Mitä tänään

Kysny

syödään nainen??

28

531

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Syö sinä mitä syöt.
      Me söimme jo mieheni kanssa.

Hyvää ruokahalua!

• onnellinenhän

Miehesi on takuulla erittäin onnellinen kun saa elää yhdessä kanssasi. Kaikki miehet rakastuvat sinunlaiseen naiseen ja kaikki kilpailevat sinusta, mutta vain kaikista onnekkain on sinut saanut.

• hyväää

Otin pienen palan rakkautta. Haluisitko sinäkin?

• syödäänkaikki

"syödään nainen", tasavallan presidentinkin voi kokeilla syödä pihveinä huvikseen :D

• presidettisuupalana

Hah! Pöydän ääressä odottelevat kalistelemalla aseitaan, aterimiaan: Presidenttiä pöytään kuin olisi jo!

• Elluhalloyb

Siskonmakkara soppaa tämä nainen....tänään...
      Huomen kanaa...👍😘

• nomitäsä

meinasit laittaa. Turha multa kysellä. Voin kyllä avustaa hommassa.

• Knainen

Susta en tiedä mitä sä syöt mut mä söin tänään tortilloja.

Täytteeseen sotkin kaapista löytyvää eli kanaa, herkkusieni, riisiä.

Lisäksi tomaattia, kurkkua, fetaa, salaatinlehtiä ja chili-kastiketta pruittasin päälle viimeiseksi että tuli tarpeeksi hottia mun makuun.

Ruoka oli hyvää ja sitä oli riittävästi ( oikeastaan liikaa) mutta siitä syön nyt varmaan 3 päivää. Sitten se loppu täytyy heittää poijes kun saattaa olla pilaantunutta enkä uskalla enää kanaa lappaa napaan jottei tule kipeeksi.

• syömmetommyboy

Sittenpä syömme Tommeja eli tomaatteja seuraavaksi kun ehdotit..

• kasvisapetta

Keitettyjä perunoita.

• Vanamo3

Älä laske mun varaan. Mulla on omat sapuskat.

• tänään_ja_huomenna

Töllissä syödään kaappeja tyhjäksi. Perunoita, porkkanaa ja broilerjauhelihaa! Iltapalaksi maidontähteestä pannaria. Huomenna on pakko siirtyä vararuokien puolelle esim. Juustomakaroni tai tomyam nuudeli yksi hernesoppapurkkikin olisi ja ananaslohkoja.

• diettimenipieleen

Kevyttä päivällä ja
      nyt paistoin tonnikalapasteijoita

Pakastimessa on kakkua ja yritän olla koskematta siihen

Gluteeniton ja laktoositon loppuviikko
      jos onnistuu

• vaidieetti

Onneksi viikko vaihtuu huomisen jälkeen niin ei tarvi kauan kärvistellä ...

• syömmenaisiahph

Joo ei syödä naisia eikä muitakaan ihmisiä.

• diettimenipieleen
        vaidieetti kirjoitti:

Onneksi viikko vaihtuu huomisen jälkeen niin ei tarvi kauan kärvistellä ...

kiitos kannustuksesta

kyllä elimistö tottuu siihen
        samoin sokerin välttelyyn

siirtyminen kestää vähän aikaa
        ostin tuoretta ananasta ja se oli
        ERITTÄIN iloinen yllätys
        nami

Sitä voisin tarjota seuraaville vieraille

Syökö ap tai palstalaiset tuoreita hedelmiä?

• Ällöpitooooo

OTTAKAA POIS SE JUUSTOMAKKARA HRJLTÄ!!! SAA HERKKUJAKIN!!

NYT SE MENEE SAUNAAN VIELÄ JUOMAAN OLUTTA!!

MIIIKSII OI MIKSIII!!

• Ieifkfkffkk

TÄNÄÄN KUULIN ETTÄ MUKA HRJ SAA KÄYDÄ PARTURISSAKIN!!!

MITEN TUSKAINEN TIETO.

• Kkvjvvjfj

TAAS SE JOI KALJAN!!

NÄOTTÄKÖ!!

RISUJA!!

EILEN SE KÄVI KAATOPAIKALLA RIEHUMASSA!! NAKKAS SOHVAN TOSTA VAAN HYVÄ ETTEI KUKAAN JÄÄNY ALLE!!!!!!!

• Suurivatsako

Oletko isokokoinen vai keskikokoinen vai pienikokoinen

• Sopisiko_tällainen

Rakkaani voisin juoda navastasi Tequilaa..

n>m

• saunanjälkeenrentona

Tein tänään sairaan hyviä kanapihvejä, uunijuureksia ja salaattia. Sitä sopi kyydittää hyvällä viinillä ja sämpylöillä. Jälkkäriksi kaakaota ja kanelipullaa. Kyllä maistui!

• miksi-ihmeessäpilasit

ateriasi sämpylöillä, kaakaolla ja kanelipullilla? Miksi täyttää itsensä terveyttä tuhoavilla aineksilla. Olisit vain pysytellyt pääruuassasi. Epäterveelliset jälkiruuat ovat pahasta. Ei ihmiskeho tarvitse tuollaisia jälkiruokia. Miltäköhän kroppasi näyttääkään? Ei se tee ruokavaliosta terveyttä edistävää, jos vain pääruoka on sellaista, jota normaali ihminen voi voi syösä!

• Kelpaisiko

Herkutellaan, maistele sinä piirakkaa ja minä munaa?

• Perinneruokaa

Janssonin kiusausta (mukaan kasvissuikaleita) ja punajuuria. Ruisleipää.

• Palautuskuurilla

Onko miehellä toiveita? :)

Tänään söin itse linssikeittoa, ja lohimedaljonkeja perunan ja salaatin kanssa. Söin mä kaikenlaista muutakin päivänmittaan.

Voisit viedä mut syömään johonki? :)

• Rakastansyömistä

Silleen pitkän kaavan mukaan ;)

• yöpalasta

Mitäpä tähän sanoisi. Arvelen hänen olevan mies, joka nauttii suorasukaisista, rivohkoistakin naisista, joita taas miellyttää hänen alatyyliset jutut ja jotka laittavat hänelle läskisoosia ja muita perinnesafkoja, ja kantavat kaljaa päivittäin eteensä. Mies pitää siitä, että naiset tykkäävät myös juoda kaljaa miehen kanssa yhdessä, ja kuunnella suomirokkia tai jotain muuta punaniskamusiikkia... Yhteinen tuulipukuliikunta on satunnaista, ylipaino jokseenkin estää innostumasta liikunnasta sen enempää. Kulttuuria on Possen ja muun vastaavien "laatuohjelmien" katsominen televisiosta. Elämä, duunarin elämä, erityisesti kaljoittelu, on parasta mitä hän tietää.

Sanomattakin on selvää, että minä en ole ollenkaan tuollainen nainen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      477
      4115
    2. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      74
      3116
    3. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      146
      1480
    4. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      83
      1294
    5. Yleltä tiukka nootti Sohvaperunat-sarjan tyypeistä: "Halutessaan ja tapauskohtaisesti harkiten..."

Näin "Sohvis-julkkiksia" suojellaan! Toisaalta ovathan nämä ihmiset itse lähteneet mukaan reality-ohjelmaan. Että mitä m
      Sohvaperunat
      20
      1236
    6. 17-vuotiasta lukiolaispoikaa epäillään perheenisän murhasta Pyhtäällä

Perheenisä löytyi kuolleena kotipihastaan loppuvuonna 2023 Heinlahdesta Myyrynmäeltä. Poliisi epäilee murhasta kotkalais
      Kotka
      29
      1202
    7. Janne Kataja uudessa elämäntilanteessa - Vauva tuli, tyttäret jo teini-iässä: "On jo vähän..."

Janne Kataja on uudessa elämäntilanteessa, 44-vuotiaana hän tuli kolmatta kertaa isäksi. Tyttäret edellisestä liitosta
      Suomalaiset julkkikset
      14
      952
    8. Olet mun herkkä kohta

Vaikutuksesi minuun on valtava. Käsitätköhän miten paljon tunnen takiasi? Miten paljon elämäni on muuttunut sen jälkeen
      Ikävä
      59
      939
    9. Kaipaan ja ikävöin sua

Your📱 ends with 8.
      Ikävä
      57
      884
    10. Milloin olette tavanneet ekaa kertaa?

Ap vastaa: Viime keväänä maalis/huhtikuun vaihteessa se varmaan oli.
      Ikävä
      70
      863
    Aihe