Miltä tuntuu kun toinen mies runkkaa sinua? Eräs naispuoleinen kaverini väitti että se tuntuu paremmalta kun samaa sukupuolta oleva tyydyttää sinut. Onko teillä minkälaisia kokemuksia kyseisestä asiasta, onko asia todellakin näin?
Kysymys heteromiehille
28
1508
Vastaukset
- Penssseli-setä
HETEROmies runkkaa omaa kyrpäänsä, HOMOmies runkkaa kaverin kyrpää
- Seksuaaliterapeutti
Ei se ole homostelua jos tyydyttää toista. Yhdyntä samaa sukupuolta olevan kanssa on homostelua.
Yhdyntäkin voi olla vaan jännä kokeilu! ;)
Anteeks, kysymys oli hetero miehille. Mä olen nainen, mutta pakko osallistua silti :D
Mua kiinnostais, että miten tollanen tilanne pääsee syntymään kahden hetero miehen välille?
Musta olis tosi makeeta, jos kaks miestä tekis toisilleen niin mun pyynnöstä. Niin, että saisin kattoa!
Vuosia sitten exä tykkäsi antaa suihin toiselle miehelle. Se kertoi, että naisen tai miehen tekemänä se tuntuu hyvältä, mutta otteet on tosi erilaiset.
Älä epäröi, anna mennä ;)- MuttaEi
iines18818 kirjoitti:
Anteeks, kysymys oli hetero miehille. Mä olen nainen, mutta pakko osallistua silti :D
Mua kiinnostais, että miten tollanen tilanne pääsee syntymään kahden hetero miehen välille?
Musta olis tosi makeeta, jos kaks miestä tekis toisilleen niin mun pyynnöstä. Niin, että saisin kattoa!
Vuosia sitten exä tykkäsi antaa suihin toiselle miehelle. Se kertoi, että naisen tai miehen tekemänä se tuntuu hyvältä, mutta otteet on tosi erilaiset.
Älä epäröi, anna mennä ;)Olisipa munkin vaimo noin avarakatseinen....
iines18818 kirjoitti:
Älä epäröi, anna mennä ;)Kimppakiva siis nainen sanoi että kyllä hän on meidän kanssa jos runkkaamme ekaksi toisiamme.
iines18818 kirjoitti:
Älä epäröi, anna mennä ;)Jos kiinnostaa katsoa kahden miehen välistä Iines pks:lta-voisit kirjoittaa mulle.Ja arvaat kai postiini:)
- KävisKäsityöt
Ei kokemusta,mut olisi kiva tietää,jos Hesasta löytyisi kiva tuhma setä ; )
- KävisKäsityöt
Eipä setää löydy käsitöitä tekemään.... no,vaikka suutakin...
- fgbert3453r
Miten heteromies voisi tietää vastauksen
- Kumikäsinettä
Kokeilemalla!
- JoskusNäinkinSaa
Toi että samaa sukupuolta oleva tietää paremmin,miten tehdä hyvää,on aika urbaani legenda.En välttämättä samaa mieltä.
Mutta tuo on totta että miehellä on erillaiset otteet runkatessa tai imiessä toista miestä kuin naisella.
Itsellä kun kova kiima päällä,runkata ei innosta ja maksaa ei viitsi,niin mikä sen helpompaa,kuin antaa toisen miehen hoitaa hommat.
Ei se musta homoa tee,jos annan kalun toisen miehen käteen tai suuhun.
Siinä vaan mietti mukavia ja antaa palaa.- EipäUskotaHei
Ei ihan homoa, mutta kyllä se vaatii että olet miehistä seksuaalisesti kiinnostunut. Jos väität olevasti hetero, niin huijaat vain itsräsi. Vähintään bi, vaikka kuinka keksisit tekosyitä.
- anorther_days
Oma vastaus. Pentuna kun sukupuolielämä alkoi kiinnostamaan ja kestävyys oli parempi kuin nyt, niin rumkattiin toisen kanssa. Se oli vaan hienoa, kun tuli huipulle, niin antoi kaverille merkin laukeamisesta ja kaveri lisäsi vauhtia siemensyöksyn tullessa ja jatkoi seuraavaa kohti. Näitä tuli 3-4 peräkkäin ja sitten tuli väsy. Fiilis oli mahtava!
Samaa voisi kysyä naiselta. Mille tuntuu, jos se toinen onkin nainen? Pystykö, haluaistko tai voisitko koskea ja antaa toisen naisen koskea itseäsi sinne?
Toisen ihmisen kosketus on upea tunne! - prkl
se on bi-miäs sitte.
eikä siinä mittään pahhaa.
mutta pidetään faktat faktoina. - Kelotukki
Kumpi miehistä on homo, joka antaa imeä munaa vai se imijä?
- EipäUskotaHei
Molemmat ovat vähintään bi, jos ei kunpaakaan pakoteta. Täysin hetero ei ryhdy kumpaankaan.
- Vingertää
Pidän sitä homona, joka tunkeutuu kalullansa toisen miehen peräsuoleen.
Lukenut kyllä, että osa heteromiehiä kiinnostunut shemaleista eli thai-ihmisistä, jotka näyttävät ja pukeutuvat kuin naiset mutta on penis. - juurikinnäin
voin sanoa että hyvältä tuntuu.Vaimo muutaman kerran pari tapaamisissa ehdottanut vieraalle että runkaisi kyrpääni ja se aina myös tapahtunut.Pari kertaa myös mies ottanut lastin suuhunsa vaimon ehdotuksesta ja naiset vierestä katselleet.Ei paha ollenkaan.
- Jööran
Eli ei tunnu niin homolta,kun
naisia läsnä...😆 - EipäUskotaHei
Jööran kirjoitti:
Eli ei tunnu niin homolta,kun
naisia läsnä...😆Tekosyitä keksii aina, kun ei ole kanttia myöntää että miehet kiinnostaa siinä mielessä.
- bityttönen
Olen kokenut pilluni nuolemisen sekä miehen että naisen tekemänä. Nainen oli ehkä varovaisempi otteissaan. Molemmat kokemukset olivat kuitenkin ihania ja laukesin molemmille.
- teoriaa
Pahan mennä kommentoimaan avaukseen kun ei asiasta ole kokemusta. Teoreettisesti voisi ajatella miehen tietävän eri sävyineen paremmin miten nautintoa toiselle miehelle antaa, sama n n tilanteessa.
Mutta sitten realiteettinä sekin, että kaikki ovat yksilöitä ja jokin mies saattaa olla vähemmä taitava kuin sellainen kiireettömän käsinautinnon antamisesta nauttiva nainen jolla on samalla myös hyvä ja herkkä "intuitio" sormissaan ja eleissään, eli osaa samaistua miehen nautintoon.
Sekä mies että nainen voi olla nautinnon floppaavan mekaaninen, tylsä ja epäsensuelli otteissaan, eli ilmeisesti melko paljon yksilökysymys. - Ei.uskalla
Mun on pitänyt miehen kanssa harrastaa seksiä sillein että ottaisin suihin ja se sitten panisi mua mutta jotenkin kun pitäis niin en sitten pysty siihen. Taidan vaan itse kiusata itteeni, mutta kyllä ajatus tuntuu kiihottavalta.
- Niihniiiih
Heteromiehestä tuollainen tuntuu lähinnä epämiellyttävältä, koska heteroa ei kiinnosta oma sukupuoli seksuaalisesti. Harva silti on täysin hetero. Täälläkin on monia heterona esiintyviä, jotka ovat illiselvästi bi-seksuaaleja. Se on jotenkin säälittävää, jos ei vielä keski-ikäisenäkään pysty sitä myöntämään edes itselleen.
- teoriaa
"Heteromiehestä tuollainen tuntuu lähinnä epämiellyttävältä, koska heteroa ei kiinnosta oma sukupuoli seksuaalisesti. Harva silti on täysin hetero."
Juuri näin. Avauksessa asian lähestymistapa on otsikointeineen toki hieman erikoinen, mutta nikkinsä toki kertoo uteliaisuudestaan asiaa kohtaan.
"Täälläkin on monia heterona esiintyviä, jotka ovat illiselvästi bi-seksuaaleja. Se on jotenkin säälittävää, jos ei vielä keski-ikäisenäkään pysty sitä myöntämään edes itselleen."
Näkisin enempikin säälittävänä tuollaisen karikatyris-kypsymättömän ja toisia aivan tarpeettomasti provosoivan maailmankuvan.
Mustavalkoisuuden sijaan ihmisen seksuaalisuus on hyvin monisävyinen "outoinekin" seksuaalisine unineen ja hallitsemattomine spontaaneine flash-fantasioineen ja mielikuvineen. Mihin raja tulee vetää? Onko ihmisen seksuaalisen suuntautumisen "identiteetti" sama kuin erinäiset mieleen spontaanisti pomppaavat kuvat ja fantasiat?
Lisäksi useinkin ihmisen seksuaalisuus ja mieltymykset muttuvat ja muokkatuvat vuosien vieriessä ja se mikä parikymppisenä ei ehkä natsannut, saattaakin mainitussa keksi-iässä tai aiemmin olla kiinnostavaa. Vaikkapa jonkin tyyppinen kimppaseksi saattaa yllättäen alkaa kiinnostaa hieman varttuneemmalla iällä, asia jota ei nuorena olisi osannut kohdalleen edes ajatella mahdolliseksi. Mieltymyksetkin voivat vaihdella mielialoista ja tilanteista riippuen, kaikki ei natsaa kaiken aikaa.
Heität kuvaan bi-seksuaalisuuden yhtenä "pakettina" sitä lainkaan määrittelemättä, mutta eihän sille ole viivottimella piirrettyjä linjoja ja rajoja ja sekin on yksilökohtaista.
Jollekin kumpikin sukupuoli voi olla 50/50 fyysis-tunneperäisen parisuhdetyyppisen potentiaalin kiinnostuksen kohde.
Sitten taasen joku toinen voi kokea samaa sukupuolta olevan vahvempana kiinnostuksen kohteena, mutta toisenkin sukupuolen kiinnostavan samaan aikaan.
Jotta homma ei olisi liian simppeliä, niin kiinnosuksen painotus voi vaihdella aikakausittain tyyliin on/off, joko toista sukupuolta tai omaa sukupuolta koskevaksi ja jota vaihtelua henkilö itsekään ei hallitse. Näin vaikka hnekilö olisi vakaassa parisuhteessa.
Joku toinen voi kokea olevansa lähinnä hetero ja päällimmäinen jatkuva kiinnostuksen kohde on kaiken aikaa toinen sukpuoli, mutta jokin pelkästään seksualinen, fyysinen nautiskelu extrana samaa sukupuolta olevan kanssa voi tuntua kiinnostavalta, toisinaan, aika ajoin tai varsin harvoin. - Ikääntynyt
Erinomainen kirjoitus sinulta "teoriaa".
- KäsityötKävis
Ikääntynyt kirjoitti:
Erinomainen kirjoitus sinulta "teoriaa".
Teorioista huolimatta haluaisin kokeilla/kokea tuon... Miksei sitten suutakin...?
- Nikken977
Miehen voisi kuvitella olevan suuseksissä voimakasotteisempi kuin nainen. Isompi suu myös. En ole koskaan kokeillut, mutta iän myötä tuo ei ainakaan teoriassa mahdottomalta tunnu, molemminpuolisesti tietysti. Viriili, hyvin varustettu komeakin mies olen, niin sen puolesta ihan mahdollista tuon luulisi olevan.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo1151886SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul2321206En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä331198Voin kertoa sinulle
Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.36895Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."
Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v6851- 48843
Mitä sinä nainen haluat elämältä
Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää33794It's a fairytale
"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st9782+10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!
Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais236761Gallup: Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle Maajussille morsian -juontajana?
Maajussille morsian on koko kansan suosikki. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle juontajana? Erinomainen29733