Fanari Resort, Khao Lak

Paavo99

Onko kokemuksia hotellista Fanari Resort? Huoneet, allasalue, henkilökunta, aamiainen, siisteys. Kokemuksia /mielipiteitä ruokapaikoista, kaupoista ym ym. Millainen ranta? Kaikenlaisia kokemuksia /mielipiteitä paikasta otetaan vastaa.

4

426

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kohchang12

      Olin Fanarissa 27.11-1.12.2015.
      Bungalow 809,Fanari Country zone.
      Sisäänkirjoittautuminen ystävällinen ja tehokas.
      Huoneen esittely ystävällinen .
      Bungalow erittäin siisti, iso huone jossa hyvä parivuode, päiväsohva,jääkaappi,pöytä ja peili.
      Suuri vaatekaappi jossa tallelokero.
      Suihku ja wc siisti, tietenkin pyyheet suihkusaippua ja shampoo.

      Etuterassi noin 12-15 m2,terassilla kaksi tiikkituolia ja pöytä ja kaunis näkymä uima-altaalle ja kauniiseen hyvin hoidettuun puutarhaan.
      takaterassi 2 m2 jossa tiikkinen kuivausteline.

      Aamiainen todella hyvä, yksi parhaista koskaan Thaimaassa .
      Mehua, vettä.
      Leikkelepöytä:
      Kinkkua,salamimakkaraa,kahta eri juustoa, kirsikkatomatteja,kurkkua,paprikaa eri väreissä, sipulia,oliiveja.

      Kananmunapiste:
      Munat miten haluat,omelettina,paistettuna,keitettynä

      Lämpimät ruuat:
      Nakkeja,kinkkua,pekonia,paistettuja perunoita,kasvisgratiinia,munakokkelia,papuja
      thairuokaa, curryja, paistettu riisiä, wokattuja vihanneksia

      Kylmät:
      Muroja,mysliä, kahta eri jugurttia, hedelmäsalaattia, hilloja, voita.
      Kahvia ja teetä.
      Aamiainen korkeatasoinen,tuoretta,kuumat kuumia, kylmät kylmiä, kaksi naiskokkia valvoivat koko ajan ruuan laatua ja tarjoilijoiden työtä.
      Annoin erityiskiitokset henkilökunnalle.

      Hotelli ja hotellin alue erinomaisen siisti, puhdas ja hyvin hoidettu.
      Kaksi erllistä 'kirjastoa' siis paikkaa jossa kirjoja myös suomeksi.

      Henkilökunta erittäin ystävällistä ,iloista ja palveluhenkistä.
      Kokonaisuutena yksi parhaista 3 *** hotelleista jossa olen majoittunut Thaimaassa.Menisen uudestaan.

      Hotellin vieressä paikka,jossa hieronta,mopovuokraus ja pyykinpesu.
      Pyykinpesu 60 baht kilo ja lopputulos erinomainen.

      Ps.välttäkää bungalow 807,on homeessa.

      Olin toisen kerran Fanarissa marraskuussa 2017 silloin majoituin superior huoneessa.Huone oli puhdas ja rauhallinen.
      Edelleen henkilökunta erittäin ystävällistä.
      Erityismaininta Fanarin ravintolalle,erittäin hyvää ja laadukasta ruokaa ,parhaita ravintoloita Thaimaassa jos olen matkustellut pian 20 vuoden ajan.

      Marraskuussa 2018 majoitun eri hotelissa Khao Lakissa, mutta varmuudella menen Fanariin syömään.

      Bang Niangin ranta on voimakkaasti eroosion syömä, nousuvedellä rantaa ei ole.

      Ruokapaikkoja on Bang Niangilla runsaasti ja joka makuun,Thai,Intialaista,Meksikolaista, Italialaista,Saksalaista jne.
      Mielestäni kaunein ranta Khao Lakissa on Coconut beach jonne taksi maksaa 300 baht per sivu, jos teillä on skootteri niin ajomatka noin 20 min varovasti ajellen.

      • trave

        Muiatatko aamupalan hintaa :) tv:Reppureissaaja


      • Kohchang12

        Kuului huoneen hintaa mutta hatara muistikuva että erikseen ostettuna olisi ollut 250 baht


    • Paavo99

      Kiitos. Kerrankin suora vastaus. Kuulosti tosi hyvältä paikalta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1525
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      13
      1327
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1311
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1257
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      32
      1225
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1136
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1096
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1096
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1084
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1062
    Aihe