Palauttajamän

palauttajamän

Ympäri vuoden joka ainoa päivä suomi24 matkailupalstalla riekkumista tunti tolkulla, vaikka höpöttelee olevansa hyvinkin toiminnan mies, on pullotelineen täyttöä, huvijahdilla kurvailua, ravintolapäällikön koulutusta, mökkeilyä, moottoripyöräjengin (kansainvälisen) bileitten järjestelyä, tyttären kansainvälisissä kaupoissa neuvonantajana mukana oloa, puutarhakaupassa vaimon siskojen (jotka ovat välillä veljiä) rahallinen avustaminen, vaikka hammaslääkäri vaimo (joka ei ole huora) hoitaa kaikki heidän raha-asiat..

Ei kertomansa mukaan tarvitse oleskelulupaa Thaimaassa, koska matkustelee ympäri maailmaa, niin pirusti, ettei kerkiä kuukautta kauempaa "kotonaan" olla? Pari kuukautta vuodessa ilahduttaa läsnäolollaan aikalaisiaan myös suomessa, vapaa aikanaan matkustelee koko perheen voimin mielellään Espanjassa.

Se pittää kiirusta miehellä joka ei tee töitä, muutakun jotain salaista työtään netissä, työtä jota palstalaiset eivät hänen kertomansa mukaan saa koskaan tietää.

Oli aamu tai mikä vuorokauden aika tahansa henkilö on pattaya palstalla, joko kehumassa itseään tai vaimoaan, mollaamassa ja epäilemässä muiden tarinoiden todenperäisyyttä, ilkkumassa muille tai kopioimassa jonkun postauksia vain aloittaakseen tällä kopiolla uuden ketjun. Kukaan ei tiedä kuka tämä CM:n kunniakansalainen on. Sen verran tiedetään, että aikaa tuntuu olevan, eikä paljon mitään järjellistä tekemistä. Ei tarvitse palstalla edes keskustelu kumppania, sujuvasti keskustelee itsekseen parin luomansa nimimerkin kautta.....

Tuo Henkilö kuvittelee voivansa sanoa jotain ihmistä mielisairaaksi? Kuvitellen itse olevansa jotenkin tämän sairauden yläpuolella, mutta samaa haaveilua sekin, niinkuin kaikki muukin hänen ulostuksensa.

18

233

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • copycat_vastaa

      Erinomaisesti tiivistetty. Lerpan tarina alkoi Hiekkaharjusta. Othanuriinpoju, zapho, numeromies, numball, aviomies, taksiterojkl, (jonka identiteetin hän varasti ja hylkäsi oikeustoimien pelossa) sensei, thailady, teppo, heikki jne kaikki ovat samaan mielipuolen luomuksia.
      Ilmeisesti tuo vajakki on päässyt nyt laitoshoitoon tuossa kolme vuotta sitten. Kovin on säntilliset päivärytminsä, oli hän sitten missä päin maailmaa tahansa niin laitosajat ne vaan pätee kaikkialla. Miksi hoitajat antaa hänen pitää tablettinsa ja wifi-yhteyden? No siksi kun pääsevät itse helpommalla ettei deeku hortoile laitoksen käytävillä kiusaamassa muita.

      • onkopunanenä

        Olen joskus vuosia sitten tavannut tämän salskean lentäjän, jossain muuallakin Thaimaa aiheisella palstalla, retostelemassa elämällään


      • Anonyymi

        "hylkäsi oikeustoimien pelossa"

        - mikäs juddu tää on ?


      • Anonyymi

        Lerpan elämää


      • Anonyymi

        Niin voitko kertoa miten nuo asiat liittyvät minuun, en ole ketään koskaan huoritellut täällä enkä missään muuallakaan, ei kuulu tapoihini, kasvahan poju aikuiseksi.
        By NumBall HHN 61v.


    • seonlerpanlaiffia

      Se on Lerpan elämää. Se Lerpan elämä on täällä palstalla niin kauan, kun Jorvin sairaalan ammattilaiset saa pidettyä Lerpan verenkierron käynnissä. Rauha laskeutuu, kun perseestään sojottaa koiranputki Paraisten kirkkomaalla.

      • happolakit

        Lerbanderin mielestä siis 2010 haaveileekin väärin? Lerbuusi itse ei aloita joka päivä puhtaalta pöydältä Lerbahdus, jatkaa kehittämäänsä haavetarinaa johdonmukaisesti joka päivä, muutamia pikku lipsahduksia lukuunottamattaon pysynytkin luomassaan tarinassa aika hyvin.

        2010 lääkitys on ilmeisesti saatu kuntoon, koska mieshän tuntuu täysin unohtaneen, että on jopa laatinut listan asioista jotka hän tekee isommin, paremmin, perusteellisemmin ja täydellisemmin kun lerbbuli. Summasum maarum. molemmat ovat kovia poikia haaveilemaan ja myös jakamaan nämä haave elämänsä lukuisien tuntemattomien kanssa. Mahtaa pojilla olla todellisuudessa aika pienellä liekillä tuo itsetunto? Sitähän ne täällä yrittävät pönkittää. Omaa pientä minuuttaan. Yksin kotona ja bentsoissaan.


      • happolakki

        Tarkoitan että perheellisillä miehillä on aivan varmasti muutakin tekemistä kun istua joka päivä puhumassa elämästään matkailupalstalla? Ymmärrän kyllä että yksinäisinä hetkinä haetaan jonkinlaista sosiaalista seuraa tälläisillä palstoilla. Näitä yksinäisiä hetkiä ei pitäisi olla päivittäin, ainakaan kiireisellä perheen isällä? Joten poikien tarinoissa selvästi joku mättää?


      • Vuodesta-2010
        happolakki kirjoitti:

        Tarkoitan että perheellisillä miehillä on aivan varmasti muutakin tekemistä kun istua joka päivä puhumassa elämästään matkailupalstalla? Ymmärrän kyllä että yksinäisinä hetkinä haetaan jonkinlaista sosiaalista seuraa tälläisillä palstoilla. Näitä yksinäisiä hetkiä ei pitäisi olla päivittäin, ainakaan kiireisellä perheen isällä? Joten poikien tarinoissa selvästi joku mättää?

        MINÄ OLEN 2010.

        Minä olen varmuudella komeampi 👦, 
        vahvempi 🏋🏋, 
        nopeampi 🏃, 
        varakkaampi 💰💲, 
        sosiaalisempi ⚰⚰, 
        fiksumpi 🐵🐒💻💻📚📉🔫, 
        seurallisempi 🍻, 
        mukavampi, hauskempi 😀😁😂😃😄😅😆😉😊, 
        sanavalmiimpi 👹👿😈👺 ja 
        minulla on enemmän kavereita, ystäviä 💻💻💻💻💻⤵⤵⤵⤵⤵🐶🐰🐇🍸🍹🍺🍸🍹🍺
        minulla on paremmat naiset 👙👠💰💰, 
        fiksummat ja kauniimmat lapset 👳💃🎅🐒, 
        paremmat ja kalliimmat kulkuneuvot 🚘🏍 ja 
        ennenkaikkea minulla on elämä 👙👠🍺💻💻💻.


      • seonlerpanlähtö
        Vuodesta-2010 kirjoitti:

        MINÄ OLEN 2010.

        Minä olen varmuudella komeampi 👦, 
        vahvempi 🏋🏋, 
        nopeampi 🏃, 
        varakkaampi 💰💲, 
        sosiaalisempi ⚰⚰, 
        fiksumpi 🐵🐒💻💻📚📉🔫, 
        seurallisempi 🍻, 
        mukavampi, hauskempi 😀😁😂😃😄😅😆😉😊, 
        sanavalmiimpi 👹👿😈👺 ja 
        minulla on enemmän kavereita, ystäviä 💻💻💻💻💻⤵⤵⤵⤵⤵🐶🐰🐇🍸🍹🍺🍸🍹🍺
        minulla on paremmat naiset 👙👠💰💰, 
        fiksummat ja kauniimmat lapset 👳💃🎅🐒, 
        paremmat ja kalliimmat kulkuneuvot 🚘🏍 ja 
        ennenkaikkea minulla on elämä 👙👠🍺💻💻💻.

        No aivan varmasti on. Kukapa ei olisi ja kelläpä ei olisi? Lerppa on surkein otus maan päällä ja aika pian maan alla, mikäli Jorvin täteihin on uskomista.


      • happolakit

        Tätä listaa tarkoitin, itse en ole miljonääri olen tavallinen aikuinen mies. Teen aikuisen miehen asioita..... Siksi mieleeni ei tullut lähteä penkomaan/etsimään palstahistoriasta tuota listaa. Kiireisellä, menestyvällä ja onnellisella miehellä ei ollut tärkeämpää tekemistä taaskaan, hän näköjään kerkiää selailemaan palstahistoriaa ja poimimaan sieltä välillä kaikennäköistä. Noh. Poika nukkuu ja vaimo on yön yli kestävällä asiakaskäynnillä, viinitelineet on täytetty ja kylpylä siivottu? Nyt on aikaa ottaa sitä omaa aikaa? Joten Suomi24 auki? ja keskustelemaan haaveistaan.


      • KöhKöhNohTööts
        happolakit kirjoitti:

        Tätä listaa tarkoitin, itse en ole miljonääri olen tavallinen aikuinen mies. Teen aikuisen miehen asioita..... Siksi mieleeni ei tullut lähteä penkomaan/etsimään palstahistoriasta tuota listaa. Kiireisellä, menestyvällä ja onnellisella miehellä ei ollut tärkeämpää tekemistä taaskaan, hän näköjään kerkiää selailemaan palstahistoriaa ja poimimaan sieltä välillä kaikennäköistä. Noh. Poika nukkuu ja vaimo on yön yli kestävällä asiakaskäynnillä, viinitelineet on täytetty ja kylpylä siivottu? Nyt on aikaa ottaa sitä omaa aikaa? Joten Suomi24 auki? ja keskustelemaan haaveistaan.

        Tavallinen aikuinen mies on KääLäy, Ninja ja mitä milloinkin kun niin tavallinen nyt happolakkina.


      • Sensei---

        Ennen kuin joku näsäviisas poju ehtii, korjaan, että tänään on.....

        LAUVANTAI !!!!!

        Khiai Moips.....


      • Anonyymi
        happolakit kirjoitti:

        Lerbanderin mielestä siis 2010 haaveileekin väärin? Lerbuusi itse ei aloita joka päivä puhtaalta pöydältä Lerbahdus, jatkaa kehittämäänsä haavetarinaa johdonmukaisesti joka päivä, muutamia pikku lipsahduksia lukuunottamattaon pysynytkin luomassaan tarinassa aika hyvin.

        2010 lääkitys on ilmeisesti saatu kuntoon, koska mieshän tuntuu täysin unohtaneen, että on jopa laatinut listan asioista jotka hän tekee isommin, paremmin, perusteellisemmin ja täydellisemmin kun lerbbuli. Summasum maarum. molemmat ovat kovia poikia haaveilemaan ja myös jakamaan nämä haave elämänsä lukuisien tuntemattomien kanssa. Mahtaa pojilla olla todellisuudessa aika pienellä liekillä tuo itsetunto? Sitähän ne täällä yrittävät pönkittää. Omaa pientä minuuttaan. Yksin kotona ja bentsoissaan.

        S Amalia avautuu anona anoille anopalstalla.


    • ToisinkuinLerpalle

      Oon Pattismään eli pilua tulee takuuvarmasti

      • Lousu

        Niin kauan kun kelarahaa riittää jä äitin kansaneläkettä


    • Anonyymi

      Hienosti tänäänkin olemme saaneet lukea, lerpan ystävällismielisen asiallista jutustelua Pattayasta ja sinne matkailevista, kunnon ihmisistä.

      Hänellä sitä, tuota sielunkauneutta aina löytyy lämminhenkisistä vastauksistaan!

      "Tyylikkäällä" kerronnallaan yrittää uskotella kirjoittelevansa totuuden, vain totuuden, mitään siitä poisottamatta ja mitään siihen lisäämättä!

      Uskomatonta tuo kateutensa Pattayan matkaajia kohtaan...

      Dissosiatiivinen identiteettihäiriönsä (engl. dissociative identity disorder, DID, "monipersoonahäiriö" tai "sivupersoonahäiriö") on dissosiaatiohäiriöistä monimutkaisin eikä enää ole lukuisien lääkärien kertoman mukaan hallinnassa ja parannettavissa.
      Pattyalaiset aloittivat jo aiemmin tyhmät puheensa ja nyt yhdessä Lerppaharjulaisten kanssa, viihdyttävät meitä kauheimmilla kirjoituksillaan, ylpeillen saannoksistaan palstoilla ja kuvitellen Pattyan nousevan tällä tavoin uuteen kukoistavaan nousuun, mutta toivotonta on taistelunsa...

      Don Quijoten tavoin Pattyalaiset yrittävät Lerppaharjun Sancho Panzat apunaan kiivetä matkailupalstojen valtiaiksi, hävyttömillä puheillaan, mutta toisin on käynyt! Vähäinenkin arvostus Pattyaa kohtaan on kansan silmissä kadonnut ja niinpä heidän arvostuksensa on nostanut viihtyisän ja rauhallisen Hua hinin, Thaimaan helmen, matkailun kärkeen, paikkaan, joka sille luontojaan kuuluukin.

    • Anonyymi

      Asiaa.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1358
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1240
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1165
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1115
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      13
      1068
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      31
      1027
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1023
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1012
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1001
    Aihe