Ihanuuteni

Kaksinvain

Sinä mies siellä.

Oltaispa yhessä.

29

826

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinäsiell

      Oletko humalassa?🥃

      • Aloittajalta

        🙄🤔

        No en ole.

        Miten niin? 🤣


      • Aloittajalta

        Sä "tietty" oot?

        🙄🤣😘

        Ihana humalainen.


      • Sinäsiell
        Aloittajalta kirjoitti:

        Sä "tietty" oot?

        🙄🤣😘

        Ihana humalainen.

        En ole..mitäs puuhailet?


      • Illanviettoa
        Sinäsiell kirjoitti:

        En ole..mitäs puuhailet?

        Katon tv:tä ja kudon😊


      • Sinäsiell
        Illanviettoa kirjoitti:

        Katon tv:tä ja kudon😊

        Mistä päin sie oot? :)


      • Kaksinvain
        Sinäsiell kirjoitti:

        Mistä päin sie oot? :)

        Pohojosemmasta kuin hän 😊


      • Sinäsiell
        Illanviettoa kirjoitti:

        Katon tv:tä ja kudon😊

        Mitä kudot sukkaa vai ?


      • Sukkiakudon
        Sinäsiell kirjoitti:

        Mitä kudot sukkaa vai ?

        Juup


    • sitäodotellessa

      Oisin aika onnellinen, kun halatessa kuiskais tämän korvaani.

      • Kaksinvain

        Jos voisinki vielä joskus halata..


      • yllättäeneikö

        Ollaanhan me joskus halattu muistaakseni.


      • Kaksinvain
        yllättäeneikö kirjoitti:

        Ollaanhan me joskus halattu muistaakseni.

        Me ollaan kyllä useinki..


      • Sinäsiell
        Kaksinvain kirjoitti:

        Me ollaan kyllä useinki..

        Me ei olla vielä;)...


      • Kyllätevielä
        Sinäsiell kirjoitti:

        Me ei olla vielä;)...

        😄😉


      • etkömuista
        Sinäsiell kirjoitti:

        Me ei olla vielä;)...

        Älä huijaa, ollaan halattu joskus juhlan kunniaksi ja myöhemmin muusta syystä.


    • silloinjosqus

      Kerro lisää tunnisteita.😄

      • Kaksinvain

        Tässä tulee yks hurja; oon kutonut sukkia hänellekin.


      • kohtaonjoulu
        Kaksinvain kirjoitti:

        Tässä tulee yks hurja; oon kutonut sukkia hänellekin.

        annatko ne joululahjaksi


      • Kaksinvain kirjoitti:

        Tässä tulee yks hurja; oon kutonut sukkia hänellekin.

        HänelleKIN? 🤔 Tää jotenkin vahvistaa epäilykseni etten ole ollut sun ainoa🙃


      • Kaksinvain
        Iso_D kirjoitti:

        HänelleKIN? 🤔 Tää jotenkin vahvistaa epäilykseni etten ole ollut sun ainoa🙃

        Me ei tunneta. Hän ei ole merilapista.


      • Kaksinvain
        kohtaonjoulu kirjoitti:

        annatko ne joululahjaksi

        Saanut jo😊


      • Kaksinvain kirjoitti:

        Me ei tunneta. Hän ei ole merilapista.

        Hyvä ku muuten antasin noottia sukkien koosta 😆


    • eikiinnosta

      bingomummut ja nettihiiret on yöks!!

      • tajuatkosedes

        olet kaiken pahan alku ja juuri. Pahuuden ruumillistuma hirviö!!! En ikinä unohda mitä olet tehnyt monille ja palkintosi on tulossa ihan tuota pikaa.. Odota vain.


      • tajuatkosedes
        tajuatkosedes kirjoitti:

        olet kaiken pahan alku ja juuri. Pahuuden ruumillistuma hirviö!!! En ikinä unohda mitä olet tehnyt monille ja palkintosi on tulossa ihan tuota pikaa.. Odota vain.

        tuskinpa tajuat kun mielessäsi pyörii vain lapsiporno tai bingonumerot, että olet tuhonnut monen nuoren ihmisen elämän ja uran, ennenkuin se on edes päässyt kunnolla alkamaankaan. Muistutan vielä, ennenkuin poistun täältä vikaa kertaa, ettei tekojasi tulla ikinä unohtamaan. vaikka siihen menisi kokonainen ihmisikä, niin tulet kyllä saamaan rangaistuksesi, joka tulee olemaan enemmän mitä voisit sairaassa mieleeäsikään ikinä kuvitella.


    • K18_

      Kusutusunussuuteni jos näin saa edes sulle sanoa tai no kenellekään? Ei varmasti kaikille tietenkään mut sanoin nyt kuitenki ku tuli vaan sellanen fiilis.

    • Tuuitui

      Olet antanut pillus miehelle

      • K18_

        No yleensä se on mukana samassa paketissa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe