Yleveroa 3000 euroa vuodessa

ylenantoa

22

189

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mediatarkkailija

YLE pitäisi laittaa maksumuurin taakse eli maksakoot punaviherkelta-propagandasta ne, jotka sitä haluavat kuunnella. Riittäisi vallan hyvin yksi TV- Ja radiokanava hoitamaan valtiolliset ja julkiset ilmoitukset. Nekin vois aivan helposti ja paljon halvemmalla tilata yksityiseltä medialta.

• brorpå

Juu varmaan mutta suomalaiset luottavat koko kansan Yleen aika vankasti joten antiyleläisten ponneton ryntäys sai nyt perin nolostuttavan lopun. Eiks jeh? I <3 YLE

• anonyymiano

YLEn menettelyt omien uutistensa osalta netissä ovat heikolla tolalla.

Moneen uutiseen liittyy keskusteluosio jossa ihmiset voivat kommentoida uutista. Sitä käytetään ahkerasti ja joskus keskustelu muuttuuu laajaksikin.

Kovin usein vaan käy niin että monien kommentit eivät koskaan pääse esille vaan toimittaja sensuroi pois ne jotka eivät ole hänen uutisensa linjoilla. Itse olen kokenut sen lukemattomia kertoja, Joskus on kommenttini päässyt esille ja sitten se yhtäkkiä katoaa sieltä. Tuntuu erittäin turhauttavalta kirjoittaa mitään asiallisia ja harkittuja kommentteja kun YLEn menettely on tuota tasoa. Olen syvästi pettynyt YLEen.

• Pinnanraapaisu
    • ydinkysymys

Miksi meidän suomalaisten muka pitäisi pakolla maksaa siitä, että päämediamme halveksii suomalaisuutta ja pyrkii tuhoamaan suomalaisen Suomen!?

• Olehuoleti

Et sinä työttömyystuistasi joudu Yle-veroa maksamaan.

• ansiotkullakin

Ylen toimittajaksi pääsee vain ne henkilöt, jotka muistavat mollata maaseutua ja sen elinkeinoja sekä vastustaa metsästystä ja kalastusta. Plussaa on ilmoituksesta, että kannattaa susien suojelua ja sellaista perhokalastusta, jossa kalat vapautetaan sen jälkeen, kun ne on saatu saaliiksi.

• YLE-pääsvekomedia

Erehdyt pahasti! Kyllä YLE kuten muunkin valtamedian toimittajan ja erityisesti päätoimittajan ehdoton vaatimus on olla ruotsinmielinen ja muutenkin suomalaisvastainen.

YLE:n edellinen toimitusjohtaja Lauri Kivinen oli Kokoomuksen RKP-bulvaani Kimmo Sasin valinta. Kivinen valittiin, kun lupasi tehdä ruotsinmielisyydestä pääagendansa.

Valtamediaamme ei turhaan kutsuta svekomediaksi ja YLE:ä pääsvekomediaksi. Mamutus- ja EU-media ovat paljon myöhäisempiä nimityksiä, joilla ilmaistaan valtamediamme suomalaisvastaisuus.

• Valeuutisia

• Katsastus
    • ArtturiNoitalahti
    • Vihervassareita
      • Puolueellinen

• Vieraistapahin

No, jos leikkurin jälkeen edes tuo tulee vaikka isovanhemmalle vuodessa niin.....

• Sensuuri
    • yleveropois

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3003
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2645
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2255
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2168
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1976
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      32
      1742
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1556
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1507
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1330
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1319
    Aihe