En mitenkään. Jumala on suonut taasen yltäkylläisesti sanaansa, saarnojen ja virsien ja muun tekstin muodossa. Ja kanssakäymistä niin että sydämellinen rakkaus ja kultainen lanka on yhdistänyt kristityt toisiinsa yli valtakuntain rajojen, Herrassa.
Että nousee kysymys miksi juuri minä olen saanut näin yltäkylläisesti Jumalan viljaa. Ja että Hän on koskettanut sydäntä ja nostanut ja kantanut ja juhlat senkun jatkuu.
Miten voin kiittää kylliksi Jumalaa
9
347
Vastaukset
- EtköYmmärräHävetä
Juhlat jatkuu jykeväin seinäin sisällä tuttujen seurassa. Näin ei Jeesus opeta. Menkää ja tehkää KAIKKI KANSAT minun opetuslapsikseni.
Puheet etsikkoajoista kuin rankkasateista, kulkemassa yli maapallon, pysähtyen pienelle tuttujen muita tuomitsevien ihmisten pläntille, ovat puhtaasti ihmisoppia, (joilla satojen muiden vastaavien ihmiskäskyjen lisäksi), eksytetään lauma pois noudattamasta Jeesuksen lähetyskäskyä ja Jeesuksen rakkauden käskyä.
Tämä on äärimmäisen häpeällistä opetusta ja toimintaa liikkeen johtajilta. Ja Jumalan sanaa tuntematon lauma on mennyt perässä, itseään ja yhdistystään onmitellen ja johtajiaan kiitellen.- 98989898
Aamen.
- UskoEvankeliumi
No mitä Jeesuksen seuraajan ilo on?
Se on Jumalan hyvyydestä ja armosta iloitsemista, se on olitsemista siitä että Jumala kokoaa sanansa ja henkensä kautta miljoonia ihmisiä kaikkialta maan piiristä lahjoittaen meille syntisille HÄNEN VANHURSKAUTENSA.
Jeesus ei tullut jonkun muista eristäytyneen itseään ja erehtymättömyyttään julistavan pienryhmän pelastajaksi, vaan siksi että jokainen, jolla on usko Kristukseen pelastuu.
Siksi me Jeesuksen todistajat täälläkin julistamme, että antakaa syntiset pelastaa itsenne!!
Jeesus on kuollut sinunkin puolestasi joka olet suurin syntinen, ja odottaa että tunnustat syntisi ja otat vastaan Jeesuksen Kristuksen, SINUN syntiesi dovitukseksi!
TÄMÄ ON SE ILOSANOMA MITÄ ME KRISTITYT JULISTAMME. Iesus Kristos Theou Hyijos Sooteer.
Jeesus Kristus Jumalan poika Vapahtaja. Sinunkin puolestasi uhrattu, sinun syntiesi sovitukseksi.
Kuulkaa huuto kaikki syntiset! Jeesus elää, sinutkin on lunastettu Jumalan omaksi Jeesuksen Kristuksen kalliilla uhrilla.
Älä enää kiittele yhdistystäsi älä den sokeita johtajia äläkä onnittele itseäsi, vaan tunnusta syntisi ja ota vastaan anteeksianto Jeesuksen nimessä ja veressä. Tämä uhri riittää suurimmankin syntisen syntien sovitukseksi. Sinunkin syntiesi sovitukseksi. Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu, näin sanoo Herramme ja Vapahtajamme Jeesus.
Älä enään luota ihmisiin, älä itseesi äläkä muihin. Jeesus pelastaa. Aamen hallelujaa! - eiviittienäätätähöyryä
Mullakaan ollut muusta kysymys kuin siitä että jos joku kristitty antaa anteeksi niin se on taivaassakin anteeksi annettu. Siihen voi luottaa kun toinen anteeksi on antanut. Jeesus on kaikkien synnit sovittanut. Täälä nyt parjataan taas jotain ryhmää kun ei käsitettä mitä tahtoo joku tuoda esille kirjoituksissaan .
- eikaisaattojoukkoa
Ehkä niin. Monesti näistä hurskaista kirjoituksista jää lukijalle täysin epäselväksi ketä kirjoittajat sydämen rakkaaksi kristityksi omalle kohdalleen milloinkin hyväksyy. Ei kai nyt sentään ihan kaikkia? Vai mitä mieltä itse olet?
- eiviittienäätätähöyryä
eikaisaattojoukkoa kirjoitti:
Ehkä niin. Monesti näistä hurskaista kirjoituksista jää lukijalle täysin epäselväksi ketä kirjoittajat sydämen rakkaaksi kristityksi omalle kohdalleen milloinkin hyväksyy. Ei kai nyt sentään ihan kaikkia? Vai mitä mieltä itse olet?
Jätämpä vastaamatta valmiiksi. Näin voi jokainen miettiä esim.huomenna uudelleen ennen kirjoittelua kysymyksiäsi.
- dskfhjdf
eiviittienäätätähöyryä kirjoitti:
Jätämpä vastaamatta valmiiksi. Näin voi jokainen miettiä esim.huomenna uudelleen ennen kirjoittelua kysymyksiäsi.
Niinpä :)
- OlkaaKristitytTarkkoina
Kun ihminen on saanut SYDÄMESSÄÄN kohdata Jeesuyksen Kristuksen Vanhurskautenaan pyhityksenään ja puhtaututenaan, ei hän kysele miten hän voisi kiittää, vaan hänen sydämessään soi aina kiitos, se tulee myös suusta ja kirjoituksissa esiin, monin eri tavoin. Teoissa tuo kiitollisuus heijastuu rakkaudentekoina lähimmäisille, ja ennen muuta sydämellisenä haluna ja julistuksena koko maailmalle, Jeesus on Herra, tule sinäkin sinunkin syntivelkasi on jo maksettu, tule, ota lahja vastaan.
Mutta on sitten myös vastakkainen asenne ja kiitos: Tuo kiitos ilmenee vertailuna toisiin ja luottamisena omiin tekoihin omaan yhdistykseen oman yhdistyksen johtajiin jotka vakuuttelevan kuulijoilleen kuinka hieno ja ihana "kristillisyys meillä on". SE henki ei ole kiinnostunut toisten pelastuksesta, vaan tuttujen porukoissa tapahtuvasta toinen toistensa kiittelemisestä ja kehumisestä ja muiden Jeesuksen omien halveksimisesta.
Luuk. 18:11 Fariseus seisoi ja rukoili itsekseen näin: 'Jumala, minä kiitän sinua, etten minä ole niinkuin muut ihmiset, riistäjät, väärämieliset, huorintekijät, enkä myöskään niinkuin tuo publikaani." Olkaa kristityt tarkkoina "
-
Kun publikaani löi rintaansa ja sanoi ole minulle syntiselle armollinen ,
josta Jeesus sanoi opetuslapsilleen, hän meni kotiinsa vanhurskaapana
kuin fariseus.
-
mutta ei sanonut, että koko vanhurskaana .
-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763531
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t282237Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä832005Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian191550- 281421
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271393Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71354Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671307Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101227Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531065