Olen nörtti tyttö. Kysyttävää?
Kysyttävää?
34
552
Vastaukset
- Andrukela
Mitä pelaat?
- Nörttityty
En mitään. Kuulun eri nörttigategoriaan :))
(Eli leffat, sarjakuvat ja scifi/fantasia kirjat) - Andrukela
Nörttityty kirjoitti:
En mitään. Kuulun eri nörttigategoriaan :))
(Eli leffat, sarjakuvat ja scifi/fantasia kirjat)No sitte kysyn, että mikä on paras leffa? Tai yksi parhaista.
- Nörttityty
Mainitsen tässä nyt muutamia:
Thor: Ragnarök
Avengers: Age of Ultronin
Doctor Strange
Oletko lukenut Mustaa tornia? Entä Kiekkomaailmakirjoja?
- Nörttityty
En ole
- SomebodyToHate
Musta torni on ihan 6/5!! Pitäs kyl jaksaa joku päivä hakee seuraava osaa siihen :)
- Nörttityty
Mistä se kertoo?
Nörttityty kirjoitti:
Mistä se kertoo?
Revolverimiehestä, joka pakkomielteisesti vaeltaa kohti mustaa tornia, joka pitää kaikkia maailmoja kasassa.
Aika hämärä kirjasarja, jossa vaihdellaan genreä ja matkataan maailmojen välissä. Varsin mystinen ja useasti kovin surullinen.jokutyyppi19 kirjoitti:
Revolverimiehestä, joka pakkomielteisesti vaeltaa kohti mustaa tornia, joka pitää kaikkia maailmoja kasassa.
Aika hämärä kirjasarja, jossa vaihdellaan genreä ja matkataan maailmojen välissä. Varsin mystinen ja useasti kovin surullinen.Ja leffaversion katsominen on huono idea. Kukaan ei tykkää siitä.
- SomebodyToHate
jokutyyppi19 kirjoitti:
Ja leffaversion katsominen on huono idea. Kukaan ei tykkää siitä.
Miks "kukaan" ei tykänny siitä? Mä ainakin pidin. Tai no, olihan aika erilainen ku kirja. Mielipiteitä on monta.
SomebodyToHate kirjoitti:
Miks "kukaan" ei tykänny siitä? Mä ainakin pidin. Tai no, olihan aika erilainen ku kirja. Mielipiteitä on monta.
Älä minulta kysy. Olen vain yksi ihminen.
Leffan arvosanat nyt vain ovat olleet huonot, enkä halua jonkun laiskuuksissaan katsovan elokuvaa ja toteavan, etteivät ne kirjatkaan sitten kai hyviä ole.
- babyboi
minkä ikäinen ja kuinka tuhma? ;)
- Nörttityty
13 ja en edes vaivaudu vastaamaan toiseen kysymykseen
- efemesem
Oletko koskaan ollut Jumalan Pyhässä Läsnäolossa?
- Nörttityty
En enkä myöskään usko Jumalaan
Miten mä selvitän mikä käyttöjärjestelmä mun koneessa on?
- Kysykääå
Ei hajuakaan, en ole tietokonenörtti
- andrukela
Oisko asetukset -> tiedot -> about (tai mikä se ny suomeks on mun kone on jostain syystä enkuks)
- PCNerd
Riippuu käyttöjärjestelmästä, kielestä ja versiosta
- PelipojuYT
Pelaatko clash royale? mun gamertag on pelipoju05
- Kysykää
En pelaa. Kuten ylempänä mainitsin, kuulun eri nörttikategoriaan. Joskus olen jotain Potter-peliä pelannut kännykällä mutta sitä nyt ei pelinörttiydeksi lasketa
- Nörttityty
Tuo 'kysykää' olen siis minä, laitoin vahingossa väärän nimen :)
- Eikiinnosta
Ei oo
- SomebodyToHate
Millä perusteella lasket itsesi ylevään nörttien yhteiskuntaluokkaan?
Ja mitä/millasta musaa kuuntelet?- Nörttityty
No siis mun vapaa-aika kuluu yksin huoneessani sarjakuvia/kirjoja lukien, leffoja/sarjoja katsellen, fanituksen kohteita piirtäen ja niistä kirjoittaen.
Fanituksen kohteita mm:
Marvel
DC Comics
Once Upon A Time
Harry Potter
Divergent
Nälkäpeli
Kauhuleffat
Kuuntelen melko satunnaista musiikkia (pop/rock) mutta jos nyt jotain bändiä haluan kuunnella niin sitten Twenty One Pilots - SomebodyToHate
Dirvergent (leffa ja kirjat) ja Once Upon A Time on hyvii!!
Ja mitä oot niiku kirjottanu? Uskaltaisitko jakaa B)
(Ei oo pakko jos et haluu!) - Nörttityty
No siis oon kirjoittanut fanfictionia Pottereista ja Marvelista mut niitä en jaa koska on sen verran kamalia kirjoituksia..
Nörttityty kirjoitti:
No siis oon kirjoittanut fanfictionia Pottereista ja Marvelista mut niitä en jaa koska on sen verran kamalia kirjoituksia..
Laita tulee. Musta olisi hienoa lukee jotain kamalaa.
- Kaksitorniamordoriin
Katotko taru sormusten herrasta sarjaa?
Ja ooksä seuraava Sniperwolf - Palmuvaalol
Oks sul mitää somee jos vois kai jutel?
Jäkö sulle kesältä rusketusraidat?
Joko sulla oli hiihtoloma?
- sdaokpijuhy
Miltä tuntuu olla yhteiskunnan hylkiö
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641506Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä281379Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701318Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2201189- 1281105
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3201041Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271037- 42959
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että285956- 76954