Vai mitä tuumaat?
Nainen tuntuuko se mies luotettavalta?
21
710
Vastaukset
- totuus_
Eipä kukaan tunnu kovin luotettavalta :(
- Vielääää
En osaa sanoa.
- JokuPnainen
Kyllä uskon olevan ❤
- Ujojakatkera
Itsevarma mies ei ole koskaan luotettava, ja ujoista ei kukaan välitä.
- onkohänmillainen
entä sinun kaipaamasi?
- Ujojakatkera
Ainakin ystävällinen ja iloinen luonne. Ujot tytöt sulattaa kyllä sydämmen :)
- Palsks
Ei tunnu tietää sen itsekin tai jollei niin nyt tietää :D
- Entiedö
Tuntuu ettei tunne mua.
- enmävoi
tietää, mutta huonoitsetuntoiset voi koittaa tehä kumppaniaan mustasukkaiseksi, koska kokoajan pitää todistella, että tykkää.
- Obser_voija
Itse pyrin olla tekemättä suoria päätelmiä ihmisen käyttäytymisestä tai sanomisista. En halua olettaa mitään. Oletuksien perusteella saattaa alkaa käyttäytyä todelliselle tilanteelle epäsuotuisalla tavalla. Olen nähnyt sivusta tän kuvion niin monta kertaa.
Mikä mies?:)
- aiseköö
Yhdyn kysymykseesi: kuka mies?
- yhdelle
Kyllä tuttu ihminen tuntuu luotettavalta. Nyt en lainkaan ajattele sellaista mahdollisuutta että yksikään tuntematon ihminen tulisi elämääni.
- liikuntaakylmilläsäillä
Olen aloittanut tanssiharrastuksen.
- niinhänsinä
liikuntaakylmilläsäillä kirjoitti:
Olen aloittanut tanssiharrastuksen.
Kiva kuulla. Minkälaista tanssia?
- Kylläei
Ei tunnu. 8 sanasta kun on 7 valhetta ja se toistuu 8 lauseessa kymmenestä niin alkaa tuo pohja luottamukselle olla aika paskana.
- Huom
Älkää vastatko tää runkkari yrittää vain kalastelella täällä.
- Salapoliisi
Ei. Hän ei ole luotettava. Teki juurikin niin mitä ensin kielsi. Oli tehnyt koko ajan.
Asiat selviää aina.
Ajan kanssa oppii joihinkin henkilöihin täydellisesti luottamaan. - kerranvuodessa
Olen aina luottanut joulupukkiin, ei ole koskaan pettänyt. Elämäni luotettavin mies.
- sydänhajoaa
Voiko sellaiseen mieheen luottaa joka pelleilee naisen kanssa? EI!
Rakastuin häneen mutta hän piti minua vain pilkkanaan ja kiusasi.
Olisi jättänyt minut rauhaan mutta ei, tuli aina härnäämään.
Vielä nytkin vaikken näe häntä jäi kummittelemaan päähäni.
Milloin tämä loppuu? - todellistakokyllä
Olen tullut siihen tulokseen etten luota enää häneen, koska hän valehtelee jatkuvasti minulle ja sillä tavalla pahoittaa mieltäni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2582810Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse992257Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä121960Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki841403- 681384
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.181300TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161138Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901120Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos43974- 71973