Kaveri ajantappamiseen vajaakuntoiselle ?

Olen 43 vuotias mies Kaarinasta. Olen kroonisen suolistosairauden takia toistaiseksi työkyvytön. Aikaa siis on. Voimia ja rahaa vähemmän. Luonto- kalastus yms. Kiinnostaa. Samoin pelailen kaikenlaista niin verkossa kuin livenäkin. Tekniikasta filosofia an asti kaikkea tutkin ja kokeilen.. olen aika introvertti, joten sellainen seura ehkä sopisi. Ota rohkeasti yhteyttä ! Tavataan vaikka kohoa katsellen....

5

181

Vastaukset

• oox nää Hono?

• Jutellaan lisää kun olet päässyt päiväkodista.. Mukavaa jatkoa vaan sinulle !

• Suolistosairaus? Onko kauhee döllis, vai käytäkkö tenoja? Mikset mäne hoitoon?

• Toivon todella ettet koskaan sairastu vakavasti ! Et ehkä itse kestäisi pilkkaa jota harjoitat toisia kohtaan...

• Miks ihmisten pitää olla piruja toisilleen. Täältä ei löydy kirjeystäviä eikä muutakaan asiallisen ihmisen seuraa..pelkkää sontaa ne kyl jaksaa kirjotella. Toivottavasti löytyy joku kaveri sulle? Mut ehdottaisin jotain muuta sivustoa mistä hakisit ystäviä?

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

SEISKA.FI

• Maailman kaunein yleisurheilija? Muodokas Maria Huntington, 22, pelmahti punaiselle matolle – yleisöstä kuului paljonpuhuva kommentti: ”Jumal***a mikä nainen!”
  • Wau, mikä kaula-aukko! Anne Kukkohovi loksautti leuat Kultainen Venla -gaalassa – kuva!
  • Karkasi Gambiaan! Ex-pääministeri Antti Rinne hämmästytti lentokentällä ja hävisi Afrikan yöhön – kuva Seiskassa!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 50
    1311
  2. Ota vielä kerran yhteyttä

Ole kiltti. Koko ajan mietin miten voisin sanoa sulle että rakastan sua ja haluan sut ja meidät. Kun saisin siihen selvän merkin sulta niin en epäröi.
    Ikävä
    90
    958
  3. Samu Huberille myös syyte huumerikoksesta

Pääseekö Samu samaan selliin Sohvi-bimbon kanssa?
    23
    510
  4. Vieläkin on taikaa...

Juuri sinussa. Hyvä mieli tulee kun saan sinua aina nähdä. En tiedä miksi? Sinussa vain on jotain maagista. Mietin tässä tarkistettuani yhden jutun,
    Ikävä
    63
    438
  5. Miksi ihailet häntä?

Onko jotenkin erityinen?
    Ikävä
    37
    394