Nainen kolmenkimppaan

Olemme naimisissa oleva pariskunta Pirkanmaalta, joka haluaisi kokeilla kolmenkimppaa naisen kanssa. Mies 24v ja nainen 23v. Olemme monissa treffailusivuistoilla myöskin, mutta ne eivät ole tuottaneet tulosta. Ehkä täältä saattaisi löytyä?

7

447

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eikö ketään kiinnostaisi? 🤔

      • Takuu

        Olisin kiinnostunut asiasta! Olen yli 50 v hyvä kroppainen vaalea ja hyvässä ammatissa.


    • Kokemustavaille45

      Ja kyll kai kiinnostais mieskin...

    • Ihan vain naista etsimme, mies ei halua miestä kolmanneksi, enkä minäkään. Varsinkaan kun miehistä on jo kokemusta, muttei naisista 😏

    • Pappi

      Munaa eka perseeseen sit suuhun!

      Terv. Pappi

    • Nellietied

      Missä päin Pirkanmaalla ja millaisiin puuhiin leikkikaveria etsitte? Voisin olla kiinnostunut. Ikää 27.. Alle 170, sopusuhtaisilla mitoilla..

      • Nelliet

        Oi, kiitos ideasta.. Kerro kauhastas lisää, onko se puinen?


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ylen Kela-kone näyttää alueesi maksetut tuet

      Kone näyttää erikseen jopa lääkkeisiin menevät Kela-rahat. Lieskassa syödään valtavasti lääkkeitä. Asumistukeakin menee
      Lieksa
      49
      8996
    2. Parisuhdetta harkitseville

      Miten paljon joustatte mahdollisen kumppanin hyväksi? Saako nukkua silloin kun nukuttaa, saako pukeutua kuten haluaa, sa
      Sinkut
      219
      1375
    3. Bensaa liekkeihin... Mitä sä haluut. Kerro jo.

      Jos haluat mut, niin ota. Jos et, niin kerro. Mun sydän pakahtuu joka ikisestä viestin murusesta Pitäis luovuttaa... Yri
      Ikävä
      51
      1344
    4. Sähköpotkulautaonnettomuus

      Nyt sitten sattui ja pahasti! Uutisen mukaan 3 alle 15-vuotiasta olisi ollut samalla sähköpotkulaudalla liikkeellä. T
      Vantaa
      79
      1082
    5. Sä oot niin mukava

      Mutta samalla niin rasittava! Ikävä on.. Oli mukava, kun olit osa mun elämää🦫
      Ikävä
      86
      1035
    6. Ketä kaivattusi

      muistuttaa?
      Ikävä
      53
      1011
    7. Yhteys katkesi

      Tunnen oloni typeräksi, kun yritin pitää yhteyttä ja korjata välejä. Turhaan. Nytpä tiedän, että et tykännyt oikeasti. O
      Ikävä
      33
      972
    8. Swastikan spiraali ja risti, molemmat auringon symboleina

      Swastikan spiraali ja risti – molemmat auringon symboleina Jälleen kerran vihamielisyys kaikkea hindulaisuuteen liittyv
      Hindulaisuus
      429
      955
    9. Seiskaan otti yhteyttä Dani-niminen taksikuski, joka erehtyi ottamaan kohuliikemiehenä tutuksi tulle

      Siis hetkinen, kaverilla on 7 kpl asuntoja Dubaissa, mutta taksiin ja hampurilaiseen ei raha riitä? Buah buah buahahhaa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      220
      946
    10. Miksihän et halua

      Että tunnistaisin sinut täältä kunnolla. 😔 eihän se haittaisi, jos minä tunnistaisin. Jos se nyt sinä sitten edes olet.
      Ikävä
      59
      888
    Aihe