sopeutumaan, tosin heikolla menestyksellä. Ainoa paikka johon onvat edes jotenkuten sopeutunut ovat vankilat. Integraatio ei oo oikein onnistunut. Veikkaan, että ukko lannoittaa jonkun metsäpalstaa, kun on tullut erimielisyyttä potinjaosta
- YohMamah
Hänet on saatu kiinni vklopuna Albaanias 😂
- VasikatKiinni
Itse antautui, rahat loppuivat, eikä kaverit enään lähettäneet rahaa. Kohta alkaa laulamaan..
- Anonyymi
Voi helkutti tätäkin vätystä.
Menisi siivoojaksi rehellisiin töihin...tai parturiksi. Tai lähtisi helvettiin Suomesta - Anonyymi
Ja kuka uuvatti vaihtaa nimensä Mike Soldieriksi?!? Häpeekö se jotain omaa Mahmoud nimeään? Ja SOLDIER?!? Ei juma mikä urpo
- Anonyymi
Eikös tää ollut ihan Mertsi Isberg alunperin, hortto kaalo!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös tää ollut ihan Mertsi Isberg alunperin, hortto kaalo!
Jep
- Anonyymi
Oo. Miten. Tämä pidätetty ja vangittu horho kuitenkin on. Suomessa vapaana ja oli tässä yksi osapuoli tässä Puotilan ampumatapauksessa..
Entsintakuulutuksen aikaa. 2019 tällä oli 4 vuotta vankilaa istuttavana - Anonyymi
Kyllä hitlerillä jäi hommat kesken
- Anonyymi
Sateenkaari väkeä, mikä melko harvinaista.
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 725054
- 734043
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2703765- 1303230
- 482964
- 232648
Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi3362624Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192266- 462010
- 1101932