Kysyttävää?

Nörttityty

Olen nörtti tyttö. Kysyttävää?

34

599

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Andrukela

      Mitä pelaat?

      • Nörttityty

        En mitään. Kuulun eri nörttigategoriaan :))
        (Eli leffat, sarjakuvat ja scifi/fantasia kirjat)


      • Andrukela
        Nörttityty kirjoitti:

        En mitään. Kuulun eri nörttigategoriaan :))
        (Eli leffat, sarjakuvat ja scifi/fantasia kirjat)

        No sitte kysyn, että mikä on paras leffa? Tai yksi parhaista.


      • Nörttityty

        Mainitsen tässä nyt muutamia:
        Thor: Ragnarök
        Avengers: Age of Ultronin
        Doctor Strange


    • Oletko lukenut Mustaa tornia? Entä Kiekkomaailmakirjoja?

      • Nörttityty

        En ole


      • SomebodyToHate

        Musta torni on ihan 6/5!! Pitäs kyl jaksaa joku päivä hakee seuraava osaa siihen :)


      • Nörttityty

        Mistä se kertoo?


      • Nörttityty kirjoitti:

        Mistä se kertoo?

        Revolverimiehestä, joka pakkomielteisesti vaeltaa kohti mustaa tornia, joka pitää kaikkia maailmoja kasassa.
        Aika hämärä kirjasarja, jossa vaihdellaan genreä ja matkataan maailmojen välissä. Varsin mystinen ja useasti kovin surullinen.


      • jokutyyppi19 kirjoitti:

        Revolverimiehestä, joka pakkomielteisesti vaeltaa kohti mustaa tornia, joka pitää kaikkia maailmoja kasassa.
        Aika hämärä kirjasarja, jossa vaihdellaan genreä ja matkataan maailmojen välissä. Varsin mystinen ja useasti kovin surullinen.

        Ja leffaversion katsominen on huono idea. Kukaan ei tykkää siitä.


      • SomebodyToHate
        jokutyyppi19 kirjoitti:

        Ja leffaversion katsominen on huono idea. Kukaan ei tykkää siitä.

        Miks "kukaan" ei tykänny siitä? Mä ainakin pidin. Tai no, olihan aika erilainen ku kirja. Mielipiteitä on monta.


      • SomebodyToHate kirjoitti:

        Miks "kukaan" ei tykänny siitä? Mä ainakin pidin. Tai no, olihan aika erilainen ku kirja. Mielipiteitä on monta.

        Älä minulta kysy. Olen vain yksi ihminen.
        Leffan arvosanat nyt vain ovat olleet huonot, enkä halua jonkun laiskuuksissaan katsovan elokuvaa ja toteavan, etteivät ne kirjatkaan sitten kai hyviä ole.


    • babyboi

      minkä ikäinen ja kuinka tuhma? ;)

      • Nörttityty

        13 ja en edes vaivaudu vastaamaan toiseen kysymykseen


    • efemesem

      Oletko koskaan ollut Jumalan Pyhässä Läsnäolossa?

      • Nörttityty

        En enkä myöskään usko Jumalaan


    • Miten mä selvitän mikä käyttöjärjestelmä mun koneessa on?

      • Kysykääå

        Ei hajuakaan, en ole tietokonenörtti


      • andrukela

        Oisko asetukset -> tiedot -> about (tai mikä se ny suomeks on mun kone on jostain syystä enkuks)


      • PCNerd

        Riippuu käyttöjärjestelmästä, kielestä ja versiosta


    • PelipojuYT

      Pelaatko clash royale? mun gamertag on pelipoju05

      • Kysykää

        En pelaa. Kuten ylempänä mainitsin, kuulun eri nörttikategoriaan. Joskus olen jotain Potter-peliä pelannut kännykällä mutta sitä nyt ei pelinörttiydeksi lasketa


    • Nörttityty

      Tuo 'kysykää' olen siis minä, laitoin vahingossa väärän nimen :)

    • Eikiinnosta

      Ei oo

    • SomebodyToHate

      Millä perusteella lasket itsesi ylevään nörttien yhteiskuntaluokkaan?

      Ja mitä/millasta musaa kuuntelet?

      • Nörttityty

        No siis mun vapaa-aika kuluu yksin huoneessani sarjakuvia/kirjoja lukien, leffoja/sarjoja katsellen, fanituksen kohteita piirtäen ja niistä kirjoittaen.
        Fanituksen kohteita mm:
        Marvel
        DC Comics
        Once Upon A Time
        Harry Potter
        Divergent
        Nälkäpeli
        Kauhuleffat


        Kuuntelen melko satunnaista musiikkia (pop/rock) mutta jos nyt jotain bändiä haluan kuunnella niin sitten Twenty One Pilots


      • SomebodyToHate

        Dirvergent (leffa ja kirjat) ja Once Upon A Time on hyvii!!

        Ja mitä oot niiku kirjottanu? Uskaltaisitko jakaa B)
        (Ei oo pakko jos et haluu!)


      • Nörttityty

        No siis oon kirjoittanut fanfictionia Pottereista ja Marvelista mut niitä en jaa koska on sen verran kamalia kirjoituksia..


      • Nörttityty kirjoitti:

        No siis oon kirjoittanut fanfictionia Pottereista ja Marvelista mut niitä en jaa koska on sen verran kamalia kirjoituksia..

        Laita tulee. Musta olisi hienoa lukee jotain kamalaa.


    • Kaksitorniamordoriin

      Katotko taru sormusten herrasta sarjaa?

      Ja ooksä seuraava Sniperwolf

    • Palmuvaalol

      Oks sul mitää somee jos vois kai jutel?

    • Jäkö sulle kesältä rusketusraidat?

    • Joko sulla oli hiihtoloma?

    • sdaokpijuhy

      Miltä tuntuu olla yhteiskunnan hylkiö

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      878
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe