Nainen tuntuuko se mies luotettavalta?

Vai mitä tuumaat?
21749
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 21

Vanhimmat

Eipä kukaan tunnu kovin luotettavalta :(

Äänestä

En osaa sanoa.

Äänestä

Kyllä uskon olevan ❤

Äänestä

Itsevarma mies ei ole koskaan luotettava, ja ujoista ei kukaan välitä.

Äänestä
  • entä sinun kaipaamasi?

Äänestä

• Ainakin ystävällinen ja iloinen luonne. Ujot tytöt sulattaa kyllä sydämmen :)

Äänestä

Ei tunnu tietää sen itsekin tai jollei niin nyt tietää :D

Äänestä

Tuntuu ettei tunne mua.

Äänestä

tietää, mutta huonoitsetuntoiset voi koittaa tehä kumppaniaan mustasukkaiseksi, koska kokoajan pitää todistella, että tykkää.

Äänestä
  • Itse pyrin olla tekemättä suoria päätelmiä ihmisen käyttäytymisestä tai sanomisista. En halua olettaa mitään. Oletuksien perusteella saattaa alkaa käyttäytyä todelliselle tilanteelle epäsuotuisalla tavalla. Olen nähnyt sivusta tän kuvion niin monta kertaa.

Äänestä

Mikä mies?:)

Äänestä
  • Yhdyn kysymykseesi: kuka mies?

Äänestä

Kyllä tuttu ihminen tuntuu luotettavalta. Nyt en lainkaan ajattele sellaista mahdollisuutta että yksikään tuntematon ihminen tulisi elämääni.

Äänestä
  • Olen aloittanut tanssiharrastuksen.

Äänestä

• liikuntaakylmilläsäillä kirjoitti:

Olen aloittanut tanssiharrastuksen.

Kiva kuulla. Minkälaista tanssia?

Äänestä

Ei tunnu. 8 sanasta kun on 7 valhetta ja se toistuu 8 lauseessa kymmenestä niin alkaa tuo pohja luottamukselle olla aika paskana.

Äänestä

Älkää vastatko tää runkkari yrittää vain kalastelella täällä.

Äänestä

Ei. Hän ei ole luotettava. Teki juurikin niin mitä ensin kielsi. Oli tehnyt koko ajan.
Asiat selviää aina.
Ajan kanssa oppii joihinkin henkilöihin täydellisesti luottamaan.

Äänestä

Olen aina luottanut joulupukkiin, ei ole koskaan pettänyt. Elämäni luotettavin mies.

Äänestä

Voiko sellaiseen mieheen luottaa joka pelleilee naisen kanssa? EI!
Rakastuin häneen mutta hän piti minua vain pilkkanaan ja kiusasi.
Olisi jättänyt minut rauhaan mutta ei, tuli aina härnäämään.
Vielä nytkin vaikken näe häntä jäi kummittelemaan päähäni.
Milloin tämä loppuu?

Äänestä

Olen tullut siihen tulokseen etten luota enää häneen, koska hän valehtelee jatkuvasti minulle ja sillä tavalla pahoittaa mieltäni.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Jsosnslsö kirjoitti:

Vai mitä tuumaat?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu