suuri ikäero ikäväsi kohteen kanssa?
Onko teillä
59
2008
Vastaukset
- Minävanhempi
10 vuotta.
- kehäkettu
Nainen kuutisen vuotta vanhempi,sopii mulle hyvin.
- tikrun_silmä
Rocky Balboa? 🥊
- eikäsitystä
Ei tietoa. Eiköhän nuorempi ole.
- Samasyntymävuosi
Joo ihan hirvee ikäero! 79 päivää ja minä olen vanhempi!
Mitähän te muut ootte mieltä onko noloo kun olen vanha muija siihen nähden kun se on 79 päivää nuorempi ?
Oonko puuma? - Riippuukeltäkysyy
Mies 10 vuotta mua vanhempi. Mikä nyt on iso ikäero. Ei tuo 10 vuotta itsestäni tunnu suurelta. Mutta onhan se suuri jos nuorempi osapuoli on todella nuori.
- voisitäsmätä
Minkä ikäinen tämä mies on?
- Riippuukeltäkysyy
voisitäsmätä kirjoitti:
Minkä ikäinen tämä mies on?
No sanotaan että piirun vajaa 40. Ei siis suinkaan vanhempi mies sanan varsinaisessa merkityksessä, ainoastaan vanhempi minua. :) Mutta ei hän täällä ole. Minä olen täällä, koska tosielämässä en voi puhua asiasta kellekään. Käy välillä raskaaksi olla hiljaa.
- MikäEstää
Riippuukeltäkysyy kirjoitti:
No sanotaan että piirun vajaa 40. Ei siis suinkaan vanhempi mies sanan varsinaisessa merkityksessä, ainoastaan vanhempi minua. :) Mutta ei hän täällä ole. Minä olen täällä, koska tosielämässä en voi puhua asiasta kellekään. Käy välillä raskaaksi olla hiljaa.
Miksi et voi puhua kenellekään?
- vanhempaamiestä
Minä 10 vuotta nuorempi.
- Hänohurmuri
25 vuotta
- NiinSexy
Ja hän nainen upea kaunotar.
- Hänonhurmuri
NiinSexy kirjoitti:
Ja hän nainen upea kaunotar.
Mies on vanhempi
- NiinSexy
Hänonhurmuri kirjoitti:
Mies on vanhempi
Niin olen.
- Hänonhurmuri
Oho😄😊 sehän sattui❤
- onhansitä
Noin kuusi vuotta, mikä tuntuu välillä paljolta ja välillä ei miltään.
- S-nainen
Täällä samansuuruinen ikäero. Itse olen miestä nuorempi.
- Nytseontodistettu
Jaahas, kukas ässä sää oot. Tällä S- naisella ei ole nuorempaa eikä vanhempaaaa...
- 06102018
On suuri ero
- mielessäaina
Kaipaan 10 vuotta vanhempaa miestä.
- keleton
alle 20v.
- KurwaHutsut
Noin 20 vuotta.
En ole ikinä ihastunut itseäni yli 5 vuotta vanhempaan mieheen,
enkä kyllä hyvin nuoreenkaan.- minttupastilli
Hän mies on tosi paljon vanhempi ehkä 20-25 vuotta. Kun tavattiin Olin itsekin nuorempi
- Raikassuu
Laita jotain tunnistetta. Tarjosiko hän pastilleja vai?
- minttupastilli
Raikassuu kirjoitti:
Laita jotain tunnistetta. Tarjosiko hän pastilleja vai?
Ei tarjonnut pastilleja eikä salmiakkia eikä mitään muutakaan......
- Entarjonnut
minttupastilli kirjoitti:
Ei tarjonnut pastilleja eikä salmiakkia eikä mitään muutakaan......
Olit kuitenkin hölmö ja panit peliin koko elämän?
- EräsSss
On meillä ikäeroa 1v ja 357 päivää.
- töllin_puuma
Kohde mua nuorempi mieshenkilö 😵👓👜
Onnea sitten matkaan. Itse en koe asuvani missään töllissä, vaan OKT:ssa ihan hyvällä asuinalueella. Ja ei en ole ihastunut itseäni nuorempaan mieheen
enkä harrasta kuvakkeiden käyttöä.
Töllin_puuma = TP? Ja taas trollailemassa, vai mitä?- töllin_puuma
M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:
Onnea sitten matkaan. Itse en koe asuvani missään töllissä, vaan OKT:ssa ihan hyvällä asuinalueella. Ja ei en ole ihastunut itseäni nuorempaan mieheen
enkä harrasta kuvakkeiden käyttöä.
Töllin_puuma = TP? Ja taas trollailemassa, vai mitä?No voi! En ole TP, enkä kukaan muukaan tuttavasi. Vaan olen sama lounas.ajatus joka aamulla käy laittamassa yhden aloituksen lounasaikaan. En mitenkään trollaile vaan vastaan ihan omista oikeista asioistani. Nimimerkkini tölli tulee siitä kun olen vielä mökillä. Mukavaa illan jatkoa.
- ruskaretkellä
Mies 5 vuotta nuorempi
Tunnen pariskunnan, jotka ovat olleet naimisissa vuodesta 1979 lähtien eli
kohta 40 vuotta. Mies on vaimoa 6 vuotta nuorempi. Äidinäitini oli ukkiani 6 vuotta vanhempi. Että näin...
Ja suuresti ihailemani elokuvatähti Mads Mikkelsen on syntynyt (s. 1965) ja
hänen vaimonsa, Hanne Jacobsen (s.1961) eli vaimo on miestään 4 vuotta vanhempi. Avioliitto on solmittu vuonna 2000.
https://heightline.com/mads-mikkelsen-wife-children-brother/
Joten ap., jos olet onnellinen itseäsi 5 vuotta nuoremman miehen kanssa, ja hän sinun kanssasi, niin älä muiden jutuille korvaasi lotkauta!
- elderly
20-30 vuotta. mutteihän se sitä tiedä. Itseä vain rasittaa:(
- Ehdotus
Voihan silti koittaa?
- Saattaa_olla
Olisko 9vuotta ehkä..
- Minullaonitkupäivä
Mies on minua 5-6vuotta vanhempi.
Tuo 5-6 vuoden ikäerohan on ihan tavanomainen.
Sitä ei ainakaan kannata surra.
Laitan sinulle jotakin ihanaa:
https://www.youtube.com/watch?v=jL8n4zzFMtw
- säälisikäli
Kymmenen vuotta. Mut on sillä ollu nuorempiaki. Entä jos se haluu aina vaan nuoremman. Entä jos se haaveilee sellattest rapsakast nuorikost, hyvästä emomateriaalista, jonka lanteet on leveet ku seittemän leivän uuni. Jos se haluu vielä vähän jälkikasvua. Mistä tuota tietää. Kyllähän mäki sille vielä yhden pyöräyttäisin, ehkä. Näinköhän lienee mussa emotyyppiä tarpeeksi? Ei sitten varmaan liene.
- Ei_riitä_miljoonat
vuodetkaan :D
Nyt kaikki katsomaan tätä miestä, jolla on 4 vuotta itseään vanhempi vaimo.
Jotakin tosi tyylikästä ja komeaa luvassa. Kannattaa ehdottomasti katsoa:
https://www.youtube.com/watch?v=jL8n4zzFMtw- Neljävuotta
Mies on neljä vuotta nuorempi
- ehkäpäsniinjoo
33-37
- kohdilleen
ehkäpäsniinjoo kirjoitti:
33-37
Toisin päin.
- Neljävuotta
Ei kyl menny kohdilleen
- melkopieniero
Ei ainakaan yhtä suuri kuin Suomen Tasavallan presidentillä tai Paul Newmanilla :D
- lounas.ajatus
Arvelisin hänen olevan 6-7v nuorempi. Siksi en kehtaa kauheasti itseäni tyrkyttää. Enkä kyllä muutenkaan. Olen jo tarpeeksi nolannut itseni!
- caharmikasvanhempi
Minä olen muutaman vuoden nuorempi.
- OlensevanheMpi
12 vuoden ikäero M-miehen kanssa ;))
- Naiseltaeräältä
On. Minä 10vee ja hän 4vee.😂
- Lemmenlaulu
En tarkkaan tiedä miehen ikää. Ikäeroo voi olla17-30 vuotta. Mutta luulen että ikänsä ois siinä 45-50🤔 Luulin häntä nuoremmaksi kunnes kertoi jotain tietoo minkä perusteella totesin että onkin vanhempi mitä luulin
- Sony80
15 vuotta nuorempi mies enkä juuri siksi usko et tulis koskaan mitään syvempää ku toisella vähä erilain elämäntyyli ku vasta 23 vuotta. Tosin haaveilen kyllä paljon et tunteet kohtais kunnolla 😪
- KYLMISS
Ei ole ihastusta ei ikäeroakaan silloin.
- eitietoa
Toivottavasti ei, ainakaan toiseen suuntaan.
- Niinkuineimikäänmuukaan
Ei kuulu palstalle. Pidän tiedot itselläni.
- rakkauttako
En tiedä, en ole varma miltä edes näyttää, ei ole edes vapaa, tosin unessa näin eräs päivä, vaan ei tainnut olla hän ja jos oli ei ollut keneksi luulin.
- SjaJ
Meillä on pari vuotta.
- piiitkäaiiika
Melkein 4000 vuotta
- kaikkitietää
Eri vuosisadalta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi4774125Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä743126Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461480- 831294
Yleltä tiukka nootti Sohvaperunat-sarjan tyypeistä: "Halutessaan ja tapauskohtaisesti harkiten..."
Näin "Sohvis-julkkiksia" suojellaan! Toisaalta ovathan nämä ihmiset itse lähteneet mukaan reality-ohjelmaan. Että mitä m21124417-vuotiasta lukiolaispoikaa epäillään perheenisän murhasta Pyhtäällä
Perheenisä löytyi kuolleena kotipihastaan loppuvuonna 2023 Heinlahdesta Myyrynmäeltä. Poliisi epäilee murhasta kotkalais291202Janne Kataja uudessa elämäntilanteessa - Vauva tuli, tyttäret jo teini-iässä: "On jo vähän..."
Janne Kataja on uudessa elämäntilanteessa, 44-vuotiaana hän tuli kolmatta kertaa isäksi. Tyttäret edellisestä liitosta14952Olet mun herkkä kohta
Vaikutuksesi minuun on valtava. Käsitätköhän miten paljon tunnen takiasi? Miten paljon elämäni on muuttunut sen jälkeen59939- 57884
Milloin olette tavanneet ekaa kertaa?
Ap vastaa: Viime keväänä maalis/huhtikuun vaihteessa se varmaan oli.70863