haluaisit viestiä vaik tänään?
Keneltä nainen
kerrose
1155800
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Onko valtionvelka pelkkä vitsi vai maksetaanko se joskus?!Miksi elämme yli varojen vuodesta 2008 alkaen ja maksaako sitä valtionvelkaa koskaan enää kukaan kokonaan pois? https://www.valtionvelka.fi/tilastot/tilastoja_valtionvelasta/ Yksityishenkilöhän menisi vain ulosottoon ja…
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- vilkaisin kuhmolaisen etusivuaKuhmoon on saatu taas katu päällystetyksi,mutta sitä ei saa ajaa? onko senkin kadunvarressa joku isopalkkainen joka saa oman rauhoitetun kadun,laittakaa ihmeessä ne puomit kumpaankin päähän niin katu kestää kauan,oisiha…
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- KORPIGYMI KONKURSIIN!Miten tämä kaikentietävä jumppatyttö saa kaikki puulaakinsa konkurssiin? Kovaa meteliä piti ja Kuusamoa myöten kävi hämmentämässä, mutta lähtöpassit antoi Kuusamolaiset. Tyhjät tynnyrit kolisoo..sanottiin ennen vanhaan.…
- Harmittaa vain todetaEttä elämä on ajanut meidän ohi. Se on totuus. Me oltaisiin oltu hyvä pari nuorempana, mutta ei enää. Olen liian vanha. Naiselta.
- Persut nousi kakkospaikalle ohi kokoomuksen - SDP alle 23%Näin tosiaan näyttää, että persujen kannatus nousee hitaasti kohti vaaleja. Se on toki ollut heille tavallista aiemminkin.
Vastaukset 115
Vanhimmat
Jumalalta vain , jos sillä on lisää kivoja juttuja kerrottavana.
Yhelt vanhalt frendilt.
Kaikilta jotka haluu laittaa tietysti.
Toivoisin että hän olisi vastannut viestiini jonka viimeksi laitoin..
Ihan ystävällisenä eleenä sen tein..
Eipä se kivalta tunnu jos ei vastata.
En halua häiritä hänen elämäänsä.
Eikä tarvitse ahdistua minusta mitenkään.
En aijo enää laittaa hänelle ainuttakaan viestiä. (IRL)
Oletko varma viestin perille menosta? Yleensähän jotakin vastataan.
Ei varmasti tunnu!
Yleensä kyllä jotakin vastataan aina. Edes sitten se "ei nyt kiinnosta".
Häneltäpä häneltä.
Mikäli käyttää Sans Forgetica- fonttia, niin keneltä vain.
Ei mun oo tarvis keneltäkään saada viestiä :D
Häneltä, jolta en tule koskaan viestiä saamaan. Luonnollisestikin.
Kelpaa vain sellaiselta jonka olen tuntenut hyvin kauan. Tuntemattomat ei kiitos koskaan.
Minä olen vähän samoilla linjoilla.
Häneltä tietenkin, jonka kans on joskus aiemminkin viestitelty, vaik ei hirveen usein vastannukkaan. <3 :)
No Teeltäpä hyvinkin.
Oletteko viestitelleet aiemmin?
Olemme kyllä.
Mun viimeisin oli myöhemmin :(
M mieheltä en keneltäkään muulta.
Tähänkin, olispa tää M-naiselta Pirkanmaalle, mutta ei taida olla?
V-mieheltä :)
V-mieheltä täälläkin viestiä odotellaan!
Onko Viljo kyseessä
Ei ole:)
Joulupukki vois laittaa viestiä.
Joulupukki muistaa aina.
Kaitsulta😉
T-mieheltä tottakai.
Minkälaista viestiä on toivomuksena, osaanko täyttää toiveesi?
T mies❤️
Jotain kaunista tietysti. Vaikka että hän ikävöi ja haluaisi tavata.
Onko noin vahvoja tuntemuksia hyvä tuoda julki, jollei ole ollut kanssakäymisissä toisen kanssa lähemmin?
Kirjoitatko ihmisestä, jonka kanssa kahinoin?
Miltä tarkoittamasi henkilö esimerkiksi näyttää?
Onko hänelle neliön mallinen leuka, ja vahvat leukaperät?
Kaunismuotoinen, varreltaan suora nenä?
Ulospäin kuperat eli ns. sipulimaiset, vaaleansiniset silmät?
Nykiikö poskilihas ko. henkilön kiukustuessa?
Ovatko hiukset punaruskeat, ja lyhyt?
Pituutta ehkä 186 cm?
Jos tarkoitat häntä, niin ulkonäkö ja älyllinen puoli ovat OK,
mutta luonne - siitä en tiedä. Henkilö vaikuttaa erittäin arvaamattomalta;
saattaa suuttua kuin tupakka.
Anonyyminä palstalla sillä ei ole niin väliä.
Tottahan sekin. Totuutta ei helposti tuo julki toiselle ainakaan ensimmäisenä, jollei ole varma, miten toinen siihen suhtautuu? Kokemusta on, kun toimii olettamuksen pohjalta. Liika avoimuus voi olla silloin huono juttu? Tunteita on ja haluakin lähentyä toista, sen voin näinkin anonyyminä mainita. ;)
Kiinnostaisi tietää kenet Tmies haluaa tavata..)
Tnainen on mielessä päivin ja öin :)
T&T siis❤️👍
Tekniikka jaTalous- lehti on meijän kaima ;) Vilkas mielikuvitus?
🤭🤭🤭🤭👍lähettäjän se menee😊
..siis piti kirjoittaman.. niinhän se menee..😂
Mikshän te näytätte sitte enemmän tos ketjussanne Ma&Malta?
Se on Markkinointi&Mainonta.
Ja jos Tuomioja hyppäis viel väliinne, niin oisitte kolmeen Pekkaan ku Emigrantti ;)
Okei, kerro jotain mitä me kaks vaan tiedetään😊
Voit kutsua minua hyväntahtoiseksi hölmöksikin? Hölmöksi itseni monesti tuntenutkin, kun ollaan viestitelty jälkeenpäin.
😁Miten viestiteltiin viimeks...?
Mobiilisti 😁
Miten niin hyväntahtoinen hölmö🤔mobiilisti .. yes.
Kiitos tostaki tiedosta! ;)
Kun en pahaakaan tahdo, mielummin hyvää tahdon toiselle, hölmöyttä ei tarvi varmaankaan perustella, ku se on jo todistettu? 😁
Susta en tiedä et hölmösti olisit käyttäytynyt. Korrektisti kyllä.
Toi oli kiva kuulla :) Korrektius varmaankin lähellä totuutta, kun mielessä asiaa pureskelee. Taitaa olla aika laittaa päätä tyynyyn, hyvällä mielellä :) Hyviä öitä!
Hyviä huomenia..)
Aurinkoista päivää sinulle, lämmin päivä tänään ja loppuviikkokin näyttää yllättävän lämpöiseltä :) Oletpa ollut aikaisin ylhäällä, itse nousin 8:n jälkeen. Vähentänyt netissä oloa viime aikoina. Maailman asiat sen verta sekaisin, et vaikuttaa vähän kaikkeen jo arjessakin? Sporttipäivä edessä, sillä saa mielen virkeämmäksi.
Ehdittäiskö me jossain välissä tavata toisiamme?
Varmasti ehdittäisiin jos löydettäisiin yhteinen paikka missä kohdataan..) Ja kyllä .. päivä on ollut upea ja viikonlopustakin on tulossa erityisesti säiden puolesta aivan mahtava.
Mietin kans tota paikkaa, oma ehdotukseni voisi olla happihyppelyä aluksi, paikkana jossa kohtasimme aikoinaan monesti on ns. sama matka molemmille eli tullaan puolitiehen toisiamme vastaan ;) Tiedostatko ehdottamaani paikkaa näillä kuvauksilla?
Miten kohtasimme..)
Molemmat kävellen, sinulla oli monesti koirakin mukana, nyppylän päällä on penkkikin ;)
Nyt ei mennyt nappiin..😢.. toivottavasti rohkenet ottaa askeleen häntä kohtaan, kuulostat niin symppis tyypiltä❤️. Mukavaa loppu syksyä💕
Mistä päättelit, ettei oltu me? Tämä ehdottamani paikka on polku n.0,5km kodistasi minun suuntaan?
Funtsin, et jollei me oltu me niin tämä juttu tuokio sun kanssa pisti miettimään sen tarkoitusta? Tiedostin tällaisenkin tilanteen mahdolliseksi, kun en vaatinut sinulta tunnisteita, mut...?
No.. hmm enhän nyt ihan varma Voikkaan olla..)
Ajankohta minulla nyt harmillinen, pohdittavaa riittää monenlaista? Haluaisin olla mieleen toiselle, mut pystynkö siihen? Funtsinut kaikenlaista. Koskaan en kuitenkaan mitään sellaista mieti, mikä satuttaa toista, paitsi jollei ole muuta mahdollista kuin ottaa etäisyyttä kaikkeen > erakoksi erakkolandiaan.
Miten on joko olet edennyt naisesi suuntaan...)
Halua olisi, sydän ei miettisi syntyjä syviä vaan syöksyisi, vaikka surman suuhun, mut järki panee vastaa, pelkoa on lyödä päätä seinään toistuvasti? Mietin, et hölmö voin olla, mut tyhmäkin...? Siltä tuntuisi, kun kohtaisin samanmoisen vastaanoton kuin aiemmin?
Ajatellut omaa tilannettani, kuinka se kantaa, jos kuitenkin kaikki vain mielikuvitukseni tuotetta? Siitä pakko lähteä, kun faktat on mitä on? Mistä näitä koskaan tietää, vain aisteilla pelattu tähän mennessä. Hoopo olo, mut toivossa elän, ehkä tilanteita tulee, jossa kohtaaminenkin on mahdollista ja turhat jännitteet on lakaistu maton alle? Positiivisin mielin kumminkin olen, vaikka tulevasta ei suuremmin tietoa.
Hmmm...minkämoinen vastaanotto aiemmin..)
Viestittely loppui ehdottomana. Eli minun olisi ollut huono jatkaa sen jälkeen, kun viestittely päättyi, hänen toimestaan. Yritin olla siinä hyväntahtoinen, mut ilmeisesti minut haluttiin ymmärtää silloin väärin?
En kuitenkaan syytä toista, voin olla olemukseltani toiselle sen oloinen, että tilanne voi eskaloitua sellaiseksi, kun ei tunneta toisia? Siinä tilanteessa minulla ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin nostaa kädet ylös ja pahoitella tilannetta. Ehkä ymmärrys tulee/ ei tule sitten jälkijunassa- ajattelin?
Milloin🤭
Oli juhannuksen aikoihin 🤭
Johnny Depp olis kova sana..
Hältä, joka tietää, että tiiän, vaikkei mulle ois viel kerrottukaan.
Mutta vain ilosia. :)
Kyllä mä siltä opettajalta nyt viestiä haluaisin saada mahd. nopee kun hänelle lähettämässä viestissä oli aika tärkee ja kiireellinen kysymys.
Jos ei kuulu huomiseen vastausta niin täytyy löytää jokin väli virka-aikana jolloin ehdin soitteleen ja toivomaan että ei ole oppituntia pitämässä vaan puhelimen lähettyvillä.
Asiani vähän niin kuin jumii jonossa niin kauan kasaantuen kunnes saan vastauksen ja sanaan ” liukuhihnani” takasin täyteen vauhtiin ja asiat rullaan taas
Al Pacinolta..
Just nyt en keneltäkään.
Tekis mieli heittää jorpakkoon koko hiton kapistus..
Anna mä arvaan!
Olet m-muikku ja omit sen ”sää oot mimmi niin upee kapistus” kirjoittajan ja nyt oot ekstaasissa elänyt haaveillen yhtyä
Kaivattusi täällä?
Olithan niin katkera silloinen kun häb kirjoitteli
Arvasit väärin , vaikka käytin mahdollisesti samaa sanaa kuin hän eli "jorpakkoon".
En ole ominut mitään kirjoittajia .
Eräs on kyllä ollut mielessä..
Olen tehnyt aloituksia joten en ole se aloituksia tekemätön M-nainen-ei-mia.
Sehän vauhko oli katkera luullen Timoksi sitä kirjoittajaa Ja aivan vihreänä kateudesta tiedusteli onko S vai M naiselle. Sitten rages ja riehu kun ei kummallekaan!
Haukku kirjoittajan ja hänen kanssa kirjoitelleet. Eli fantasia maailmassa jossa hänen kaivattu on palstalla
Aivan naurettava kana koko ämmä. Sai nauraa sen sekopäisyydelle ja fantasia maailmoille. Nyt tulee viestiä että luovuttanut ettei ole kaivattua joten kai sit alkanut ymmärtään väärin tunnistaneensa
Ei ole fantasiat muuttuneet todeksi
Suuret luulot oli vuosia sillä ämmällä itsestään
Minun ajatukseni tällä hetkellä.
Mikko
"Suuret luulot oli vuosia sillä ämmällä itsestään"
Miksi se nainen ei ansaitsisi arvostusta. Kuka sinusta tehnyt tuomarin. Onko se sinulta pois?
Se ei ole ämmä eikä akka. Se on nainen ja sitäkin pitää kohdella hyvin.
Tulipa tosi hyvä mieli tästä viestistä! Mielipide-eroja saa ja pitääkin olla, mutta asiat voi esittää asiallisesti. Hienoa toimintaa!
Samilta
Miksi ei tehdä niistä haaveista totta?
Tehtäis vain
Keltä naiselta?
Valitettavasti ei oo L vaan M
Sittenhän meidän pitää tehdä. Itsellä eräs M-nainen mielessä jonka kanssa haluaisin haaveet muuttaa todelliseksi.
Oikeesti? Kuulostaa hyvältä. Mistä löydän sut?
Milloin näitte viimeksi?
Tänään
Tais mennä väärin.
Suosittelen että lähestyt sitä ketä ajattelit, saatat vaikka yllättyä.
bella__n, nyt lopetat ahdistelemisen!
Ritsart Kereltä haluain puhelun ja viestiä,sitten reffeille johkin ravintolaan tai Ritsartin luokse.
Hyvänyöntoivotukset häneltä jonka kanssa haluaisin puhua. Tuntuu siltä, että jos näkisin hänet jossain niin moikkaisin.
Feikkiä olis kuitenkin.
Tässä Hyvää Yötä.
Jukalta
JuhaRäs rakas, tekstaa mulle, aamulla aikaiseen ennen töihin lähtöä, tiedän odotella raksalla se märkänä. Toivottavasti myös illalla ennen nukkumaan menoa. Jospa pikemmin nyt pääsemme jatkamaan rauhassa yhteiseloa ja miettimään yhteistä tulevaisuutta :)
Viestin aidolta ihmiseltä, tosin ei tarvitse haluta kun sain jo.
olen hyvännäköinen nainen etu töölöstä mutta minulla on iso musta kyrpä
Kyllä oikea tietää
Eräältä toiselta naiselta. Ihan hirmu kova ikävä.
Niin minullakin, edelleen, vaikka hän työnsi minut pois elämästään. Toivottavasti sinä saat viestisi!
Laurilta
Laurilta<3
Heseltä, silläkin uhalla että sekoaisin, koska Heikki on kuallu miäs.
Eräältä J-mieheltä mieluiten huomisiltana puhelimeen.
Lähetä sinä minulle.
Jarkolta
Yhdeltä kauan tuntemaltani. En koskaan keneltäkään muulta.
Mielelläni Jarilta 😍
viimeistä edellisen kerran nähtiin 2003-07-05, miten menee?
haluaisin mieheltä lähentymistä ja juttelua :)
Haluaisin jonkinlaisen viestin ristiriitaisesti käyttäytyneeltä mieheltä. Telepaattinen viesti on yhteystietojen puuttuessa ainut mahdollinen, joten sellainen tilaukseen... Jos hän minulle rautalangasta vääntäisi, tykkääkö vai torjuuko, kyllä vai ei, peukku ylös vai alas.
Kaikki tieto helpottaa tuskaa.
Miksi yhteystiedot puuttuu?