Onko kokemuksia hotellista Fanari Resort? Huoneet, allasalue, henkilökunta, aamiainen, siisteys. Kokemuksia /mielipiteitä ruokapaikoista, kaupoista ym ym. Millainen ranta? Kaikenlaisia kokemuksia /mielipiteitä paikasta otetaan vastaa.
Fanari Resort, Khao Lak
4
638
Vastaukset
- Kohchang12
Olin Fanarissa 27.11-1.12.2015.
Bungalow 809,Fanari Country zone.
Sisäänkirjoittautuminen ystävällinen ja tehokas.
Huoneen esittely ystävällinen .
Bungalow erittäin siisti, iso huone jossa hyvä parivuode, päiväsohva,jääkaappi,pöytä ja peili.
Suuri vaatekaappi jossa tallelokero.
Suihku ja wc siisti, tietenkin pyyheet suihkusaippua ja shampoo.
Etuterassi noin 12-15 m2,terassilla kaksi tiikkituolia ja pöytä ja kaunis näkymä uima-altaalle ja kauniiseen hyvin hoidettuun puutarhaan.
takaterassi 2 m2 jossa tiikkinen kuivausteline.
Aamiainen todella hyvä, yksi parhaista koskaan Thaimaassa .
Mehua, vettä.
Leikkelepöytä:
Kinkkua,salamimakkaraa,kahta eri juustoa, kirsikkatomatteja,kurkkua,paprikaa eri väreissä, sipulia,oliiveja.
Kananmunapiste:
Munat miten haluat,omelettina,paistettuna,keitettynä
Lämpimät ruuat:
Nakkeja,kinkkua,pekonia,paistettuja perunoita,kasvisgratiinia,munakokkelia,papuja
thairuokaa, curryja, paistettu riisiä, wokattuja vihanneksia
Kylmät:
Muroja,mysliä, kahta eri jugurttia, hedelmäsalaattia, hilloja, voita.
Kahvia ja teetä.
Aamiainen korkeatasoinen,tuoretta,kuumat kuumia, kylmät kylmiä, kaksi naiskokkia valvoivat koko ajan ruuan laatua ja tarjoilijoiden työtä.
Annoin erityiskiitokset henkilökunnalle.
Hotelli ja hotellin alue erinomaisen siisti, puhdas ja hyvin hoidettu.
Kaksi erllistä 'kirjastoa' siis paikkaa jossa kirjoja myös suomeksi.
Henkilökunta erittäin ystävällistä ,iloista ja palveluhenkistä.
Kokonaisuutena yksi parhaista 3 *** hotelleista jossa olen majoittunut Thaimaassa.Menisen uudestaan.
Hotellin vieressä paikka,jossa hieronta,mopovuokraus ja pyykinpesu.
Pyykinpesu 60 baht kilo ja lopputulos erinomainen.
Ps.välttäkää bungalow 807,on homeessa.
Olin toisen kerran Fanarissa marraskuussa 2017 silloin majoituin superior huoneessa.Huone oli puhdas ja rauhallinen.
Edelleen henkilökunta erittäin ystävällistä.
Erityismaininta Fanarin ravintolalle,erittäin hyvää ja laadukasta ruokaa ,parhaita ravintoloita Thaimaassa jos olen matkustellut pian 20 vuoden ajan.
Marraskuussa 2018 majoitun eri hotelissa Khao Lakissa, mutta varmuudella menen Fanariin syömään.
Bang Niangin ranta on voimakkaasti eroosion syömä, nousuvedellä rantaa ei ole.
Ruokapaikkoja on Bang Niangilla runsaasti ja joka makuun,Thai,Intialaista,Meksikolaista, Italialaista,Saksalaista jne.
Mielestäni kaunein ranta Khao Lakissa on Coconut beach jonne taksi maksaa 300 baht per sivu, jos teillä on skootteri niin ajomatka noin 20 min varovasti ajellen.- trave
Muiatatko aamupalan hintaa :) tv:Reppureissaaja
- Kohchang12
Kuului huoneen hintaa mutta hatara muistikuva että erikseen ostettuna olisi ollut 250 baht
- Paavo99
Kiitos. Kerrankin suora vastaus. Kuulosti tosi hyvältä paikalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631443Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on561247Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241229Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2141130- 1261068
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk317999Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223994- 42939
- 72905
- 73899