Mies millaisen viestin

Romantiikkaailtaan

...haluaisit saada kaipaamaltasi naiselta juuri nyt?

40

1149

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Helpoimmalla

      Kysy mitä kuuluu nyt vaikka ensin

    • Sullejust

      Ihastuttavan hyvän mielen tuovan viestin eli sinun lähettämän.

      • Sullejust

        Loppujen lopuksi ihan pelkkä "Hei vaan" riittäisi mulle, et reakoisin myönteisellä tavalla viestiin.


    • En lähetä mitään viestejä.
      Kukaan teistä täällä käyvistä miehistä
      ei ole viestin arvoinen - ei varsinkaan valehdella lipsutteleva
      timo stalkkeri.

    • ed--------

      Tänne jos se tulee niin aika sama jos se on palstan normi tasoo. Eli en kuitenkaan uskois että ois mulle jos ei ole tyyliin ranskalaisilla viivoilla lueteltu aukottomia tunnisteita täällä olosta.

    • Kivan se ois, joku, viesti🙂

      • Oletko käynyt linturannoistaan kuuluisassa
        Hailuodon saaressa, koskapa olet Meri-Lapista?


      • M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:

        Oletko käynyt linturannoistaan kuuluisassa
        Hailuodon saaressa, koskapa olet Meri-Lapista?

        Sananlaskukin sanoo ettei pidä lähteä merta edemmäs kalaan, n.800 metriä merelle joten käymättä jäänyt kun sinne on toistasataa kilsaa. Kuulemma nätti paikka se Hailuoto


    • Taaksejäänyt

      Nyt näin naisena voisin sanoa että miehen on turha odottaa viestiä koska poistin numeron.
      Mitään ei ollut koskaan tarkoitus syntyäkkään ei edes ystävyyttä.

      • Tämä ei ole minun viestini,
        sillä kännykässäni ei ole koskaan ollutkaan
        "vieraiden" miesten puhelinnumeroita,
        vain sukulaisten.


      • miksipoistit

        Miksi poistit kun ramppaat kuitenkin ikäväpalstalla hänen takiaan kuitenkin vielä?


      • Taaksejäänyt
        miksipoistit kirjoitti:

        Miksi poistit kun ramppaat kuitenkin ikäväpalstalla hänen takiaan kuitenkin vielä?

        Tarkoitus oli vain kertoa.
        Ei ole enää tarvetta enää kattella hänen peräänsä.


    • Niinpäniin

      En tiedä juuri nyt mutta päivällä sain vastaan surullisen kaipaavan katseen. Päällimmäisenä olisin halunnut jäädä siihen hetkeen, käydä asioita hieman läpi, näinhän olisi kuulunut toimia mutta..tiedän, etten voi toiselle enää mitään tarjota joten vain automaattisesti poistuin paikalta. "Hassua", ettin täältä mahdollista suru-osastoa, missä kertoa tämä. Niin, hieman surettaa näin jälkikäteen. Piruvie.

    • valonpisaroita

      Miten menee? Nähdäänkö?

      Pallo on ollut hänellä jo pidemmän aikaa...

    • petoj

      Mies, älä murehdi, meitä odottaa suuri tulevaisuus

    • viestin

      En pihtaa koskaan enää

      • miehentärkeysjärjestys

        Sarjassame epäuskottavimmat ja mahdottomimmat fantasiaviestit , meillä on voittaja!!!


    • Jos kuitenkin olisi yksi - muistamisen arvoinen.

      Tämmöttii sull pitsimies:


      Syksyn tuulet jo viileät viimansa ylitse päidemme ulottivat;
      ja tukkasi tummia latvoja leikkien suoristivat,
      kun aivoni sinusta ja viinistä humaltuivat.
      Katseet toisiaan yhä uudelleen koskettivat,
      suut kerkeät kaksi, lauseita yhdessä jatkoivat
      kun ne ontuen yhteistä säveltä tavoittivat.

      Eli olemuksessasi viisauden viipyvä levollisuus,
      Oli silmissäs ruskeissa väsyneen miehen katse uus,
      kun pääsi hiuksiini ääneti laskien
      sulit syliini mukana halauksen.

    • Perfekt

      Kaunis kiva -30v nainen jonka kanssa tulee juttuun heti vailla epäluuloja ehkä sulta kiva lauantaiyön selvä viesti ois kiva

    • Wekend

      Romanttisen näin la katsoessani leffaa ja odottaessani huomista liikunta pvää😊

      • Wekend

        Eiks ketää hereillä😉


    • Pillustaja

      Onko pillustaja paikalla? Entä itse pillu?

    • Tämmöttii vieäl sull pitsimiäs:

      Kuin valokiila pimeyttä leikaten

      astuit hiljaa eteeni seisahtuen.

      Vain pyyhe lannetta verhoten,

      imitit haikuja tupakista miettien.

      Pois päiviä väliltämme kuroen,

      mä tavoitan iltayön menneen, syksyisen:

      Olit seuralainen silloin, niin kovin kallisarvoinen;

      toit mukanasi pisaroita valon, keskelle mustuuden.

      Sain leväten viipyä lähelläsi,

      kera sanojen viisaiden, ymmärtävien.

      Nyt luoksesi myötä muiston haipuvan kuljen;

      ja sun kuvasi ehyen, säröttömän

      ääneti rintaani suljen.

    • Rolls.Royce.miäs

      Tällaisen viestin haluaisin minä mies lukea:

      Kaipaan sinua yhä,
      vaikka oletkin jo ohimoilta harmaantunut,
      ja tarvitset viagraa ja silmälaseja.
      Olet rakas äijä, vaikka uskallat
      otattaa itsestäsi vain utuisia kuvia,
      joissa rupsahtanut naamasi ei näy selvästi.
      Ymmärrän jäykkiä niveliäsi,
      paikattua purukalustoasi ja
      alkoholin pehmentämää päätäsi.

      • vanhakurppananaene

        Minä en ymmärrä alkoholin pehmentämiä päitä, enkä harmaita ukkoja, en jäykkiä niveliä enkä utuisia kuvia.
        Voi ukkeli, alahan terästäytyä.


      • Sealkuperäinenkurppa

        Tämä kurppanainen nukkuu aina tuohon aikaan yöstä eli taas on sijaisnäyttelijä kertomassa ihan omaa tarinaansa. En tosin edes tunnista rollssimiestä, mutta samoissa fiiliksissä ja ikääntyneenä ymmärrän olosi piirteitä.


      • Mikäkurppa

        Hirveitä juttuja. Kenen päästä lähtee tällaista sontaa ?


      • isäJosifAurinkoinen

        Isä Aurinkoinen esiintyy taas pilvien takaa, olisi hyvä ulko... ilmailukeli.


      • Eisevaantoimi

        Hahahaaaa! Taisi vähän kolahtaa. Tällä kertaa. Ensi kerralla vähän ehkä lisää. Harhaanjohtaminen on ikävä piirre ihmisessä.


      • Röhoköhhhhiiii
        Mikäkurppa kirjoitti:

        Hirveitä juttuja. Kenen päästä lähtee tällaista sontaa ?

        Räkää kyllästettynä sillä itsellään. Tartutan räät sinuun niin että joudut yskimään 1000000 kertaa vuorokaudessa. Se tosin on vähemmän kuin minun normaali suoritus, mutta aloittelija saa anteeksi.


      • Eisevaantoimi

        Niin tuo oli sille" mikäkurppa" kommentoijalle.


    • tämähänseon

      Suksi ukko v.ttuun.

    • retukivinen_

      Tulen sinne siivoamaan ja laittamaan ruokaa, milloin olet kotona?

      ps. voitin meille lotossa kymmenen miljoonaa

      • kahdeksantoistasenttiä

        Ryömi korkokenkäni alla, sovinisti-Retu.


    • Kaivataan lisää miesten viestitoiveita, ja muita vastauksia!

    • ViestiäsiOdotan

      En tiedä mitä vastausta odottaa... Kunhan nyt jotain laittaisi edes...

      • vuosikahdeksanviis

        Vuodet kuluu nopsaan, viestiä ei vaan tule koskaan


      • Selkiskö_

        Etkö lue sun viestejä kun et tiedä mihin hän vastaustasi odottaa?

        Jos et ole huomannut vastata johonkin viestiin , niin hän voi ajatella ettet halua häneltä enää viestejä.


    • eikiitosnäille

      "Pallo on sulla" Taitaa olla omat pallot linttaan taputeltuja näillä miehillä kun eivät saa laitettua edes yhtä vaivaista viestiä. Varsinaisia unelmauroita. Ei ihmetytä enää se fakta että Suominainen valitsee mieluummin komean ja kohteliaan irakilaismiehen lakanoidensa lämmittäjäksi.

    • kertoisitarpeellisen

      Ihan vaan "Moi" riittäisi.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe